Pa novih omejitev hitrosti?Torej se kmalu nadejamo povišanja kazni?
Pa novih omejitev hitrosti?Torej se kmalu nadejamo povišanja kazni?
Najboljs da stene postavimo na regionalke pa avtoceste. Al pa kar obredni zazig vozil. Bolj stojece ne bo.Imamo premalo mirujočega prometa. Z ovirami na cesti je treba doseči, da hitrost vozil limitira proti nič in bo rezultat boljši. Ne uspemo sprejeti zakonodaje, ki bi resno omogočala avtomatiziran nadzor kršitev in bomo v nekaj letih glede tega v kameni dobi glede na okoliške države.
Sedaj imamo težavo, da smo "umirjen" (=stoječ) promet uspeli doseči na nekaj 10 odstotkih cest, potem pa se vozniki ne znajo peljati na cesti brez tega ali pa se jim "strga", ker ni ležečih policajev, šikan, mini krožišč, hudih zastojev in nesreča je tu.
Bale sena vsakih 200m.Najboljs da stene postavimo na regionalke pa avtoceste. Al pa kar obredni zazig vozil. Bolj stojece ne bo.
Zakaj? Zazgi svoj avto. Tako bos za stojec promet najvec naredil. Kake bale pa betoniBale sena vsakih 200m.
Kot sikane na GHD.
Ce bo prevec unicenih, pa betonske ograje (newyersey). Tiste navafen avto ne prestavi zlahka veliko
30 cona je zato, ker tam nekje stanuje nekdo pomemben, ki ima slab spanec in hoče, da se promet v stanovanju ne sliši.Omejitve so marsikje (pri nas, v italiji, na balkanu) nezivljenjske in ima nadzor omejitev na takih lokacijah samo vpliv na to da se vozniki "spihajo" drugje, kjer pa potem naredijo neumnost.
Sem zadnjic sel po avstrijskem tirolskem. Marsikje so imeli omejitev 70, pri nas bi verketno na takih lokacijah postavili 30 cono.
In se njihovih radarjev nisem cisto nic bal, ker sem obicajno sel pod omejitvijo. Ko prestopis iralijansko mejo, pa drug (balkanski) svet. Vsepovsod so me domacini prehiteval, navigacija polna radarjev, ki pa so očitno v 90 +% prazni, zanemarjene pobarvane kante za smeti na tleh kayerih nihce ne uposyeva
Zakaj je v treba tule 30 cono?
Prejšnji teden na stiripasovnici iz Krka proti Reki najprej omejitev 80 nato 40. Brez vidnega razloga. "Vsi" so letel 100+ mimo, jaz sem sel kaksnih 80 . A si predstavljaš da nekdo zbremza na 40.... Naredi tako verižno trcenje, da ga cel dan ne spucajo![]()
Street View · Google Zemljevidi
Raziščite mesto na bolj poglobljen način v Google Zemljevidih.maps.app.goo.gl
Omejitve so marsikje (pri nas, v italiji, na balkanu) nezivljenjske in ima nadzor omejitev na takih lokacijah samo vpliv na to da se vozniki "spihajo" drugje, kjer pa potem naredijo neumnost.
Sem zadnjic sel po avstrijskem tirolskem. Marsikje so imeli omejitev 70, pri nas bi verketno na takih lokacijah postavili 30 cono.
In se njihovih radarjev nisem cisto nic bal, ker sem obicajno sel pod omejitvijo. Ko prestopis iralijansko mejo, pa drug (balkanski) svet. Vsepovsod so me domacini prehiteval, navigacija polna radarjev, ki pa so očitno v 90 +% prazni, zanemarjene pobarvane kante za smeti na tleh kayerih nihce ne uposyeva
Zakaj je v treba tule 30 cono?
Prejšnji teden na stiripasovnici iz Krka proti Reki najprej omejitev 80 nato 40. Brez vidnega razloga. "Vsi" so letel 100+ mimo, jaz sem sel kaksnih 80 . A si predstavljaš da nekdo zbremza na 40.... Naredi tako verižno trcenje, da ga cel dan ne spucajo![]()
Street View · Google Zemljevidi
Raziščite mesto na bolj poglobljen način v Google Zemljevidih.maps.app.goo.gl
V Stegnah verjetno nohce ne zivi, ni sole, ni pescev, vsi parkingi so za kolicki, z ene strani je travnik....nalasc tempomat nastavim na 31 (30 ne prime) in delam nervoze za seboj.....)30 cona je zato, ker tam nekje stanuje nekdo pomemben, ki ima slab spanec in hoče, da se promet v stanovanju ne sliši.
Lansko leto smo sodelavci iz Italije kar dobili nekaj pozdravov. Ne vem, če so vse te škatle prazne. Jaz za neko obvoznico okrog vasi, kjer je bila očitno 70 omejitev, kazen je po tolerancah padla za 76 km / h. Bomo videli, če sem letov bolj upošteval omejitve.
V Avstriji imaš občutek, da imajo ponekod ljudi, ki še razmišljajo, da je cesta namenjena temu, da v nekem tehnično mogočem času prideš iz točke A v točko B. Pri nas odgovorni delajo na tem, da se promet ustavi. Vsaka resna prenova ceste praviloma prinese dodatno omejitev, namesto, da bi po obnovi cesta omogočala višjo hitrost.
Ja, to se lepo vidi na obnovljenem 3km odselu cez Senozeti. Po obeh straneh (skupaj) je tako ali drugace 70+ prometnih znakov.Naštancali so viška znakov, sedaj pa morajo to porabit.