bedaki na cesti

gr69

Guru
15. dec 2009
11.934
2.951
113
še v SLO - ampak komaj
Pa ni bolj varno, da spremljaš promet pred in za sabo, kot da stalno šteješ sekunde in črte na cesti?

EU je že veliko asistenčnih sistemov v avtih postavila kot obvezne, pa ni vrag, da ne bi lahko tudi merilca razdalje do vozila pred tabo.

In zakaj bi stalno štel? Narediš parkrat in, če je štejoči vsaj približno opravilno sposoben, razvije občutek kakšna je varnostna razdalja “2 sekund”.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.197
2.232
113
Pismo, da nisem sposoben oceniti med 1,8s in 2s. Kazni z nadvozov pa pošiljajo tudi za par manjkajočih metrov.

Zakaj pa ne moreš občutka razviti koliko je 100km/h in biti siguren, da ne boš na radar naletel z 110km/h?
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.540
1.154
113
43
Če bi vsi držali približno varno razdaljo, gledal vzvratna ogledala in se vozili saj 130 na prehitevalnem nebi bilo zastojev.

Včasih priletim nekomu ki se sam vozi po prehitevalnem pasu pa rabi minuto da ugotovi da sm za njemu potem pa itak še čaka na tovornjak 2 km spredaj.

Pa nočem blendat kak neksi manijak Samo kdaj bo očitno treba
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.805
5.518
113
Če bi vsi držali približno varno razdaljo, gledal vzvratna ogledala in se vozili saj 130 na prehitevalnem nebi bilo zastojev.
Če bi bila količina vozil na cesti taka, da omogoča tako hitrost in temu ustrezno varnostno razdaljo, problem je ko so "konice" je prometa 2x več
in to omogoča tekoč promet naprimer pri stalni hitrosti 70 ali 80kmh na uro, ampak potem se najdejo pametnjakoviči ki bi pri taki gostoti
hoteli vozit 120, se popajo en drugemu na rit, posledično je premajhna varnostna razdala, eden malo pobremza, drugi malo bolj,...
in 10 se že popolnoma ustavi tako potem pride do "fantomskih" zastojev"....


Dinamična omejitev na AC, veljati bi morala za oba pasova in takrat brez prehitevnj... žal pa tega ne bo tako...

Včasih priletim nekomu ki se sam vozi po prehitevalnem pasu pa rabi minuto da ugotovi da sm za njemu potem pa itak še čaka na tovornjak 2 km spredaj.

Pa nočem blendat kak neksi manijak Samo kdaj bo očitno treba
Pač to so pa posebneži na prazni cesti, takemu lahko malo poblendaš, da ga predramiš... drugo je ko idiot prileti od zadaj in blenda od zadaj,
dajte vsi se mi umaknite jaz sem hitrejši od vas, to pa so dokaj tipični lastniki določenih znamk... narcisi...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.174
9.031
113
Če bi vsi držali približno varno razdaljo, gledal vzvratna ogledala in se vozili saj 130 na prehitevalnem nebi bilo zastojev.

Včasih priletim nekomu ki se sam vozi po prehitevalnem pasu pa rabi minuto da ugotovi da sm za njemu potem pa itak še čaka na tovornjak 2 km spredaj.

Pa nočem blendat kak neksi manijak Samo kdaj bo očitno treba
Ce vidis da ne dojema gres po desni mimo in ga pustis v svojem svetu zadaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: turbobitch

jezek

Guru
24. jul 2008
4.832
2.092
113
Fantomski zastoji ne obstajajo, kar je razvidno že iz imena. Če ni spredaj semaforja, izvoza ali zožitve, ki ne požira, potem je fizikalno jasno, da je pretočnost nezamejenega odseka AC višja pri višji hitrosti. Pač velja s je v x t. Tako je, in vedno bo....pa če se dibidusi z darsa razpocijo. Tudi teorija nabijanja ne pije vode. Ce prvi vozi 130 ali vec, se zanjimec, ki prileti 200 kvecjemu upocasni na 130, ne pa ustavi (v kolikor seveda se mu ne zagoni v rit). Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.336
11.134
113
Pa ti to sebi resno verjameš ali se le vun bacaš?
Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
Kak te pride do fantomskih zastojev, ki trajajo, zaradi tega, ker ne moreš hipno ujeti spredaj vozečega, če pa še najbolj impotenten avto doseže 130km/h v recimo pol minute? Te pa bi zastoj trajal pol minute in bum, fertik.
Sam nekak to ne štima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

jello

Guru
22. sep 2008
10.850
4.166
113
Fantomski zastoji ne obstajajo, kar je razvidno že iz imena. Če ni spredaj semaforja, izvoza ali zožitve, ki ne požira, potem je fizikalno jasno, da je pretočnost nezamejenega odseka AC višja pri višji hitrosti. Pač velja s je v x t. Tako je, in vedno bo....pa če se dibidusi z darsa razpocijo. Tudi teorija nabijanja ne pije vode. Ce prvi vozi 130 ali vec, se zanjimec, ki prileti 200 kvecjemu upocasni na 130, ne pa ustavi (v kolikor seveda se mu ne zagoni v rit). Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
Za pošolat je v temle šopirjenju samo eden. O tem sem pisal, tako prometne tokove razumejo predšolski otroci. Samo da oni cepetajo namesto krilijo z rokami. Ful pomaga.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.014
681
113
Kras
www.mtl.si
Fantomski zastoji ne obstajajo, kar je razvidno že iz imena. Če ni spredaj semaforja, izvoza ali zožitve, ki ne požira, potem je fizikalno jasno, da je pretočnost nezamejenega odseka AC višja pri višji hitrosti. Pač velja s je v x t. Tako je, in vedno bo....pa če se dibidusi z darsa razpocijo. Tudi teorija nabijanja ne pije vode. Ce prvi vozi 130 ali vec, se zanjimec, ki prileti 200 kvecjemu upocasni na 130, ne pa ustavi (v kolikor seveda se mu ne zagoni v rit). Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
https://www.ted.com/talks/benjamin_seibold_why_the_is_there_so_much_traffic/transcript

Napisal sem podhranjene (za Alter standarde), ne impotentne :). So več kot dovolj hitri za mojo uporabo.
Temu se reče ACC.
Odvisno. Eni ACCji delajo zanič in ravno panično zavirajo, poleg tega po mojih izkušnjah 95% ljudi vozi na najkrajši razdalji, ki z vidika preprečevanja fantomskih zastojev ni ravno optimalna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

jezek

Guru
24. jul 2008
4.832
2.092
113
Kako so dovolj hitri za tvojo uporabo, ce ti pa najvecji stres povzrocajo ljudje s par 100 konji pod ritjo, ker ri na ravnem pobegnejo, pa jih ne mores prehitet?
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.014
681
113
Kras
www.mtl.si
Zelo slabo bereš, nič stresa.
Je pa kar užitek, ko jih z zaletom prehitiš in bedaki stiskajo do konca, pa ne pomaga :fredi::evil: . Po naslednjem ovinku jih pa itak ni nikjer več.
 

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
195
106
43
Desetletja nazaj nam je profesor matematike na faksu, pri prvi uri (ponavljali odvode), dokazoval, da je z upoštevanjem varnostne razdalje, najvišja pretočnost ceste pri 60 km/h.
Nekaj desetletij kasneje, ura še vedno bije isto, povečala pa se je količina vozil na cesti, tempo življenja pa tudi.
Avta brez ACC si ne znam predstavljat, imam pa dovolj svobode, da mi ni treba priti na cilj na točno določen čas. Nismo vsi isti...
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.540
1.154
113
43
Če bi bila količina vozil na cesti taka, da omogoča tako hitrost in temu ustrezno varnostno razdaljo, problem je ko so "konice" je prometa 2x več
in to omogoča tekoč promet naprimer pri stalni hitrosti 70 ali 80kmh na uro, ampak potem se najdejo pametnjakoviči ki bi pri taki gostoti
hoteli vozit 120, se popajo en drugemu na rit, posledično je premajhna varnostna razdala, eden malo pobremza, drugi malo bolj,...
in 10 se že popolnoma ustavi tako potem pride do "fantomskih" zastojev"....


Dinamična omejitev na AC, veljati bi morala za oba pasova in takrat brez prehitevnj... žal pa tega ne bo tako...


Pač to so pa posebneži na prazni cesti, takemu lahko malo poblendaš, da ga predramiš... drugo je ko idiot prileti od zadaj in blenda od zadaj,
dajte vsi se mi umaknite jaz sem hitrejši od vas, to pa so dokaj tipični lastniki določenih znamk... narcisi...
Ko se ti Lima na rit pa blenda a spredaj in na voznem vse polno. Te pa se sprosti promet pa pri 180 dela gužvo ker se noče umakniti
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.805
5.518
113
Desetletja nazaj nam je profesor matematike na faksu, pri prvi uri (ponavljali odvode), dokazoval, da je z upoštevanjem varnostne razdalje, najvišja pretočnost ceste pri 60 km/h.
Nekaj desetletij kasneje, ura še vedno bije isto, povečala pa se je količina vozil na cesti, tempo življenja pa tudi.
Avta brez ACC si ne znam predstavljat, imam pa dovolj svobode, da mi ni treba priti na cilj na točno določen čas. Nismo vsi isti...
Meni je najbolj udobna vožnja po ac je cca 110, škoda ker nimamo 3 pasov kjer bi bila omejitev/priporočena hitrost 90/110 in 130,
kakšen dan ko se mi ne da priganjat avta v Vrhniški klanec, grem lepo na skrajno desni pas in tam peljem 90-100,
edino kar je glupo v tem primeru je to da dohitiš druge ki se peljejo po voznem 80, ker po desni ne smeš prehitevat,
se pa marsikateri avtodomar potem premakne na skrajno desno, ko vidi da se da tam mirneje peljat počasi...