Antifriz

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Fosforno kislino imaš ti v glavi
stupid-1.gif


Prav tako so naravnost debilna razmišljanja, da je bolje imeti hladilno tekočino razredčeno do -21 st. C, da ti ne bo razžrla tesnil.
smirk-1.gif
Važno je samo, da imaš v avtu antifriz, katerega aditivi so kompatibilni s tvojim avtom. Če se ne spoznaš pejt do uradnega servisa in kupi koncentrat. Vsaj za moj avto je 50:50 mešanica za temperature do -40 st. C.

2 leti nazaj smo imeli pred vrati ljubljane cel teden temperature v okolici -25 st C
grims-1.gif
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
lejga to je za tebe ko si nov avto kupiš vsake 2 leti...dam v mojo škropilnco staro 12 let, čisti petrolov antifriz ki je sam posebi na -40°c se mi bo killer uscal...Je bil tak pametn mehanik pa je v Cliota l93 vlil čisti antifriz...v roki 14 dni je bla luža pod avtom, v avtu pa nobene sledi o tekočini.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Potem je Petrol pač jajc, tisti mehanik pa en osel.
tongue-1.gif




Čisti antifriz pa se nikoli ne sme nalivati v motor, ker v najboljšem primeru (samo) poslabša hladilne lastnosti. Običajno se vzame koncentrat in vodo in naredi mešanico 50:50. Lahko pa kupiš že narejeno mešanico (vsaj na Petrolu to pride dražje).



Oboje mora prenesti tudi tvoja kosilnica, če pa spusti kiler, pa ni bila kriva koncentracija ampak aditivi - ti pa bi bili tudi ob manjši koncentraciji škodljivi na daljši rok.



Btw. ko je bila narejena tvoja kosilnica, je bil moj avto že 4 leta star
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
vcasih so eni celo cez leto antifriz izspuscali ker so se bali da bo cevi nazrlo.
Boljse je da imas mocnejso mesanico kot preslabo, meni je enkrat zaradi preslabe kiler zamrznil, avto se je grel vsakih par kilometrov ,ko sem to resil pa sem bil cel dan brez gretja,... tako da pri meni je vedno -40 in se ni nic spustilo.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Katwr je primeren za fiat mašine. Zanima me za jtd in bencinske motorje stare 10l +
 

gregap

Pripravnik
11. okt 2007
233
0
16
Morm radar postavt, da mi povejo.
Gospodic tony, ti ki vse ves a mogoce ves kaj vse je v antifrizu. Ce ne ves kaj je not prosim ne se delat pametnega in ne zalit folka. Ker jst to zadevo poznam povem samo svoje mnenje in nic drugega, zato prosim zadrzi svoje glupe komentarje zase in ne vbijaj svojo pamet drugim v glavo.
stupid-1.gif
Ce zadeve ne poznas prosim ne tezi.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Pa nalivaj v avto čisto vodo, briga me. (Tudi mojega fotra ni, in mu je lepe zimske noči razfukalo glavo na traktorju
aplauz.gif
)

Lep dan tudi tebi.
zmaga.gif
 

gregap

Pripravnik
11. okt 2007
233
0
16
Morm radar postavt, da mi povejo.
Lej, sej mene tut briga kaj si ti mislis, pac vsak ma svoje mnenje o vsaki zadevi in to ni cist nc narobe. Jst vode ne nalivanm v avto in tut ne pravim da je petrolov zanic ker ni, jst sm samo reku da ni priporocljivo ful koncentrata dodajat v avto, ker pri nas ni tako hudih zim in gre lahko kaj v k.......
priden.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Samo pravim, da je tistih -21 st. C za naše podnebje premalo.
zmaga.gif


-40 st. C? Težka bo, a imamo tle gor koga, ki je doma na Babnem polju?
smile-1.gif
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Vem da so bili pred leti problemi na škodinih motorjih ker so imeli koncentrat v motorjih. Prežrlo jim je dihtinge na glavi.
Jaz ga mešam 50:50
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
skodini motorji so imeli konstrukcijsko napako zato jim je pogosto sla dihtunga na glavi.
 

Izy

Pripravnik
8. maj 2007
191
10
18
ksz

LP!!!

V torek sem v Punta l.98 nalil mešanico 50:50. Neko rdečo zadevo kupljeno pri lokalnem prodajalcu avto delov.
V sistemu je bila prej voda, ki sigurno ni vsa odtekla. Torej se je koncentracija še zmanšala. Rezultat?!?
V sredo zjutraj luža pod hladilnikom.
jezen.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Zakaj nisi šel na FIAT uradni servis? FIATovi originalni deli so zelo poceni...

P.S.: vidiš, če bi pustil noter vodo, se to ne bi zgodilo
evil.gif


P.P.S.: ... vsaj do prve zmrzali ne
evil.gif
 

gregap

Pripravnik
11. okt 2007
233
0
16
Morm radar postavt, da mi povejo.
Ker si mel prej vodo z zelo malo koncentrata in ce jo je bilo ze prej malo pomeni da je voda izparela in ti je ostal samo koncentrat, prevec koncentrata tudi ni dobro ker sploh ni ucinka. Za to zadevo, ki se ti je pa sedaj zgodila pa seveda ves kaj je, ker je bila voda v avtu in si dodal antifriz, je mozno da ti je kaksno cev prezrlo, da je slo kaksno tesnilo ali pa crpalka.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Malo sem si sposodil iz drugega foruma. Takorekoč vse piše o Antifreezu. Mešaj pa 50/50.

OAT = Organic Acid Technology

COOLANT TYPES
There are essentially three basic types of antifreeze:

*
Traditional North American GREEN antifreeze, the original universal formula that everybody used until the introduction of today is extended-life coolants. The fast-acting silicate and phosphate corrosion inhibitors provide quick protection for bare iron and aluminum surfaces, and have a proven track record of providing trouble-free service in virtually any vehicle application (domestic, Asian or European), assuming the chemistry is correct. For example, OAT coolants should not be used in a vehicle that specifies the use of a hybrid OAT coolant. Again, always defer to the owners manual. But the short-lived nature of the corrosion inhibitors means this type of coolant should be changed every two to three years or 30,000 miles (though some products now claim a service interval of up to 50,000 miles with improved chemistry).

*
OAT-based extended-life coolants. OAT stands for Organic Acid Technology, and includes such ingredients as sebacate, 2-ethylhexanoic acid (2-EHA) and other organic acids, but no silicates or phosphates (except in the case of Toyota's pink extended-life coolant, which adds a dose of phosphate to its extended-life OAT-based antifreeze). OAT-based coolants are usually (but not always) dyed a different color to distinguish them from traditional North American green antifreeze. GM OAT-based Dex-Cool is orange. Volkswagen/Audi uses a similar product that is dyed pink. But Honda has an extended-life OAT coolant that is dyed dark green and does not contain 2-EHA.

The corrosion inhibitors in OAT coolants are slower acting but much longer-lived than those in traditional North American green coolants. Consequently, OAT coolants typically have a recommended service life of five years or 150,000 miles.

OAT corrosion inhibitors provide excellent long-term protection for aluminum and cast iron, but may not be the best choice for older cooling systems that have copper/brass radiators and heater cores. It depends on the formula.

*
Hybrid OAT coolants, also known as G-05. This formulation also uses organic acids, but not 2-EHA (different organic acids are used). Hybrid OAT coolants add some silicate to provide quick-acting protection for aluminum surfaces. Silicate also helps repair surface erosion caused by cavitation in the water pump. Hybrid OAT coolants are currently used by many European vehicle manufacturers as well as Ford and Chrysler.