Alibaba v CRO

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.692
6.261
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Slovenske železnice so se nazadnje delale v avstroogrski, tako da se jaz nebi bal za napredek.
Denarja pa toliko požerejo da bi si v tem času lahko zgradili zlate tire, ne pa uporabljajo avstroogrske.
Ni res, mas novo progo LJ - Kocevje...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.341
5.853
113
pri taščici
Novo?
Misliš (najbrž vprašljivo) obnovljeno.
Nova je Prekmurju. Ki pa zaradi slabe elektrike vozi v reduktorju.
Najbrz smo po drugi sv vojni več km prog podrli kot zgradili.
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:Brez veže, pojma nimaš, drugače ne bi pisal neumnosti. Malo preveri njihovo infrastrukturo, pa malo pobrskaj po zgodovini do časa po 1. Vojni pa ti bo jasno kako in predvsem zakaj. Do takrat pa over&out.
Torej ti, ki imaš "veže" in pojma imaš (torej ne kot jaz, ki nimam) trdiš pri polni zavesti, da je 3000 DC bolje ali vsaj enakovredno glede rentabilnosti kot 25 kV 50 Hz? Ali ni smiselno gledati, kje je kdo danes in kake ima razvojne perspektive?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.283
-8.471
113
Verjetno je 3kV bolj rentabilno, kot 25kV + vložek za spremembo omrežja in vse kar to potegne zraven. Sploh ker večina naših štrom vlakov ni sposobnih voziti na 25kV.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ajde, ker se mi še da. Prva elektrifikacija na področju današnje Slovenije in Hrvaške se je zgodila še v času, ko je bila meja med Italijo in Kraljevino YU na COLu. Italjani so elektrificirali s sistemom 3kV DC. In so elektrificirali do Pivke in od tam proti Reki. Med drugo svetovno vojno so potegnili štrom do Postojne.
Po vojni so v Sloveniji nadaljevali z elektrifikacijo 3kV DC (povzeto po Italiji), v ostali Jugi pa so uporabili sistem 25kV 50Hz. Hrvati so zaradi združljivosti progo od Zagreba do Reke elektrificirali s sistemom 3kV DC. Tako so imeli dva sistema v uporabi, kar je prilično nerodno, so pa lokomotive lahko vozile na celotni trasi od Zagreba do Divače. Že proti koncu Juge so se hrvati odločili, da bodo sistem poenotili na 25kV 50Hz, vendar niso prišli dlje kot do Moravic. Šele pred kratkim so uspeli dokončati projekt (torej več kot 30 let) od Moravic preko Reke do mejne postaje Šapjane. Pa je potrebno samo zamenjati drote vozne mreže, transformatorske napajalne postaje...
SŽ sedaj nabavlja interoperabilne lokomotive, ki lahko vozijo tako na 3kV DC, 15kV 16 2/3Hz in 25kV 50Hz. Postavljaš pa sistem, ki je že v uporabi na večinskem delu.
Hrvati imajo od 110 elok ki so bile operativne ob razpadu v uporabi samo še 45. Pred kratkim (lansko leto) so zaradi racionalizacije odpustili preko 100 strojevodij, posledično ni več vlakov po lički progi (Zadar, Split), dizelke pa ropotajo na relaciji Zagreb - Reka.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Slovenske železnice so se nazadnje delale v avstroogrski, tako da se jaz nebi bal za napredek.
Denarja pa toliko požerejo da bi si v tem času lahko zgradili zlate tire, ne pa uporabljajo avstroogrske.
Ni res, mas novo progo LJ - Kocevje...

Progo Ljubljana-Kočevje so v 19. stoletju zgradili s krampi in lopatami v letu in pol. Sedaj jo že 15 let obnavljajo.