bedaki na cesti

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.720
4.521
113
Tak kamion bi moral imet poleg motorne zavore še retarder, oznako izredni prevoz najbrž nima zastonj. Z motorno zavoro se sicer nikoli ne boš ustavil oz. tvegaš da gre motor v 3pm če greš na zaviranje prepozno.

Šumaherji z lesom pa lokalni kiperji divjajo prazni.Prazen 40T 8-aks kiper se ti bo ustavil prej kot povprečen avto na klasični zavori (masa glede na površino gum).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.214
9.117
113
Tak kamion bi moral imet poleg motorne zavore še retarder, oznako izredni prevoz najbrž nima zastonj. Z motorno zavoro se sicer nikoli ne boš ustavil oz. tvegaš da gre motor v 3pm če greš na zaviranje prepozno.

Šumaherji z lesom pa lokalni kiperji divjajo prazni.Prazen 40T 8-aks kiper se ti bo ustavil prej kot povprečen avto na klasični zavori (masa glede na površino gum).
Dej ti nam nekaj povej… par vprasanj ker tole je neizcrpen vir zabave…

- koliko kiperjev si vozil?
- koliko tovornjakov za prevoz hlodovine si vozil?
- koliko kiperjev z lastno maso vozila 40 ton si videl v zivo?
- koliko kiperjev z 8 aksami si videl v zivo?

Na forumu mas par kamionarjev, vsaj eden mislim da je tudi spedicijo vozil. Ljudje verjetno jokajo od smeha pri tvojem deljenju modrosti.

Ne glede na zgornja vprasanja (bi blo pa lepo da zarad debate odgovoris) je verjetno prav da te demantiram.

Oznako izredni prevoz mas lahko zaradi vec vzrokov ki z zavorami nimajo veze. Ce bi rad kaj vec o izrednih prevozih vprasaj uporabnika alkoholik
V lasti imam precej mlajsi tovornjak z vecjim dvigalom za kabino pa ne bos verjel - nima retarderja. Kaj cmo sedaj? Ga v preso damo? Ne bedarij pisat clovek. Aksa je os. Na cesti vidis max 4 al 5 osne kiperje. Obicajno pa 5 aksarji niso klasicni kiperji ampak so dvigala s kesonom zadaj in vrtljivo zadnjo osjo.

Ko pogovorno govoris o 40t kiperju govoris o najvisji dovoljeni masi vozila - to pomeni ko je poln. In se tu je tako vozilo brez dovoljenja za izredni prevoz omejeno na 32t. Ce je 5 aksar pa 35t. So posebni pogoji kjer se za 1t poveca ampak imas omejitev osne obremenitve na 9.5t.

tko da ti praznega 40t 4 aksarja na cesti nisi videl.

In pri nikomer drugem ne bi dlakocepil ker so to podatki ki jih povprecen clovek ne rabi poznat. Ti pa pametujes in sodis kaj bi moralo biti in kako hkrati pa pojma nimas o cem govoris.

Lahko pa prides na hof pa retarder na kamionu poisces - mogoce smo samo vsi zabiti pa ga ne najdemo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Seba81

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.720
4.521
113
Ja sem se zaje...., ni 8 aks na kiperčku ampak 4 akse, oprostite vsi prisotni se 3x posipam s pepelom. Temu se reče lapsus lingue.

Za izredni prevoz, izjemni prevoz in specialen ADR tovor se danes zahteva redundančne zavore. Tudi par ostalih "tehničnih" stvari se zahteva. Recimo šofer mora imet posebej licenco, tahograf mora zajemat še kaj drugega kot status "voznika" ipd.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.214
9.117
113
Ja sem se zaje...., ni 8 aks na kiperčku ampak 4 akse, oprostite vsi prisotni se 3x posipam s pepelom. Temu se reče lapsus lingue.

Za izredni prevoz, izjemni prevoz in specialen ADR tovor se danes zahteva redundančne zavore. Tudi par ostalih "tehničnih" stvari se zahteva. Recimo šofer mora imet posebej licenco, tahograf mora zajemat še kaj drugega kot status "voznika" ipd.
cesa pa je 8? Koles? Ni. 12 jih je.

Dej se na ostala vprasanja odgovori no

Ne se zdej se v ADR spuscat ker je za 2 fascikla pravil in ti statisticno slabo k
 
  • Všeč mi je
Reactions: Seba81

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.720
4.521
113
8 polosovin je, ja? Koles 2x2 spredaj in 4x2 zadaj, torej 12.

Ostale vprašanja:
- veliko, večinoma ali čisto novih, pa precej starih oldtimerjev
- klasika C+E? uradno nobenega ker nimam izpita (ostalo glej točko 1.)
- kiperji so na cestno akso na 8T, torej so na 32T skupno ampak ne pomeni da ne morajo it na 40T in tudi gredo, in ja videl sem že kiperje (damperje) ki imajo več oz. jih dnevno spremljam
- lapsus kot rečeno ....
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.214
9.117
113
8 polosovin je, ja? Koles 2x2 spredaj in 4x2 zadaj, torej 12.

Ostale vprašanja:
- veliko, večinoma ali čisto novih, pa precej starih oldtimerjev
- klasika C+E? uradno nobenega ker nimam izpita (ostalo glej točko 1.)
- kiperji so na cestno akso na 8T, torej so na 32T skupno ampak ne pomeni da ne morajo it na 40T in tudi gredo, in ja videl sem že kiperje (damperje) ki imajo več oz. jih dnevno spremljam
- lapsus kot rečeno ....
Tvoje znanje s podrocja tovornih vozil je bistveno preslabo da bi se za volan katerega koli usedel.
Vozila za prevoz lesa so solo in kot skupina vozil. Tko da ne rabis CE lahko solota s C vozis.
Nic niso kiperji na cestno akso 8ton ampak pravilnik doloca najvisje mase. Ker omejitev za tovorno vozilo s tremi osmi je 25 ton. In to so splosne omejitve ne glede na nadgradnjo.
Demperji so delovni stroji ki niso predvideni za udelezbo v cestnem prometu in nimajo statusa tovornih vozil.

Cakam odgovor kaj naj s kamionom brez retarderja? V mlin?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.720
4.521
113
Tvoje znanje s podrocja tovornih vozil je bistveno preslabo da bi se za volan katerega koli usedel.
Vozila za prevoz lesa so solo in kot skupina vozil. Tko da ne rabis CE lahko solota s C vozis.
Nic niso kiperji na cestno akso 8ton ampak pravilnik doloca najvisje mase. Ker omejitev za tovorno vozilo s tremi osmi je 25 ton. In to so splosne omejitve ne glede na nadgradnjo.
Demperji so delovni stroji ki niso predvideni za udelezbo v cestnem prometu in nimajo statusa tovornih vozil.

Cakam odgovor kaj naj s kamionom brez retarderja? V mlin?

1. v temi o kamperjih imaš moj prispevek o zračno hlajenem "deutzu", nekaj kar ti ne boš nikoli vozil tako da je stvar debate o tem koliko se spoznam na kamione
2. ne vem kako si v lj predstavljate hlodovino in razrez, samo pri nas je klasika C+E (imaš pa vse možne kombinacije, tako da ne se sedaj obešat na to da obstaja tudi "Cjevska" kategorija)

Kamion brez retarderja ki ima nad 7.5NDM? Če ima motorno zavoro je to redundančni sitem in sem 100% da jo ima. Retarder se je uvedlo zato ker motorna zavora ni ok za motor, sploh za novejše (EKO) motorje.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.214
9.117
113
1. Na celem forumu je polno tvojih prispevkov. Za 90% tvojih prispevkov ki se dotikajo podrocij o katerih kaj vem se hitro izkaze da so skupek idej, izmisljotin in napacno interpretiranih podatkov. Kaj bom v prihodnosti vozil in kaj ne ne veva ne ti in ne jaz.
2. Pridi ga pogledat pa retarder poisci.

Da kamion z NDM 25t z motorno zavoro brez retarderja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.720
4.521
113
1. na tem forumu je 90% tem ki nimajo smisla, ampak kljub temu da si po tvoje 90% vsebine izmislim sem pomagal (upam da) marsikomu v raznoraznih področjih. Teme tipa "bedaki na cesti" pač nimajo nekega večjega smotra, tako da jih smatram kot filozofiranje in tako k njim lahko pristopim. Če bi vsi samo kimali bi bili S koreja (še ena tema mislim da celo z mobisuxa kjer sem bil z zagovarjanjem režima v S koreji označen kot eksremni levičar, komunist ipd. pa sem izvajal samo preprost miselni eksperiment).

2. motorna zavora je redundančni/sekundarni zavorni sistem, sicer dokaj arhaičen ampak opravlja svojo funkcijo. Tudi "polbrzine" (reduktor) so v svetu sodobnih (pol)avtomatskih menjalnikov izgubile smisel, ampak so bile včasih pomemben del "šoferskega" življenja.