Temu se reče ACC.pa ni vrag, da ne bi lahko tudi merilca razdalje do vozila pred tabo.
Temu se reče ACC.pa ni vrag, da ne bi lahko tudi merilca razdalje do vozila pred tabo.
Pa ni bolj varno, da spremljaš promet pred in za sabo, kot da stalno šteješ sekunde in črte na cesti?
EU je že veliko asistenčnih sistemov v avtih postavila kot obvezne, pa ni vrag, da ne bi lahko tudi merilca razdalje do vozila pred tabo.
Če bi bila količina vozil na cesti taka, da omogoča tako hitrost in temu ustrezno varnostno razdaljo, problem je ko so "konice" je prometa 2x večČe bi vsi držali približno varno razdaljo, gledal vzvratna ogledala in se vozili saj 130 na prehitevalnem nebi bilo zastojev.
Pač to so pa posebneži na prazni cesti, takemu lahko malo poblendaš, da ga predramiš... drugo je ko idiot prileti od zadaj in blenda od zadaj,Včasih priletim nekomu ki se sam vozi po prehitevalnem pasu pa rabi minuto da ugotovi da sm za njemu potem pa itak še čaka na tovornjak 2 km spredaj.
Pa nočem blendat kak neksi manijak Samo kdaj bo očitno treba
Fixed.Pa nočem blendat kak neksi manijak Samo, kdaj bo očitno treba
Ce vidis da ne dojema gres po desni mimo in ga pustis v svojem svetu zadaj.Če bi vsi držali približno varno razdaljo, gledal vzvratna ogledala in se vozili saj 130 na prehitevalnem nebi bilo zastojev.
Včasih priletim nekomu ki se sam vozi po prehitevalnem pasu pa rabi minuto da ugotovi da sm za njemu potem pa itak še čaka na tovornjak 2 km spredaj.
Pa nočem blendat kak neksi manijak Samo kdaj bo očitno treba
Kak te pride do fantomskih zastojev, ki trajajo, zaradi tega, ker ne moreš hipno ujeti spredaj vozečega, če pa še najbolj impotenten avto doseže 130km/h v recimo pol minute? Te pa bi zastoj trajal pol minute in bum, fertik.Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
Za pošolat je v temle šopirjenju samo eden. O tem sem pisal, tako prometne tokove razumejo predšolski otroci. Samo da oni cepetajo namesto krilijo z rokami. Ful pomaga.Fantomski zastoji ne obstajajo, kar je razvidno že iz imena. Če ni spredaj semaforja, izvoza ali zožitve, ki ne požira, potem je fizikalno jasno, da je pretočnost nezamejenega odseka AC višja pri višji hitrosti. Pač velja s je v x t. Tako je, in vedno bo....pa če se dibidusi z darsa razpocijo. Tudi teorija nabijanja ne pije vode. Ce prvi vozi 130 ali vec, se zanjimec, ki prileti 200 kvecjemu upocasni na 130, ne pa ustavi (v kolikor seveda se mu ne zagoni v rit). Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
https://www.ted.com/talks/benjamin_seibold_why_the_is_there_so_much_traffic/transcriptFantomski zastoji ne obstajajo, kar je razvidno že iz imena. Če ni spredaj semaforja, izvoza ali zožitve, ki ne požira, potem je fizikalno jasno, da je pretočnost nezamejenega odseka AC višja pri višji hitrosti. Pač velja s je v x t. Tako je, in vedno bo....pa če se dibidusi z darsa razpocijo. Tudi teorija nabijanja ne pije vode. Ce prvi vozi 130 ali vec, se zanjimec, ki prileti 200 kvecjemu upocasni na 130, ne pa ustavi (v kolikor seveda se mu ne zagoni v rit). Do obcutne upocasnitve pride samo v primeru paničarjev in drugih nesposobnežev za volanom. Ker je seveda treba malo pobremzat onemu za sabo in ga pošolat, pa še malo krilit z rokami. Potem je seveda misija nemogoce hipno ponovno ujet 130, ker vozino impotentne avte kot Mtl....
Odvisno. Eni ACCji delajo zanič in ravno panično zavirajo, poleg tega po mojih izkušnjah 95% ljudi vozi na najkrajši razdalji, ki z vidika preprečevanja fantomskih zastojev ni ravno optimalna.Temu se reče ACC.
Hmmm, me zanima odziv "Apollota" ko bo videl tak manever.Ce vidis da ne dojema gres po desni mimo in ga pustis v svojem svetu zadaj.