Kje je Klobasa? Upokojen! Je bil že čas!Tuki bi mogu kamionar dobit kazen za taksno prehitevanje.
Kje je Klobasa? Upokojen! Je bil že čas!Tuki bi mogu kamionar dobit kazen za taksno prehitevanje.
Tako ali tako je misija nemogoče ob povečanem prometu voziti 130 km / h cel čas. Ampak zato še zdaleč niso (samo) tovornjaki krivi.Ne gre samo za čas prehitevanja. Dodaj v "enačbo" še enake fore ob povečanem prometu, ko se za takim kamionom nabere daljša kolona.
Najlepše je pa, da je stvar nalezljiva in se potem tudi polži v osebnih avtomobilih sploh ne spokajo več s prehitevalnega.
Kolikor vem imajo tovornjaki 2min časa za prehitevanje - vsaj v Nemčiji.
Če nimaš toliko živcev nisi za na cesto.
Pelji se ob normalnem dnevu med Mariborom in celjem recimo. In boš videl te 2 minuti, ko je konstantna kolona šleparjev. To ni dve minuti ampak je 60% poti gas bremza zaradi šleparov.
Dajmo se malo poigrati, koliko je voznik mercedesa pridobil.
Izračunaj. Pa upoštevaj, da profi voznik vozi 8 ur, amaterski v osebnem vozilu pa je bil konec svoje poti verjetno prej kot v pol ure.Kolk je pa šlepar pridobil?![]()
Izračunaj. Pa upoštevaj, da profi voznik vozi 8 ur, amaterski v osebnem vozilu pa je bil konec svoje poti verjetno prej kot v pol ure.
Pa še ena zelo pomembna razlika. Če ni bilo med 6.00 in 9.00 ali popoldne mislim da med 14.00 in 17.00 je šlepar prehiteval povsem legalno, osebni avto pa v nobenem primeru ne.
Samo to nam še manjka, da nam bo VW PR dirigiral lokalno zakonodajo in kazni. Ko na ameriški način poplačate evropske nategnjene kupceOmejitev trajanja prehitevanja bi morala biti 30 sekund. Kaznovana bi morala biti oba, prehitevalec in prehitevani, v razmerju recimo 400:200 eur ...
Samo to nam še manjka, da nam bo VW PR dirigiral lokalno zakonodajo in kazni. Ko na ameriški način poplačate evropske nategnjene kupce.