Atmosferski bencinar do 10k?

I

Izbrisan uporabnik 474

Po drugi strani sem pa jaz kupil novo Mazdo leta 2007, takrat No. 1 zanesljiv avto na svetu, jo redno servisiral in vzdrževal (na pooblaščencih), pa je bila kljub temu večkrat na (izrednem) servisu, kot pred tem "zjahana" Alfa 166 2.4 JTD z preko 200kkm...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.388
1.354
113
Bencinsko atmosfersko mazdo 3 je takrat kupil stric. (Mater se mi je smešno zdelo, da japonci še vedno dajejo DOT3 bremz olje v svoje mlinčke. :D)

Po petih letih jo je prodal, njemu je sicer pisker počil, ker je avto po nekaj letih že rjavel, kar je bilo slabše od njegovega prejšnjega opla iz konca 80ih...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.220
714
113
Bencinsko atmosfersko mazdo 3 je takrat kupil stric. (Mater se mi je smešno zdelo, da japonci še vedno dajejo DOT3 bremz olje v svoje mlinčke. :D)

Po petih letih jo je prodal, njemu je sicer pisker počil, ker je avto po nekaj letih že rjavel, kar je bilo slabše od njegovega prejšnjega opla iz konca 80ih...
Se spomnim, ko sem pomagal kolegu ličarju poleti....pred cca 30 leti...

Mazda 626 (če se ne motim), stara pod 3 leta, nikol karambolirana...Prerjavel Šibedah (kovinski) zunanja pločevina, ne lovilna skleda.... Ne moreš verjet...
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: tony in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
A niso ravno Mazde ze takrat ponosno na zadnji sipi imele nalepko 6Jahre mazda garantie?
V nemščini ker so se prodajale preko Avstrije. Al je bilo tri leta?
 

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Je pa cela ta tema vrhunska komedija. Avtor išče nadomestek grozno pokvarljivim turbo motorjem in rešitev za šparanje vidi v 15-20 let starih kantah. Eni niste diht res no
Komedija je tvoj prispevek k temi ... Si spregledal kriterij 10k EUR in 10 let? Pri letih ne odstopam, prej pri ceni (torej jurja ali 2 več). Če pa imaš kakega turbo bencinarja za priporočit pa kr na dan z besedo, da vidim, če ti gre mehanika bolje od branja in razumevanja...
 

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Kogar zanima nov ali star avto, ki bo zanesljivo delal z minimalnim vzdrževanjem (pa turbine, direktni vbrizg in kaj vem kaj še gor ali dol) mora iti gledat japonske avtomobile. Na prvo mesto bi dal sam Toyoto, ker se vsaj iz strank ne zajebavajo in probleme zares rešujejo.

Tako so v motorje z GDIjem začeli vgrajevati še dodaten obični injektor za preprečitev nabiranja saj na sesalnih ventilih - vsi ostali proizvajalci pa lepo gledajo na koledar in čakajo, da bo tvoja garancija mimo...
Najbolj zanesljiv avto do zdaj: avensis 1.6 2002, še danes v familiji. Kupil sem ga takoj ko so prejšnjemu lastniku v garanciji zamenjali problematičen del motorja (mislim, da celo spodnjo polovico, neka tovarniška napaka z bati, je žrl olj kot ... BMW :D). Je pa tudi res, da si komaj zasluži naziv premičnina, tako len je :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Steve

Guru
13. avg 2007
9.652
1.576
113
Komedija je tvoj prispevek k temi ... Si spregledal kriterij 10k EUR in 10 let? Pri letih ne odstopam, prej pri ceni (torej jurja ali 2 več). Če pa imaš kakega turbo bencinarja za priporočit pa kr na dan z besedo, da vidim, če ti gre mehanika bolje od branja in razumevanja...

Taki avti sicer obstajajo, ampak da ga kupiš je skoraj da nemogoče. Slabih 20 let traktorizacije evrope je naredilo svoje. Rang passata do 10 let starega lahko kupiš samo z zetor motorjem.
Torej če imaš kriterije kot si si jih postavil, obstaja samo mazda, 20 let stara kanta, ali pa traktor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Tema pa je res nekoliko nenavadna: podobne ideje imajo Američani, le da ti leta 2021 obupano iščejo avte, ki nimajo nič elektronike (že osnovna teza pri tem je napačna: avti so z elektronskim vbrizgom postali veliko bolj zanesljivi kot z mehanskim), kar pri njih zaradi sistemov za nadzor izpušnih emisij pomeni praktično avte letnik 1970...

Kogar zanima nov ali star avto, ki bo zanesljivo delal z minimalnim vzdrževanjem (pa turbine, direktni vbrizg in kaj vem kaj še gor ali dol) mora iti gledat japonske avtomobile. Na prvo mesto bi dal sam Toyoto, ker se vsaj iz strank ne zajebavajo in probleme zares rešujejo.

Tako so v motorje z GDIjem začeli vgrajevati še dodaten obični injektor za preprečitev nabiranja saj na sesalnih ventilih - vsi ostali proizvajalci pa lepo gledajo na koledar in čakajo, da bo tvoja garancija mimo...
Zakaj enostavno lažeš ali pa širiš popolnoma neresnične informacije. Sedaj ali si net lažnjiva svinja ali pa butelj. Kar nekaj proizvajalcev namreč že ima dual port injection, med njimi ne boš verjel tudi VW :eek: :
Dual injection (only in certain markets; meaning not the US) in the intake manifold. Meant to reduce carbon build-up and improved partial throttle fuel economy.
Audiji ga imajo na 3.0 šestakih in 5.2 desetakih, ravno tako na 2.5 motorju iz RS3, Ford tudi na kar nekaj motorjih.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Kaj bi ti nehal počasi trollat? V familiji imam bmw fanatike, v zadnjih 25 letih je bilo kupljenih 7 novih. Čisto vsi razen enega so imeli probleme že praktično po 50k km. Še največji fail je bil e46 316, letnik 00, če se prav spomnim. Buletproof motor pa to, razen da je motor odpovedal daleč pod 100k km.
Edini ki dela že par let je 116d, mislim da 5 let star. Če se ne motim, je to francoski motor.

Kolega je kupil par let staro serijo 5, okrog 300k km. Ga skoraj da ni meseca ko nekaj ne crkne. Zneski pa taki da mene boli.

Je pa cela ta tema vrhunska komedija. Avtor išče nadomestek grozno pokvarljivim turbo motorjem in rešitev za šparanje vidi v 15-20 let starih kantah. Eni niste diht res no
M43 je pa daaaleč od bulletproof motorja. Verjetno en izmed najslabših motorjev zadnjih 30 let iz bmwjove ponudbe. Švoh glede na displacement, požeruh za bencin in da to čudo pretesniš, da nebo teklo olje od njega, rabiš vsaj 2 doktorata. Poleg seveda običajnih tezav, ki jih je mela E46ka (cooling sistem).

Po drugi strani maš pa pravilno vzdrževane M47 motorje v tej šasiji, ki gredo bp tudi do miljona ali zelo blizu tega. Če je to nek nekvaliteten avto, pa nwm.


Osebno lahk rečem, da ta kripa iz F serije, ki je bojda najbolj nezanesljiva stvar v zadnjih 10 letih, začuda še ni pustila nikjer. Pa ima bojda najbolj zanič zetorski motor in baje to vse crkne še pred 100kkm. Začuda ma avto ze skor 200kkm (na vprašanje kolk podlage, glede na to da je uvozen) pa razn rednih zadev + menjava verižice brni bp in verjamem da bo še vsaj kakih 100kkm.

Mogoče mam pa sam jst to srečo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Matey

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Po drugi strani sem pa jaz kupil novo Mazdo leta 2007, takrat No. 1 zanesljiv avto na svetu, jo redno servisiral in vzdrževal (na pooblaščencih), pa je bila kljub temu večkrat na (izrednem) servisu, kot pred tem "zjahana" Alfa 166 2.4 JTD z preko 200kkm...
Torej časi, ko so bile mazde bolj fordi, kot pa mazde, kar marskikaj pojasni.

“Stari” 2.4 jtd je pri 200k komaj dobro utečen, podobno kot renaultov 2.0 dci. Vem da se mi bo kolcalo po espacu, ki gre ta teden na jug, pri 207k km vse, kar je pri dizlih potrošen material, še prva vgradnja (sklopka, vztrajnik, šobe, turbina, veriga…), edino egr je bil enkrat menjan pri 150k km. Prepričan sem, da bo še naslednjih 100k km brez večjih stroškov.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.402
113
A ni mantra alterja da je Renault bencin ok. Neuničljiv 1.6? 2.0 ni?
A avtorja kakšen LPG predelava ne zanima?
 

nevednez

Pripravnik
6. avg 2009
49
26
18
Po drugi strani maš pa pravilno vzdrževane M47 motorje v tej šasiji, ki gredo bp tudi do miljona ali zelo blizu tega. Če je to nek nekvaliteten avto, pa nwm.


Mogoče mam pa sam jst to srečo.

Se strinjam.

M47 motor, v E90 olupku, 490k km. Pa pri hiši bo ostal, dokler ne zruži.
Pa si upam stavit, da je mehanika v boljšem stanju, kot večina 5let starih ki se prodajajo z magičnimi kilometri.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.316
940
113
Titograd
Nekaj takega. Povprečno žejna, olja pije 0, rjavijo več ne, prva generacija je bila po blatnikih po 5 letih rjava. Ata imel prvo od 2003, na drugi gen od 2015, menjana na 220k km prednja roka (ki sicer ni bila poceni, +300€), ostalo samo redno vzdrževanje. Prva šla od hiše samo z menjanim akku, na avto.net imela nadpovprečno visoko ceno in šla v 2 dneh, druge niti ne bo prodal, ostaja doma kot 3. avto.
 

Priponke

  • Screenshot_20210901-111539_Chrome.jpg
    Screenshot_20210901-111539_Chrome.jpg
    381,8 KB · Ogledi: 156

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.703
2.345
113
Pomurje
Najbolj zanesljiv avto do zdaj: avensis 1.6 2002, še danes v familiji. Kupil sem ga takoj ko so prejšnjemu lastniku v garanciji zamenjali problematičen del motorja (mislim, da celo spodnjo polovico, neka tovarniška napaka z bati, je žrl olj kot ... BMW :D). Je pa tudi res, da si komaj zasluži naziv premičnina, tako len je :)
Da nimaš kje mojega?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.700
137
63
Nekaj takega. Povprečno žejna, olja pije 0, rjavijo več ne, prva generacija je bila po blatnikih po 5 letih rjava. Ata imel prvo od 2003, na drugi gen od 2015, menjana na 220k km prednja roka (ki sicer ni bila poceni, +300€), ostalo samo redno vzdrževanje. Prva šla od hiše samo z menjanim akku, na avto.net imela nadpovprečno visoko ceno in šla v 2 dneh, druge niti ne bo prodal, ostaja doma kot 3. avto.
Divja cena za 11 let star avto.