bedaki na cesti

SJTV1

eV12
18. jul 2007
16.874
295
83
www.adriamedia.si
Da bi vsi držali 20 do 30 metrov kar je pol tvoje oprimalne bi bil promet precej bolj tekoč kot pa je sedaj ko držijo 10 m (če imaš srečo). Potem pa en samo bremzo poboža pa jih zadaj 10 na polno bremza. če bi mel 30 m (ali pa po tvoje 60m) niti približno ne bi rabili bremzat, bi dal za sekundo ali 2 nogo z gasa in bi dovolj zmanjšal hitrost.
Probaj ne gledat avto pred sabo, ampak 2, 3 ali več naprej. Redko se mi zgodi, da začnem zavirati (oz spustim gas) kasneje, kot tisti neposredno pred mano.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.265
155
63
Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
5.751
599
113
Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.
Točno to...
 

koliko

Majstr
21. avg 2007
2.528
234
63
SV SLO
Saj ravno razni spacetourerji , suvi, kamioni so problem zastirajo pogled voznikom normalnih vozil. Kaj ko bodo na cesti samo še škatle bo postalo v modi lastništvo sedlastih vlačilcev ali kaj????
 

sad

Guru
24. avg 2007
10.931
878
113
Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.
Imam nizek avto in nimam tega problema skoraj nikoli. Če ga imaš je v 99% primerov zato, ker imaš premajhno varnostno razdaljo.
 

mirsi

Majstr
4. jun 2014
593
342
63
Tamalim bi morali serijsko vgrajevati periskope :) Da nebi kakšno desetinko zamudili pri speljevanju.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.265
155
63
Imam nizek avto in nimam tega problema skoraj nikoli. Če ga imaš je v 99% primerov zato, ker imaš premajhno varnostno razdaljo.
Imam še doma Yarisa (starejši model), pa je kot noč in dan glede preglednosti oz. spremljanja prometa 3 ali 4 vozil pred seboj v primerjavi s Spacetourerjem... Kar se tega tiče, so višji avtomobili neprimerljivo boljši za na cesto.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.265
155
63
Tako žal razmišlja večina voznikov, drži.
Tisti, ki dejansko tako razmišljajo, bi morali nemudoma vrnit izpit. Že zdrava kmečka pamet ti pove, da če se je nekdo ustavil pred prehodom za pešce, se ni zaustavil za brezveze... Žal je pa veliko takih, ki ne jebejo sistema oz. ne znajo s tisto eno možgansko celico predvidevat.
Pri Qlandiji v MB (iz smeri c. Proletarskih brigad) je kar pogosta praksa, da tisti na desnem pasu normalno zaustavi, padalec po levem pa mimo čez prehod, kot da ni nič.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey and sad

kalbo

Guru
7. okt 2013
6.464
1.051
113
Imam še doma Yarisa (starejši model), pa je kot noč in dan glede preglednosti oz. spremljanja prometa 3 ali 4 vozil pred seboj v primerjavi s Spacetourerjem... Kar se tega tiče, so višji avtomobili neprimerljivo boljši za na cesto.
Ne nakladaj. Se da čist lepo gledat naprej tud iz nizkega avta.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
11.298
790
113
Marlbor

sad

Guru
24. avg 2007
10.931
878
113
Imam še doma Yarisa (starejši model), pa je kot noč in dan glede preglednosti oz. spremljanja prometa 3 ali 4 vozil pred seboj v primerjavi s Spacetourerjem... Kar se tega tiče, so višji avtomobili neprimerljivo boljši za na cesto.
Seveda je bolje glede preglednosti, če si višje. To nihče ne negira. Dejstvo pa je, da imaš z nizkim avtomobilom komot normalno preglednost, če gledaš nekaj vozil naprej in imaš primerno varnostno razdaljo. To je isto, kot če bi ti s Spacetourerjem vozil za kamionom pri 100km/h z 2m varnostne razdalje. Boš kaj videl? Ne boš. Torej, če ne vidiš, se postaviš malo bolj nazaj ali si pa bedak. Enostavno, a hkrati nepredstavljivo za (žal) precej voznikov.
In recimo v ZDA imaš zelo lep ''problem''. Vsi imajo SUVje in potem vidiš en k... naprej, ker so vsi enako visoki. Loool. NO, saj pri nas nismo daleč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

zaseka

Majstr
5. dec 2015
1.620
316
83
Pri nas bi bil v vsakem primeru kriv policaj oz. vozilo na nujni voznji. Kljub sirenam in luckam, ker to ne da absolutne prednosti. Ce karikiram, lahko gre naprimer resevalno vozilo z luckami in sirenami skozi rdeco luc ampak, ce pri tem razbije vozilo, ki je slo normalno cez krizisce ob zeleni luci bo najebal resevalec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Floki

Guru
6. sep 2007
5.751
599
113
Imam nizek avto in nimam tega problema skoraj nikoli. Če ga imaš je v 99% primerov zato, ker imaš premajhno varnostno razdaljo.
Res da je AC meter širša in lahko voziš bolj desno ali levo ampak če pelješ v linija za tistim spredaj visiš kur....kaj. Evo dokaz pa dvomim da imaš tako varnostno na AC. povej kakšen je avto pred tem spredaj (sicer je kolona do semaforja). Pa slikal je sopotnik samo zato da ne boste preveč pametni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
16.874
295
83
www.adriamedia.si
Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.
Mam golfa. Nimam problema, da ne bi videl naprej.