Avto razreda golf - kateri bencinski motor?

ojanez

Pripravnik
2. sep 2007
253
18
18
Kupuje se rabljen avto v golfovem razredu, ki služi kot drugi avto v družini. Letno prevozi manj kot 10.000 km, zato se gledajo bencinski motorji.
Gledama nekje letnike 2012 do 2013. Prioritet ali želja glede znamke ni, odpadejo le nekatere, kjer so servisi ali popoldanski mojstri preveč oddaljeni od našega kraja bivanja. V poštev tako pridejo ford, renault, citroen, peugeot, opel, fiat, mazda, verjetno še katera. VW družine bi se izognila, ker je že prvi avto iz tega koncerna, pa tudi zanesljivost bencinskih tsi motorjev je malce vprašljiva.

Kakšne so kaj vaše izkušnje s sledečimi motorji:
- Ford 1.6, 101 KM
- Renault 1.6 16v, 110 KM
- Fiat 1.4, 121 KM
- Peugeot 1.6 16v, 120 KM
in seveda ostalimi? Kaj bi bil smotrn nakup, če predpostavljamo, da je vozilo redno vzdrževano, s preverjeno kilometrino,...

Na avto.net je en zanimiv fiat bravo, kako se kaj obnesejo ti motorji?

Hvala že vnaprej.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
bravo je turbinc, drugače vredu reč

renojev 1.6 16v je vredu reč. včasih so jih nekaj matrale vžigalne in ne vem če so to z leti zrihtali ali niso.
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Res je, karkoli od tega je ok, največ je odvisno od sreče. Tako da, če ima za crknit, bo crknil vsak ali pa noben...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.459
113
Poglej si se kak i30 (tastar pred FL2012)...al pa tastaro kia Ceed

1.4 bencinar (1.6 ma lahko probleme z ketno)...samo tankas in vozis pa redni servisi...popravi pa vsak popoldanc

Cena primerna tvojem budgetu drugega avta
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.459
113
Aia pa pri nakupu poglej zadnji most...zgodnji letniki (ki tebe etak ne zanimajo 07-08) znajo bolj rjavet na mostu...
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
Kolikor forumašev, toliko odgovorov boš dobil.

Moj predlog:
za te predvidene kilometre je popolnoma vseeno kaj vzameš, zato vzami kar ti je najbolj všeč in kar v danem trenutku na avtonetu dobiš najugodneje z najmanj kilometri.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Bravo je z izjemo zanesljivega motorja katastrofa od avta (vozne lastnosti, ergonomija, kvaliteta izdelave), enako prejšnja generacija Ceed & i30. Jaz bi Focusa ali Civica, slednjega obvezno 1.8.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Raje tvegam kakšno okvaro več pa imam v celoti dober avto, kot pa zanesljivo kanto. Kaj točno pa je narobe z bencinskimi Focusi?
 

ceedevita

Fizikalc
24. jul 2009
6.851
95
48
štajerska
v familiji je nekaj ceedov in hyundayev ( i20, i30, proceed, sw... ) vse dela bp . tankaš pelješ. lahko pa pri vsaki znamki naletiš na klump
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kaj točno pa je narobe z bencinskimi Focusi?

pojma nimam, samo poznam veliko ljudi z njimi, pa vsem pijejo živce. sem dobil občutek, da so fordi konkurenca predvsem oplu.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jaz bi pa rekel karkoli samo japonca ne

Jaz pa rečem samo japonc ! Japonci so pri bajti že 20 let,razen rednih servisov in potrošnega materijal z avtomobili ni okvar.

Govorim za Hondo
grims-1.gif


Lahko pa seveda Fiata pa ostale vzameš,samo meni na kraj pameti ne pride.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
ker dandanes so japonci še vedno takšni kot tisti iz pregovorov a ne

sploh pa maš na vsakem koraku spodoben servis

alergičen sem sicer samo na toyoto, ker to so res prvoklasna jajca na kvadrat, ampak vsakemu svoje. eni so zadovoljni.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Bravo je z izjemo zanesljivega motorja katastrofa od avta (vozne lastnosti, ergonomija, kvaliteta izdelave), enako prejšnja generacija Ceed & i30. Jaz bi Focusa ali Civica, slednjega obvezno 1.8.
Kaj točno očitaš Bravotu pri egonomiji? Meni se pri tem avtom zdi ergonomija ravno v prednosti pred marsikaterim iz tega razreda.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ročke za smernike in brisalce so odmaknjene preveč od volana, za vklop tempomata je potrebno prestaviti roko 10 cm navzdol po volanu, gumbi na volanu so oblikovani neergonomsko in jih je včasih težko pritisiniti, brez, da spet premikaš roko, stopalke so za moj okus postavljene preveč navpično.

Mogoče sem preveč kritičen, res pa da sem se vanj presedel iz Golfa.
smile-1.gif