avto do 45000

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.653
164
63
Pod 40. Bila je lih prilika, ker tak avto v slo je nemogoče prodat. Ne dobiš lizinga, v tujino pa kot fizična oseba tudi težko prodaš. Dodaten plus je bil, da mehansko je bil pregledan in je bil no brainer. Seveda lahko vedno kaj odpizdi, samo glede na možne probleme na 996 smo jih na srečo 90% obšli.

Plus je, da 996 je že youngtimer, se strinjam da je še vedno črni raček, samo verzije "z ritjo" ne zgledajo toliko slabo. Cene pa lezejo že 2 leti precej gor. Lep ročni C4S je že 45+, da o turbo ne začnemo.

Je pa pač fama na določenih modelih. Oz Posrche k Porsche-. Mam recimo še bolj ohranjenega 1990 300ZX, twin turbo targa, ni da ni opreme, avto v nulo pa je vreden lih 20k.. Pa realno isti k. kot nek 964 ki je 70k +
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.441
1.157
113
Kaj črni raček? Cist proper Porsche... Men so ti novejsi krneki. 911, 996 je zame definicija Porscha. 959 mi je grd, ceprav svoj cas najjaci avto. Vsa cast, pa da mas plac za vse to.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.569
2.125
113
996 ima mal težave s fotogeničnostjo. V živo je čisto pravi 911, kot se šika, fotke mu pač večinoma ne delajo usluge.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
21.066
12.478
113
kod Džej-Zija
996 je iz obdobja Porschejevega zatiskanja pasu. Pa so sprednje luči, ki so bile že na boxterju ogabne, napopali še na 911. V javnosti ni šlo dobro skozi, zato jih je pri 997 srečala pamet.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.035
699
113
Kras
www.mtl.si
Meni so tudi lepe, ampak so žal postale dimenzijsko precej velike.
Recimo 993 mi je top, tako oblikovno kot dimenzijsko. Res pa je noter precej boga.
Verjetno mi je 993ka peak 911, zato ker sem se takrat kot mladenič, slinil po njej. Zračno hlajena, agilna, hkrati pa ima ravno prav že novejših tehnologij, da ni kanta.
Targa izvedenka :srce:.

Glede dimenzije pa: ravno ta teden sem se slučajno vozil za kupom čisto novih 992.2 GTS po jadranski magistrali (Porsche Experience). Avto top izgleda, ampak zasede pa skoraj cel vozni pas. Žal so mi potem ušli, ker sem bil z motorjem.
Not my jam, vsekakor pa jo privoščim vsakemu, ki jo ima. Pa tudi peljat jo, se ne bi branil :). Mora biti fajn občutek. Čeprav pravijo, da ko enkrat pelješ 911ko, potem je vse ostalo krš. Kar me malo skrbi :).
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.035
699
113
Kras
www.mtl.si
Drži. Pa Singer, pa…
Drugače pa jaz nisem lovilec konjev. Meni bi bila tudi Carrera 2 čisto ok. Mi pospeški in podobno niso pomembni.
Važna mi je dinamika med ovinki in pa sam značaj avtomobila. Zato tudi nimam turbakov za hobi. Meni največ pomeni, ko se NA živahno vrti proti blokadi. Pa, da ga moraš ožemat, ne pa da ti turbo navor ob izhodu iz zavoja trga volan iz rok ;).
Ampak ja, vsak ima svoj jam, razumem tudi tiste, ki so jim turbaki všeč. :nazdravje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

mtl

Guru
19. jul 2007
11.035
699
113
Kras
www.mtl.si
Jaz žal tudi ne. Če pa bi lahko izbiral, pa bi definitivno šel na 993.
Oz. pardon vozil sem 996 Turbo na Češkem. Se mi zdi, da sem prišel do 266km/h. Huda zadeva, ampak ni zame. Se pa vidi, kam gre denar, ti da tisti občutek, to je to, vredno vsakega eura.
Ker sem hkrati vozil tudi Nissana GTR in je bil meni popolnoma brez duše avto. Samo vlekel je. Brez veze. Kot bi igrico na računalniku igral.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
35.201
17.715
113
Ker sem hkrati vozil tudi Nissana GTR in je bil meni popolnoma brez duše avto. Samo vlekel je. Brez veze. Kot bi igrico na računalniku igral.
Previdevam, da je bila to R35 verzija (zadnja, najnovejša). Kar se tiče voznikove izkušnje je od vseh skyjev daleč najboljši R33.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
606
112
43
My car 12.png Če si kdo hoče izpolnit mladostno željo bo tole naprodaj drugo leto....
 
  • Haha
Reactions: jest5

mtl

Guru
19. jul 2007
11.035
699
113
Kras
www.mtl.si