Kaj se prepirate brezveze... vsi točno vemo, kako je, zdaj pa napadate drug drugega:
1. Trgovci, ki naj bi poznali stvari, ki jih prodajajo, jih ne poznajo.
2. Eni trgovci obladajo zadevo, vendar zelo redki
3. Če jih poznajo ali ne, ti prodajajo (nekateri - ne mečem vseh trgovcev v isti koš) vsak drek za zlato
Iz tega sledi (ali pa je to razlog), da si moramo kupci sami vse pogruntati in naštudirati, da nas trgovec ne more "nategnit"... Samo to nekako ni logično. Jaz kot kupec, moram vedeti
približno kaj hočem. Trgovec pa bi mi moral opisati in predstaviti prednosti in slabosti neke stvari.
V glavnem štala.
Primer: starša sta hotela vnuku kupiti navaden radio predvajalnik, ki ima tudi CD player (torej klasični "kasetnik") in da lahko igra tudi MP3-je (kar zdaj že praktično vsi podpirajo). Cena naj bi bila okoli 60 €. V bigbangu jim je trgovec gladko rekel, da tega pa več ne delajo in ju je peljal na drugi oddelek in jima gladko ponudil iPod-a za 150€. Ko sta ga vprašala, kaj pa predvajajo ti "kasetniki", ki sta jih prej gledala, jima je gladko odvrnil, da samo navadne CD-je... MP3 pa ne predvaja nobeden
In ja, sem na strani gmarka, ker sem prepričan, da mu je trgovec to oglaševal in na veliko razlagal. Ne bi pa se spuščal v to ali je trgovec vedel ali TMC sploh dela ali ne. Če bi človek takoj rekel, da pa to še ne dela, bi potem vsak malo razmislil in bi se zavestno odločil za model s TMC ali ne. Tako te pa jezi, ko te nategne na brzino