Altenator

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ja, 1,9 z razdelilno črpalko in variabilno turbino AFN, sicer Golf 2 ni imel takega motorja, ampak ja Golf 2 varijanta
 
Nazadnje urejeno:

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
To je še audi stare šole, je še zasnovano in narejeno, da dela. Lepi kilometri, naj ti služi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mac77

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Bi izkoristil to temo.
Je kje morda razloženo, kako se giblje voltaža na akumulatorju med zagonom vozila, pri zaklenjenem vozilu, med polnjenjem, itd.? Torej kakšne voltaže so še ok in pri kateri voltaži je potrebno razmišljati o menjavi akumulatorja?
Sem sedaj med vožnjo malo spremljal delovanje in je bila napetost večinoma na 13.2V, ko sem vključil gretje sedežev je šla na 14.7V in potem takoj nazaj na 13.2V, ko sem izključil. Pač normalno, je moral alternator več dovajat. Zanimivo pa, da ob vključitvi gretja stekla je šla na 14.7V in potem še 20 minut po izključitvi ostala tam. Šele potem je šla spet na 13.2-13.6V.
PS: ''Meril'' sem z nekim cheap vtičem v cigaretni vžigalnik.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Padec napetosti ob zagonu motorja je eden od pokazateljev stanja akomulatorja. Ko motor dela potem alternator vzdržuje napetost
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Bi izkoristil to temo.
Je kje morda razloženo, kako se giblje voltaža na akumulatorju med zagonom vozila, pri zaklenjenem vozilu, med polnjenjem, itd.? Torej kakšne voltaže so še ok in pri kateri voltaži je potrebno razmišljati o menjavi akumulatorja?
Sem sedaj med vožnjo malo spremljal delovanje in je bila napetost večinoma na 13.2V, ko sem vključil gretje sedežev je šla na 14.7V in potem takoj nazaj na 13.2V, ko sem izključil. Pač normalno, je moral alternator več dovajat. Zanimivo pa, da ob vključitvi gretja stekla je šla na 14.7V in potem še 20 minut po izključitvi ostala tam. Šele potem je šla spet na 13.2-13.6V.
PS: ''Meril'' sem z nekim cheap vtičem v cigaretni vžigalnik.

Ne, ker imaš novejše vozilo kjer želeno napetost določa motorni računalnik. Pri starejših je pa fiksna in jo nadzira zgolj regulator na alternatorju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Pa glede na podatek 14.7V bi rekel da imaš novejše vozilo z AGM akkujem....za start/stop...

14.4V je max za navadne svinčene accuje....AGM/Gel/EFB majo pa 14.7V(pa še to ne čisto vsi)
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
ja sam ima še vedno prvi auspuh :)
kilometraža pa je ca +300T kot je na števcu :)
A se zajebavaš? Sem ravno hotel vprašat če imaš že mio, ker takrat ko sva se videla sunimel nekih 6xykkm se mi zdi.
To kilometrino sam delaš?
Kako pa rjavica?
Poznam eno 6, l99 ki jo pri 300kkm lepo nacenja rjavica. Na različnih mestih(blatniki, streha, vrata...) , tako da bi moral biti lepo povaljan pa ne verjamem tej opcijo ravno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.083
113
Načeloma niso rjaveli, če so bli original.
Blatniki sprednji edino. Ostalo je kr držalo.
Itak je pa motor mastn 0a dol po podvozju razmeče za zaščito :)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
A se zajebavaš? Sem ravno hotel vprašat če imaš že mio, ker takrat ko sva se videla sunimel nekih 6xykkm se mi zdi.
To kilometrino sam delaš?
Kako pa rjavica?
Poznam eno 6, l99 ki jo pri 300kkm lepo nacenja rjavica. Na različnih mestih(blatniki, streha, vrata...) , tako da bi moral biti lepo povaljan pa ne verjamem tej opcijo ravno.
Moj je 97 letnik ampak je že 4b model, sam delam kilometre. Rja je problem na spodnjem delu vrat drugo je ok, sem to saniral,,, levi blatnik sem menjal ker je bilo več dela z flikanjem kot stane blatnik. Sicer ni bila neka rja ampak je bula nastala pa je gdo zgledalo... Prednja havba je alu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
www.avtolog.si ti pokaže kilometrino na tehničnem pregledu v preteklosti.
Najbrž ni veliko avtov z mio km na števcu.
Zna biti lepo deljena slika po www....
A misliš da bodo ob prehodu na mio na pisali mio+ al nekaj kkm
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
GoOptijevi Traffici so jih brez problema naklepal 1m+ v 3,5 - 4ih letih. Vsaj na začetku, ko so še imeli lastni vozni park in so se kombiji non-stop vrteli. Servisi predpisani na 40kkm, so jih vozil na vodovodno na redne servise na 5 - 7 tednov. Med viškom sezone kdaj tud na 4 tedne. Garancija je bila pa 2 leti z neomejeno km. So jih zamortiziral do konca in čez.

Ampak ja. AC kilometri na tempomatu so neki druzga kot jajcanje po mestih in regionalkah. Tako da vsaka čast. Zavidljiva številka. Res ni veliko takih avtov
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.083
113
mac77 daj printscreen avtologa, pa pobriši podatke.... Znaš imeti rekord najbrž.....
Kot da je edini s takimi kilometri...

Vem za eno 6-ko, ko je mel 5 let nazaj 980k na 120k podlage, 1.9tdi tudi, original motor. Še par mesecev nazaj sem videl avto.
Pa kje so razni golfi 4-ke in podobno.
To ni pa ni nehalo ropotat če si le redno olje menjaval in skrbel za avto. (no ja pa tudi če nisi, je blo par šiptarskih proti miljonu)

To so še časi, ko je Audi naredil avto. Ne te polizdelke zdaj.
 
  • Wow
Reactions: Hanzi