Atmosferski bencinar do 10k?

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Vsi bmw bencinarji imajo ze vec kot dvajset let dvomasne vztrajnike, tudi najbolj svoh modeli, stirivaljniki. Poleg tega bmw nikoli ni slovel kot zanesljiva znamka ampak prej obratno. Ne, ni problem vzdrzevanje ampak plastificiranje vsega pod motornim pokrovom. Od vodne pumpe dalje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.366
5.873
113
pri taščici
A das avtolog kilometrine od te crx. Kriz, kolelna in rit mora voznik tudi imeti z rostfreja.
Iz cesa je pa pleh in rezervoar? Znancu je na 20let starem civicu vse segnilo. Prvi lastnik, niti 20% prevozenih v primerjavi s crx. . Vkljucno z rezervoarjem. Tako da je spustil. Mal pac spremljam te stare kante, in vsaj na prehodu stoletja ne najdem Japonca z dobrim plehom. Povsod ga najbrz motor in menjalnik preživi.
Seveda ob neki normlani uporabi in vzdrzevanju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.366
5.873
113
pri taščici
Drugace pa dvomasni vztrajnik se mi ne zdi tak problem. Pac zamenjas na cetrt mio km in gremo dalje. tako kot sklopko. Dvomim da ima "tvoj" crx z 1.6mio km prvotno sklopko.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
A das avtolog kilometrine od te crx. Kriz, kolelna in rit mora voznik tudi imeti z rostfreja.
Iz cesa je pa pleh in rezervoar? Znancu je na 20let starem civicu vse segnilo. Prvi lastnik, niti 20% prevozenih v primerjavi s crx. . Vkljucno z rezervoarjem. Tako da je spustil. Mal pac spremljam te stare kante, in vsaj na prehodu stoletja ne najdem Japonca z dobrim plehom. Povsod ga najbrz motor in menjalnik preživi.
Seveda ob neki normlani uporabi in vzdrzevanju.
Ne zivijo vsi s hondami v evropi in sloveniji, da bi gnili zarad podnebja. Avtolog si pa narisi, ker ce bi prebral clanek bi videl iz kod je. :) lej kolk fiati iz juzne italije prenesejo. Prezivijo lastnika.
Pa ne mores mazde primerjati s hondami in toyotami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.779
1.897
113
Pa prejsnje tudi
Enkrat sem mojega licarja mal zasliseval. Je rekel da renault nima vec tako slabo zascitenega kot je bil nekoc. Tako da....bi bilo za.preveriti, ali pa naj kdo napise izkusnjo.
Težav z rjavenjem pri zadnji (2013+) generaciji M6 ni, ta iz oglasa spada v prejšnjo generacijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.508
9.211
113
Problem je, ker folk zelo rad kupuje bmwje po metodi sort by price-lowest in potem v jok in na drevo, k je miljon tezav. Pomoznosti nabavi se model, ki je znan po mnogih napakah (kar je pac realnost velik bmwjov). Ce znas pa nardit research, kupit taprav model od taprave osebe, da ni avto totalno podrt, je pa lahko tudi precej ok nakup, ki nebo zahteval intimnega spoznavanja mehanika in avtovlekarja, ter seveda praznjenje denarnice kot kaksen golddigger.
A ti misliš, da je kolega kupil najcenejšega? In potem vrgel noter skoraj 2 jurja v gajbo?
Kupil je kao dober avto, odlično ohranjen od lastnika, ki ga je imel 10 let. No, kako se je končalo, sem pa napisal.
Se pa strinjam, pri teh zadevah moraš imeti malo tudi sreče, predvsem pa narediti domačo nalogo pred nakupom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.508
9.211
113
Pa prejsnje tudi
Enkrat sem mojega licarja mal zasliseval. Je rekel da renault nima vec tako slabo zascitenega kot je bil nekoc. Tako da....bi bilo za.preveriti, ali pa naj kdo napise izkusnjo.
Renaulti že vsaj 20 let ne rjavijo. Zato so pa odličen nakup za avto za jajcanje za jurja ali dva. Honde/Mazde tam letnika 2000 jih praktično ni brez, da ne bi bili že blatniki zamenjani ali pa je lepo luknja skozi.
Je bistveno lažje mehaniko poštimat kot pa karoserijo, ko je enkrat skoz in skoz pregnita.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.366
5.873
113
pri taščici
Crx (cam) smo vcasih rekli gokart. S tem konkretnim avtom se je tedensko delalo kkm in vec. Ce odstejemo vikende (pa dopuste itd) recimo 200km dnevno.
Poklon da se nekdo ne navelica avtomobila.
Jaz se ga ze pri desetini njegove razdalje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.366
5.873
113
pri taščici
Težav z rjavenjem pri zadnji (2013+) generaciji M6 ni, ta iz oglasa spada v prejšnjo generacijo.
Bodimo posteni. Avto je se premlad da bi imel ze luknje. Lahko pa da se izkazal z boljso plocevino.
Dejstvo st2.
Na avtonetu ni nobene mazde bencinarke ki bi sle v avtorjev filter.
A imajo te mazde potem ze tisti famozni skyactive motor al kaj je ze.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Renaulti že vsaj 20 let ne rjavijo. Zato so pa odličen nakup za avto za jajcanje za jurja ali dva. Honde/Mazde tam letnika 2000 jih praktično ni brez, da ne bi bili že blatniki zamenjani ali pa je lepo luknja skozi.
Je bistveno lažje mehaniko poštimat kot pa karoserijo, ko je enkrat skoz in skoz pregnita.
Enako velja tudi za vag tistih letnikov, renaulti pa čudežno res ne rjavijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
20.508
9.211
113
Ni prav nič čudežno… So prav izvajali pocinkanost karoserije in sam dizajn.
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.349
458
83
A ni za te mazde veljalo da ze v salonih rjavijo?
Nope, prejšnji modeli so imeli to težavo. Od 2008 dalje ni teh težav. Sam imam 2009 letnik in zaenkrat nimam znakov rjavenja (tok tok).
Skyactive motorji so od letnika 2013 dalje, pa tam so tudi bencinarji načeloma neproblematični (edino tukaj na alterju sem prebral, da je nekdo imel težave z motorjem).
 

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
BMW-ja bom (mogoče) spet kupil, ko bom mel budget, ki mi bo omogočal vzeti max 5 let starega z max. 80k km. Zal so po mojih, kolegovih in mehanikovih izkušnjah to super avti samo, dokler so mlajši od 8 let oz. majo manj kot 150k km za sabo.

Ja, očitno je Mazda 6 res edina solidna varianta. Je pa 3. generacijo bencinarja praktično nemogoče dobit za normalen denar. V četrtek npr. je ena prišla na avtonet, 2013, 130k km za 12.500, kar se mi je zdelo preveč, ampak je dejansko izginila v parih urah. Za 2. gen. pa več kot 6-7 jurjev ne bi dal.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
828
269
63
BMW-ja bom (mogoče) spet kupil, ko bom mel budget, ki mi bo omogočal vzeti max 5 let starega z max. 80k km. Zal so po mojih, kolegovih in mehanikovih izkušnjah to super avti samo, dokler so mlajši od 8 let oz. majo manj kot 150k km za sabo.

Ja, očitno je Mazda 6 res edina solidna varianta. Je pa 3. generacijo bencinarja praktično nemogoče dobit za normalen denar. V četrtek npr. je ena prišla na avtonet, 2013, 130k km za 12.500, kar se mi je zdelo preveč, ampak je dejansko izginila v parih urah. Za 2. gen. pa več kot 6-7 jurjev ne bi dal.
racunaj samo, da atmosferskega bmwja vec nebos dobil, ker so z F serijo le ti prakticno zginal z ponudbe.

Se pa da sedaj v casu hibridnih modelov pridit do precej lepe konjenice, ce zberes taprav model. 30e modeli imajo recimo potencial za 350-400 konjicov, pa mas se vedno avto z registracijo do 2,5 (2.0 turbo motor).