Avtomatik: plusi in minusi

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.373
155
63
Avtomatiko ste nekako obdelali, berem z zanimanjem, saj bo naslednji avto z DSG.

Zanima me potem še, kakšna je razlika v vožnji 4x4 vs 4x2.

Na kaj se je treba privadit, pazit itd, gre pa za Škodin 4x4.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.591
288
83
www.kacnje.eu
Ti samo pelji :cool:
4x4 ti doda dobre vozne lastnosti, pa nekaj minusov tudi pride (manj prostora v avtu, na 90 kkm je predvidena menjava olja v Haldex sklopki ...). Sicer pa super vožnja na manj oprijemljivih podlagah.

Če pa si Alter voznik, pa bo še nekaj razlik pri obnašanju v mejnih situacijah. Za običajne ljudi pa velja - SAMO PELJI :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.888
113
Sicer smo offtopic, to je tema o avtomatski menjalnikih.

Haldex od 4. generacije dalje (eksterna pumpa ki omogoča blokado sklopke od 0km/h dalje) v kombinaciji z ESP (TC(S)) je dejansko že ekstremno zmogljiv v vseh pogojih vožnje, vsekakor več kot se rabi za "cestno" uporabo. Se uporablja tudi v marsikateremu bolj resnemu "terencu".
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in Hondi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
VAG haldex gen 5 od golf 2013 in bratrancev in sestričn naprej nima več filtra posebej, ampak je na pumpi, ki ustvarja tlak, neka mrežica KI SE MAŠI
pogon potem ne deluje
po čiščenju je NUJNA kalibracija te črpalke, drugače tudi ne bo "speljal"
 
Nazadnje urejeno:

raners

Majstr
4. mar 2008
2.712
366
83
Kaj pa preverit na menjalniku ob nakupu rabljenega avta (VW passat 2015 DSG)?
- če je bilo menjano olje (na 60000km)
- nekje sem prebral, da če avto miruje, imaš stisnjeno bremzo in ko menjaš, ne sme avta nič "cuknit"... (če avto malce cukne, baje to ni vredu)...

Kaj še lahko preverim kot kupec?
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Stronic je super menjalnik, če je pravilno vzdrževan. Olje mora biti lepe barve, nič zažgano in nesme smrdeti. Pravilna menjava olja podaljša življenjsko dobo, preveri kdo ga je servisiral, ker na pooblaščencu debili odvijejo čep in spustijo ven tistih par litrov ter na vrhu nalijejo novega noter. ostane ti polovica starega olja - not cool, torej si naredil samo pol servisa.. če je zamenjano z napravo namenjeno temu potem je ok.
To kar si prebral ni čisto res, včasih če si parkiran v hribu zna malo cuknit, načeloma pa ne sme butat pri prestavljanju PRND. Kot kupec boš preveril lahko samo trenutno delovanje. Usedi se v avto in se vozi. Napako lahko opaziš pri vožnji v rahel klanec kjer mora avtomat prestavljat gladko in tekoče. Če se karkoli sumljivega dogaja potem veš koliko je ura.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.746
587
113
RoMeX a koga posebej priporočaš, da naredi kakovostno menjavo olja na DSG menjalnikih?

Ni nobena znanost. Starega spustiš ven, zamenjaš filter in novega nafilaš not. Težava je samo v tem, da se jim ne da in iščejo bližnjice, ker polnjenje traja dolgo časa in zato delajo "polovične" servise. Če je mehanik vsaj malo iznajdljiv, lahko sam naredi "kantico" za polnjenje pod pritiskom in gre veliko hitreje.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
bertoncl: Težko boš z kantico pod pritiskom zamenjal kompletno olje.. Malo znanosti je, če hočeš imeti narejeno kot je treba...npr prava temperatura, aditiv za čiščenje, prnd, adaptacija.. težava je v tem, da pooblaščenec nima naprave za menjat olje pod pritiskom (npr. fortron atf flush, tim fucktard, itd.) zato se dogaja, da menjalnik odleti bistveno hitreje kakor bi pri pravilnem servisiranju. Sicer je pa to tako in tako njihov namen čimprej pokasirat cash za obnovo ali menjavo.

Corvette: poslji pm pa dobiš številko.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.441
9.179
113
tam ko maš vandler in hladilnik olja, je fajn it s kakšno pupmo po lajtngah. Čeprav če bolj redno menjavaš vsaj polovico olja, si naredil že skoraj vse.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
kaj pa pri klasicnih avtomatih s pretvornikom navora? Na koliko km naj bi se menjalo?
 

B81

22. jul 2007
34.552
8.992
113
Kaj pa preverit na menjalniku ob nakupu rabljenega avta (VW passat 2015 DSG)?
- če je bilo menjano olje (na 60000km)
- nekje sem prebral, da če avto miruje, imaš stisnjeno bremzo in ko menjaš, ne sme avta nič "cuknit"... (če avto malce cukne, baje to ni vredu)...

Kaj še lahko preverim kot kupec?

Tako da ko prestavis, ne slisis in ne cutis nic. Nikjer nic.
Ko sem kupoval bmw in mercedes, so lastniki rekli da malce se cuti in sem rekel ok naj bo (sicer nisem nasel nic).
Pri dsg pa se naj ne bi cisto nic cutilo, ne premika in ne na obratih.
Vsaj to naj bo OK, prodajalec te ze itak lahko pri kilometrih in servisih napizdi...
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.712
366
83
Hja, danes sem šel 2 pogledat... Oba sicer lepo ohranjena, oba prevoženih 190000 km in pri obeh se je VČASIH (ne vedno) čisto mičkeno čutilo, ko sem prestavil menjalnik iz P v R ali D... Sem pa večkrat probal pri obeh, pa avto je stal dokaj na ravnem... Oba redno servisirana, en celo Slovenski...

Ampak drugače oba lepo ohranjena...

Hmmm, kaj storiti? Drugače se mi ne zdi, da slabo menjava ali kaj podobnega...