bedaki na cesti

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.726
5.346
113
Ne gre samo za čas prehitevanja. Dodaj v "enačbo" še enake fore ob povečanem prometu, ko se za takim kamionom nabere daljša kolona.
Najlepše je pa, da je stvar nalezljiva in se potem tudi polži v osebnih avtomobilih sploh ne spokajo več s prehitevalnega.
Tako ali tako je misija nemogoče ob povečanem prometu voziti 130 km / h cel čas. Ampak zato še zdaleč niso (samo) tovornjaki krivi.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.374
1.421
113
To so ravno ritopiki, ki delajo največ problemov na cestah. Vzet izpit pa bo počasi mir.
Golazen nevzgojena misli da je edina na cesti.
Kolikor vem imajo tovornjaki 2min časa za prehitevanje - vsaj v Nemčiji.
Če nimaš toliko živcev nisi za na cesto.
Cesta ni samo njegova in če se vozi po njej naj se vozi po predpisih ali pa ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

luka51

Guru
16. avg 2007
14.935
6.211
113
Kolikor vem imajo tovornjaki 2min časa za prehitevanje - vsaj v Nemčiji.
Če nimaš toliko živcev nisi za na cesto.

Pelji se ob normalnem dnevu med Mariborom in celjem recimo. In boš videl te 2 minuti, ko je konstantna kolona šleparjev. To ni dve minuti ampak je 60% poti gas bremza zaradi šleparov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.726
5.346
113
In na koncu po 15 km ugotoviš, da je kolona šleparjev zato, ker se pravilom osebni avto ali star tamič pelje pred njimi samo 80 km / h. Vsake toliko tudi kak električar, ki pač lovi zadnje kwh iz svoje baterije, cilj pa še ni prišel.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.969
7.489
113
pri taščici
Tamicev res ni več veliko.na cestah, tako da ne njih kriviti.
Pa tudi če bi bili in bilo razlike.med njimi 10kmh prehitevanje ne bi trajalo 2minuti, ampak 20 sekund
Kar med svojimi iščite najprej krivce med svojimi, ker se prehitevajo zaradi km ali dva razlike.
Pa bom še 100tic napisal in velja isto kot za sneg.
Komu od kamionarjev bi krona z glave padla če bi ob prehitevanju tempomat ugasnil za tiste pol minute?
Kot klobasa in company protestirajo ko je izločanje tovornega prometa zaradi čiščenja snega ali obilnega sneženja. Ko pa se kamionarji počez postavijo (in je za njimi nekaj 10km kolona) pa je cestna.sluzba kriva ker ne spuca snega
 
  • Všeč mi je
Reactions: JakeOnBreak

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.726
5.346
113
Hanza, v četrtini primerov je pred kolono šleparjev vozilo, ki ni šlepar. Tamič ali kak star kiper, star ata, ki ne more več normalno slediti prometu, mlad voznik, ki še ureja status na FB ali električar, ki mora privarčevati. V drugi četrtini so kamperji, kamp prikolice, čolni na prikolici in ostali tovori na prikolici, sploh če gre za poletni čas. V polovici pa samo šleparaji med sabo.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
No glavni vzrok lahko iščemo v 90-ih, ko so delali AC križ.
Že takrat se je vedelo da bosta dva pasova premalo. 100% sem da bi se zdajle delal že 3. pas, če ne bi SCT neslavno potonil.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.374
1.421
113
Pelji se ob normalnem dnevu med Mariborom in celjem recimo. In boš videl te 2 minuti, ko je konstantna kolona šleparjev. To ni dve minuti ampak je 60% poti gas bremza zaradi šleparov.

Sem se redno vozil na relaciji MB - LJ
Nikoli problema z tovornjaki. Z avti pa recimo stalno.
Pa sem se pač vozil zadaj na ustrezni varnostni razdalji, saj nimam helikopterja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in JakeOnBreak

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.726
5.346
113
Kolk je pa šlepar pridobil? :sprasujemse:
Izračunaj. Pa upoštevaj, da profi voznik vozi 8 ur, amaterski v osebnem vozilu pa je bil konec svoje poti verjetno prej kot v pol ure.
Pa še ena zelo pomembna razlika. Če ni bilo med 6.00 in 9.00 ali popoldne mislim da med 14.00 in 17.00 je šlepar prehiteval povsem legalno, osebni avto pa v nobenem primeru ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

motofrik

Guru
24. dec 2009
3.179
646
113
tam ko se terc po tori rola
Modelu v mesarskem avtu se je mudilo na pivo, verjetno. Kamionar...? Vsaka minuta mu šteje. Vsaka jebena minuta. Cerade še odpre ne na razkladu, ga dispečer kliče, da zamuja na naklad na drugem koncu države....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.913
113
Izračunaj. Pa upoštevaj, da profi voznik vozi 8 ur, amaterski v osebnem vozilu pa je bil konec svoje poti verjetno prej kot v pol ure.
Pa še ena zelo pomembna razlika. Če ni bilo med 6.00 in 9.00 ali popoldne mislim da med 14.00 in 17.00 je šlepar prehiteval povsem legalno, osebni avto pa v nobenem primeru ne.

Jp, po osmih urah se bo zataknil kje na kakšnem počivališču, za par ur na Karavankah al pa kaj jest vem kje.
Gledam take vsak dan, ko se PO osmih urah šihta vozim domov. Naredijo zastoj od Jesenic do Ljubljane. A pol ko par ur čakajo na meji še minute štejejo?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.726
5.346
113
Omejitev trajanja prehitevanja bi morala biti 30 sekund. Kaznovana bi morala biti oba, prehitevalec in prehitevani, v razmerju recimo 400:200 eur ...
Samo to nam še manjka, da nam bo VW PR dirigiral lokalno zakonodajo in kazni. Ko na ameriški način poplačate evropske nategnjene kupce :).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.726
5.346
113
Najprej je treba poenotiti omejitve. Ne za vsako kategorijo svoje omejitve. Torej osebni avtomobili ena omejitev na avtocesti, vsa ostala vozila in skupine vozil druga omejitev. Ne more biti avto s prikolico 100, nad 3,5 in prikolica 80, avtobus 100, vlačilec 90, nekatere vrste blaga 70 ... Itd. Zmeda na kvadrat. Naj se naredi za to kategorijo ena omejitev. Od tu naprej se da kaj narediti.
Stvari je treba reševati sistemsko, ne pa s štoparicami in maščevalnimi kaznimi.