Poznam pomen. In ja, sem videl, da ni več v zakonu počasnega pasu, znak pa ostaja. Na določenih odsekih je ta počasni pas zaradi tovornjakov in uničenosti problem in verjetno se strinjava, da divjanje 180+ v Vrhniški klanec ni ravno fajn po nobenem pasu, še najmanj pa po skrajno desnem, še posebno, ker ni odstavnega pasu. Zakonodajo so prilagodili tri in več pasovnim avtocestam, žal pa avtocest niso.
Če poznaš pomen, potem verjetno veš, da ne prepoveduje vožnje po skrajno desnem pasu. Pomeni samo, da se moajo vozila, ki ne dosegajo navedene hitrosti, razvrstiti na določen pas. Ne pomeni pa tega, da če si hitrejši od navedene hitrosti, da ne smeš uporabljati tega pasu. Še vedno velja posevem enako pravilo, da se držiš skrajno desnega voznega pasu, razen kadar prehitevaš druga počasnejša vozila.
Noben ne pričakuje, da se kdorkoli umika na desni pas, če je ta zaseden z drugimi vozili, saj v takem trenutku dejansko prehitevaš in je sredinski pas čisto ok. Problem nastane, ko je desni pas prazen, nikjer nobenga v celotnem vidnem polju, vozila se pa se še vedno vozijo po sredniskem in skrajno levem pasu, običajno na obeh pod omejitvijo.
Se pa strinjam, da bi lahko pasove razmejili z enakimi črtami in da bi se 3tji pas vedno odpiral in zapiral z leve (kot je že rešeno na določenih odsekih) in ne z desne. S tem bi verjetno veliko več voznikov upoštevalo pravila
Vožnja s 180+ pa v Sloveniji tako ali tako ni dovoljena. Ne glede na prometni pas. Še vedno pa to ne poeni, da lahko špilaš šerifa in načrtno omejuješ divjake. Za to imamo policijo. Pač če vidiš nekoga hitrejšega za sabo, se mu umakneš desno takoj ko je to varno in trajbaš svoj tempo naprej. Al je to 100 al 130 niti ni važno.
Zadnje čase se res bolj malo po slovenskih AC peljem tako da ne vem, kako je z uničenjostjo desnih pasov, samo če te nekdo lahko z 180+ prehiti po desnem pasu, potem že ne more biti tako uničen, da se tudi ti ne bi moral voziti po njem znotraj omejitve.