avto do 45000

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
260
165
43
Jst imam za hobi avto landcruiserja. Vrednost je narasla v parih letih x2, pa veliko hudih offroad izletov in dopustov sem zaradi tega avtomobila doživel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla in sad

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.653
163
63
Pod 40. Bila je lih prilika, ker tak avto v slo je nemogoče prodat. Ne dobiš lizinga, v tujino pa kot fizična oseba tudi težko prodaš. Dodaten plus je bil, da mehansko je bil pregledan in je bil no brainer. Seveda lahko vedno kaj odpizdi, samo glede na možne probleme na 996 smo jih na srečo 90% obšli.

Plus je, da 996 je že youngtimer, se strinjam da je še vedno črni raček, samo verzije "z ritjo" ne zgledajo toliko slabo. Cene pa lezejo že 2 leti precej gor. Lep ročni C4S je že 45+, da o turbo ne začnemo.

Je pa pač fama na določenih modelih. Oz Posrche k Porsche-. Mam recimo še bolj ohranjenega 1990 300ZX, twin turbo targa, ni da ni opreme, avto v nulo pa je vreden lih 20k.. Pa realno isti k. kot nek 964 ki je 70k +
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.440
1.157
113
Kaj črni raček? Cist proper Porsche... Men so ti novejsi krneki. 911, 996 je zame definicija Porscha. 959 mi je grd, ceprav svoj cas najjaci avto. Vsa cast, pa da mas plac za vse to.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.569
2.124
113
996 ima mal težave s fotogeničnostjo. V živo je čisto pravi 911, kot se šika, fotke mu pač večinoma ne delajo usluge.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
21.059
12.473
113
kod Džej-Zija
996 je iz obdobja Porschejevega zatiskanja pasu. Pa so sprednje luči, ki so bile že na boxterju ogabne, napopali še na 911. V javnosti ni šlo dobro skozi, zato jih je pri 997 srečala pamet.