Tak kamion bi moral imet poleg motorne zavore še retarder, oznako izredni prevoz najbrž nima zastonj. Z motorno zavoro se sicer nikoli ne boš ustavil oz. tvegaš da gre motor v 3pm če greš na zaviranje prepozno.
Šumaherji z lesom pa lokalni kiperji divjajo prazni.Prazen 40T 8-aks kiper se ti bo ustavil prej kot povprečen avto na klasični zavori (masa glede na površino gum).
Dej ti nam nekaj povej… par vprasanj ker tole je neizcrpen vir zabave…
- koliko kiperjev si vozil?
- koliko tovornjakov za prevoz hlodovine si vozil?
- koliko kiperjev z lastno maso vozila 40 ton si videl v zivo?
- koliko kiperjev z 8 aksami si videl v zivo?
Na forumu mas par kamionarjev, vsaj eden mislim da je tudi spedicijo vozil. Ljudje verjetno jokajo od smeha pri tvojem deljenju modrosti.
Ne glede na zgornja vprasanja (bi blo pa lepo da zarad debate odgovoris) je verjetno prav da te demantiram.
Oznako izredni prevoz mas lahko zaradi vec vzrokov ki z zavorami nimajo veze. Ce bi rad kaj vec o izrednih prevozih vprasaj uporabnika
alkoholik
V lasti imam precej mlajsi tovornjak z vecjim dvigalom za kabino pa ne bos verjel - nima retarderja. Kaj cmo sedaj? Ga v preso damo? Ne bedarij pisat clovek. Aksa je os. Na cesti vidis max 4 al 5 osne kiperje. Obicajno pa 5 aksarji niso klasicni kiperji ampak so dvigala s kesonom zadaj in vrtljivo zadnjo osjo.
Ko pogovorno govoris o 40t kiperju govoris o najvisji dovoljeni masi vozila - to pomeni ko je poln. In se tu je tako vozilo brez dovoljenja za izredni prevoz omejeno na 32t. Ce je 5 aksar pa 35t. So posebni pogoji kjer se za 1t poveca ampak imas omejitev osne obremenitve na 9.5t.
tko da ti praznega 40t 4 aksarja na cesti nisi videl.
In pri nikomer drugem ne bi dlakocepil ker so to podatki ki jih povprecen clovek ne rabi poznat. Ti pa pametujes in sodis kaj bi moralo biti in kako hkrati pa pojma nimas o cem govoris.
Lahko pa prides na hof pa retarder na kamionu poisces - mogoce smo samo vsi zabiti pa ga ne najdemo.