Banka za d.o.o.

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Za sp. Ne pa za doo.

Čim gledaš kake poslovne račune za firme v tujini, pa so se dražji kot pri nas...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.978
9.094
113
39
MB
dajmo ne bit taki slovenčki pa recimo cenit dober servis ne pa samo na ceno gledat, pustimo to naši javni upravi ;)
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
drugače se strinjam. brez sarkazmov in brez smeškotov. Vsako leto dajem Unicreditu 120€. kaka je podpora pa kaj jih rabim? dokler vse laufa, bi rekla nič. in tako jih razmišlja večina: kaj jih pa rabim? Dokler ne poizkusiš kaki DH pa N26 pa vidiš, da ne špila tako zelo samoumevno vse brez napake in potem kličeš support in špila še manj. Pač za sp izkoristim tistih par nakazil na mesec N26 in Revolut potem prenakažem za sprotno rabo na Unicredit, pa mir. 120€ zasluženih, da mi ni treba na njih pomisliti spljoh, razen ko jaz kaj hočem in tisto je potem urejeno tik tak.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Na DH imam poslovni račun in osebni račun že natančno 8 let. Ne spomnim se, da kdaj kaj ne bi špilalo. Suporta nisem nikoli rabil.
Za razliko od NKBM iz katere sem takrat presedlal ... in na kateri se ni dalo nič urediti brez obiska svoje matične poslovalnice, kjer je bil odprt račun. Čeprav sem najbližjo poslovalnico videl skozi okno kuhinje, sem moral hodit na 30km oddaljeno banko, kjer je kao moj referent (vsakokrat nekdo drug, kdor je pač bil na šalterju in me zraven utrujal še z raznimi varčevanji).

Edit: se popravljam, sem enkrat rabil suport na DH, ko mi je potekel certfikat. Sem uredil v nekaj minutah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in McGiver

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Na DH imam poslovni račun in osebni račun že natančno 8 let. Ne spomnim se, da kdaj kaj ne bi špilalo. Suporta nisem nikoli rabil.
Za razliko od NKBM iz katere sem takrat presedlal ... in na kateri se ni dalo nič urediti brez obiska svoje matične poslovalnice, kjer je bil odprt račun. Čeprav sem najbližjo poslovalnico videl skozi okno kuhinje, sem moral hodit na 30km oddaljeno banko, kjer je kao moj referent (vsakokrat nekdo drug, kdor je pač bil na šalterju in me zraven utrujal še z raznimi varčevanji).

Edit: se popravljam, sem enkrat rabil suport na DH, ko mi je potekel certfikat. Sem uredil v nekaj minutah.
Če ne rabiš suporta, je vsaka banka dobra.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Kakšen suport pa se ponavadi najbolj koristi, da recimo DH ne ustreza tem zahtevam?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz z njimi nimam težav, ko je treba mi tudi rešijo kaj - recimo moje napačno nalaganje certifikata.

Edino počasi ugotavljam da lepo dražijo (kot vsi ostali).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
kopipejstam iz ene druge teme:

DH support:
1) spletna banka vezana na osebni certifikat. ko je vmes potekel, in so mi pač morali aktivirati novega, so me par dni pošiljali levo in desno - bančnik na šalterju, tehnična podpora. Ne dela, pa spet mailirati in čakati, da pridem po vseh tistih mailih na vrsto, da so mi končno sprejeli nov certifikat in aktivirali za spletno banko, pa ne vem kaj...
trajalo vse skupaj par dni:
pokličeš pomoč, prva stvar ki je da se zglasi v banki, ker je treba osebno. očitno nobeden ne posluša kaj sploh rabiš. grem v banko naslednji dan, čakam v vrsti, da mi povedo, da oni tu ne morejo nič, da je treba tehnično pomoč. od tam se to ne da rešiti. pol grem pač malo v službo ali nekam, ne morem ravno vse z rok spustiti in iti domov za kompjuter te cifre preverjati. potem naslednji dan kontaktiram tehnično pomoč, ki ji dam vse podatke ki jih rabi. kaj oni delajo nadaljnji dan, pa njih vprašaj.
zahaklja se že na začetku. pri kolikor toliko suportu imam eno cifro kamor kličem ko rabim bilokaj in se vse da. tu moram očitno vedeti in poiskati seznam kam naj konrtaktiram za vsako stvar posebej in moram nujno izbrati prav, če ne je štala. po definiciji slab suport. V drugi točki kličem "napačno številko za pomoč uporabnikom" in mi tam ne zna niti toliko pomagati, da mi pove, da obstaja neki seznam, morebiti celo, da mi pove pravi kontakt. Samo zglasite vse v poslovalnici... slab suport drugič.
2) osebni bančnik malo morgen. vključno s tem zgoraj ali pa ko je kaj zaštekalo in zakaj smo se šetkali na banko. po telefonu se ne da zmeniti nič, vključno s tem da bi se naročil morda, da ne bi čakal ko blesav. K sreči mi je na poti od dela do doma vsaj enkrat tedensko. kot rečeno je šlo za postranski denar, se nikamor ne mudi en teden. torej na šalter pa v vrsto...
3) od zapiranju seveda ponovi vajo, prijaznost, ki je vsaj do takrat bila, čeprav ne ravno učinkovita, je pa tudi šla pa pa… usesti se nimaš kam, oziroma na kontralaterali poslovalnice. ko bi vsaj cifre vlekel ali pa kaj, tako se jebe vsem po vrsti kdo je prej kdo je pol. to tudi ni, da jaz zdaj stojim pred vrati, pa držim vrsto za eno na berglah, ker pač ne more stati celo malico zunaj. ko pa teta zvedla, da zapiram račun, me je pa najprej napizdila, da moram vse obveznosti poravnati. Halo? saj jih nimam nobenih neporavnanih. Pa potem šele, če nisem zato tam, ker sem bila klicana? očitno sem narajmala en dan, ko je bilo polno čudnih tam, ampak to ni moj problem, njena dobra volja tudi ne. ko pa je bilo treba razlog navesti, je pa kar določila, da zapiram s.p., je precej nejevoljno popravila na prehod k drugi banki...

N26 je seveda spet ena svoja burleska...

Unicredit support:
pokličem eno in edino cifro ki jo imam, poveam kaj rabim, dobim v max 20 min mail z vsem potrebnim. še zadeve, ki zahtevajo podpis se med nami da rešiti z maili in skeni…tudi v smislu aneksov h kreditni pogodbi ipd. če osebnega bančnika ni, se javi kdo tretji na taisto številko in če res ni nekaj kar je bilo med nama posebej zmenjenega, zrihta le-ta.

Razlika v ceni med enimi in drugimi niti ni bila tako pretirana na koncu, s tem da imam pri Unicreditu vse, kar obstaja, tam pa minimum, res pa je da je šlo v primeru DH za poslovni račun. No N26 je pa vsaj zastonj, pa nudi več kot DH na minimumu. Ko je pa nekaj zastonj, seveda ne gledaš tako v zobe...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Kaj sem narobe naredila? Kako naj bi drugače?

Jaz drugače kot:
1) pozdravljeni, potekel mi je certifikat. imam že novega veljavnega, vendar piše, naj vas kontaktiram, da mi ga aktivirate, da bom spet lahko uporabljala spletno banko
ter
2) dober dan, rada bi prosim zaprla račun

ne znam reči. Kako naj bi bolj jasno ali primerneje?

Oziroma drugače, za nekatere druge banke sem sposobna dovolj, da mi ne vzame več kot par minut za bilo kaj zrihtat, kaj šele osnove. Tole so najbrž vsakodnevne storitve za njih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Nov certifikat imajo res malo butasto narejen, ampak jaz sem imel zadevo fertik v 2 minutah, tako da ne vem, kje se ti je zakompliciralo.
Kakorkoli, najbolj mi gre na živce, da lepo dvigajo cene ;). Kredita pa še nisem rabil, tako da tega ne morem komentirat.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Sej sem povedala. Razložila kot sem zgoraj napisala (je to jasno drugače?) in človek na drugi strani očitno sploh ni poslušal, ker sem dobila navodila, da naj grem v poslovalnico. Pol se je pa začelo... In v duhu JU dalje. Tisti za salterjem me je pol tudi po ne vem koliko čakanja samo obrnil, ker pač to ni njegovo delo. "pojma nimam, to ima kolegica čez" varianta. In odoh jaz nazaj za kompjuter kontktirat spet tehnično podporo, ki je rabila 1 dan. Saj ta me je še najmanj zmotil, čim sem zvedela, da zdaj pa je nekdo "ta pravi" na drugi strani sem, sem si oddahnila.

če bi že ta prvi povedal kaj in kako bi imeli tudi sami manj dela z mano, ne samo jaz z njimi. DH si ni prihranila nič, meni pa tudi ne, ko so me šetali sem pa tja, dasiravno seveda sam posameznik, ki se mu ni dalo, pa kako minuto.

Pa, tukaj se bomo pa pač tudi lahko ne strinjali, ker je splošna kultura v podnu. Da se dela z invalidi na tak način - mogoče tetka ne bo zdržala ali se pa naveličala, pa pol ne bom imela dela z njo - da jih sram ni! Toj una varianta - ko vidim kako se z natakarjem pogovarjaš, potem vidim, kaki si? Meni pač to igra neko vlogo...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Se strinjam. Si jim pisala svojo izkušnjo? Le tako se lahko izboljšajo.
V moji poslovalnici so sicer bp.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Ne, načeloma si ne dam več dela z njimi, ko enkrat rečem adijo. Te bitke naj bijejo drugi, jaz sem svoje povedala s tem, ko sem račun zaprla. je bilo tudi navedeno, zakaj, razen če je šla potem spet popravljati za mano (!).

Tisti, ki pa ostajajo - so pa očitno zadovoljni s tem, kako delujejo. Povsem OK. Kaj naj bi potem spreminjali? Za koga? Vse, kar folk gleda je cena. Še malo dvignejo, jih bo pa sicer začela motiti storitev, ker za boga ne bo priznal, da ga tistih par centov žuli. V smislu, saj me ne moti toliko, da dražijo, ampak tole bi imeli pa lahko bolje rešeno. pa bo lahko dvakrat bolje vse delalo, kot takrat ko so bili 2x cenejši.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
No vidiš, to je pa totalna neumnost.
Vsak ki dela, dela tudi napake. In knjiga pritožb je tam ravno zaradi tega, da se stvari uredijo. Pa naj bo to potem zate ali pa za druge.
Ker če šef ne ve, da delaš narobe, potem tudi ne more odpravit tega, a ne?

Ampak razumem, ti poskrbiš za svojo rit, za ostale ti pa dol visi. Ko dobiš zanič kosilo tudi verjetno natakarju kimaš in hvališ, potem pa na netu in vsem znancem spljuvaš zadevo, a ne? Eh.
 

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.303
32
48
Če smo pri podpori, NKBM za auth ne uporablja več RSA ključkov ampak nek "HID Approve" app. Za aktivacijo dobiš po pošti QR kodo.

App dostikrat crkne po prvem launchu in ostane aktiven komaj ob drugem (na dveh telefonih isto). Ni tragično, kvečjemu nadležno. Še boljše: po upgradu androida, config v appu izgine in moraš spet skozi postopek pridobivanja nove QR kode. Stare ne moreš dvakrat uporabit. Ne vem kako je, če bi želel imeti app na dveh telefonih hkrati.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če smo pri podpori, NKBM za auth ne uporablja več RSA ključkov ampak nek "HID Approve" app. Za aktivacijo dobiš po pošti QR kodo.

App dostikrat crkne po prvem launchu in ostane aktiven komaj ob drugem (na dveh telefonih isto). Ni tragično, kvečjemu nadležno. Še boljše: po upgradu androida, config v appu izgine in moraš spet skozi postopek pridobivanja nove QR kode. Stare ne moreš dvakrat uporabit. Ne vem kako je, če bi želel imeti app na dveh telefonih hkrati.
Osebno so mi te avtentifikacije preko telefonov nadležne, ampak meni deluje tako avtentifikacija za računalnik kot app na telefonu brez problemov - v bistvu čisto enako tudi pri DH. Imam pa nastavljen dostop z geslom.