Ali je to poštena praksa spletne prodaje?

igi

Guru
13. okt 2007
5.371
997
113
Celje
Obišči stran
Ker sem že čez 40 verjetno ne razumem več današnjega načina trženja. Jaz še vedno živim v svetu, da tisto kar se ponudi, da bi naj tudi držalo... In da ne bom še kdaj izpadel bedak rabim malce pomoči... Pa še petek je in imam še nekaj časa pred prvim pivom :)

Zato strokovni svet Alterja prosim, da mi razloži kako je pravilno razumeti priloženo ponudbo in ali ta kuponček velja za termin 19.4.-21.4.2019.

Hotelir mi je namreč zavrnil že potrjeno rezervacijo, ker so ugotovili, da sem kupil napačen kuponček. Ta v prilogi bi naj veljal samo za dneve med tednom.

Jaz pa sem ponudbo razumel kot da na želeni datum velja, ker:
- tedenski v nazivu zame pomeni 7 dni (kateri koli dan v tednu)
- predvsem zaradi opisa vključenih storitev med katerimi piše: -Tradicionalni velikonočni zajtrk na dan 21. 4. 2019, -Otroško animacijo "iskanje velikonočnih jajc" na dan 20.4. 2019 (oboja datuma predstavljata vikend)

Ponudnik pravi: "to je samo informativna opomba v kateri je v tem primeru prišlo do pisne napake iz naše strani ter napačnega razumevanja iz vaše strani. Za našo napako se vam opravičujemo in smo jo tudi odpravili.
V opombah tudi lepo piše: »Ponudba je unovčljiva do 26.4. in 28.4. do 30.4. (med tednom)« (to pa kar naenkrat ni več informativna opomba :))

Z zadnjim njihovim stavkom se sicer strinjam. Ampak prej so me s tremi drugimi stvarmi napeljali na to, da je ponudba veljavna tudi preko vikenda.

Ne vem pa kaj je pravilno slovnično razumevanje stavka "Ponudba je unovčljiva do 26.4. in 28.4. do 30.4. (med tednom)«"?
ali ta "med tednom" velja za cel stavek ali samo za zadnji del (28.4.-30.4.)?

Hvala
 

Priponke

  • alter.jpg
    alter.jpg
    364,8 KB · Ogledi: 447

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Zame je tole zelo zavajajoč način oglaševanja. Ker poznam njihov način dela, verjetno sicer ne bi nasedel, saj bi pred nakupom klical hotelirja preveril stanje, prosta mesta, ipd., najkasneje takrat bi ugotovil, da ponudba velja samo za dneve med tednom....Ne glede na vse, lahko zahtevaš denar nazaj, saj si izvedel spletni nakup in verjetno veljajo ista določila kot za vse spletne nakupe, torej odstop od pogodbe.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.371
997
113
Celje
Obišči stran
Zame je tole zelo zavajajoč način oglaševanja. Ker poznam njihov način dela, verjetno sicer ne bi nasedel, saj bi pred nakupom klical hotelirja preveril stanje, prosta mesta, ipd., najkasneje takrat bi ugotovil, da ponudba velja samo za dneve med tednom....Ne glede na vse, lahko zahtevaš denar nazaj, saj si izvedel spletni nakup in verjetno veljajo ista določila kot za vse spletne nakupe, torej odstop od pogodbe.

Najprej preveril pri hotelirju, dodal link kupona. Kupil kupon, poslal hotelirju, hotelir POTRDIL. Naslednji dan storniral ker kao napacen kupon...

“Napakico” samo jaz razumem narobe baje.

Denar sicer lahko zahtevam nazaj, vendar mi ni v interesu. Napaka ni bila moja, oglasevanje je zame zavajajoce. Zakaj bi to moral pogoltniti jaz.
 

Neutralist

Pripravnik
21. feb 2017
40
2
8
Poberi denar in to je to,sem imel podoben primer sicer z predmetom,ampak jim nekje v drobnem tisku piše da lahko pride do ''pomote''
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Kaj bi oni imeli od tega, da bi tako zavajali? Sej ne bos sedaj sel med tednom, ce si kao kupil kupone? Pa sigurno si videl, da imajo tudi kupon za vikend. Torej si hotel izkoristi copy paste napako.

Mi je pa cudna ta opomba.
  • Kuponi so neprenosljivi in nevračljivi
Kupec ima pravico, da v roku 15 dni po nakupu kupona zahteva vračilo denarja. Razen v primeru ko so na ponudbi navedeni drugačni pogoji.

Glede na to da je firma registrirana v Svici vprasanje kaki so pogoji vracila.
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
9.966
3.761
113
Ljubljana
hmpg.net
Tisti, ki vedo, kako se stvari streže, še napako spremenijo v reklamo:
https://www.theguardian.com/busines...-offers-huge-discounts-on-first-class-tickets
It was the New Year’s Eve travel sale that appeared to be too good to be true: business and first-class flights on Cathay Pacific from Vietnam to New York for $675 (£534), rather than the standard $16,000.

It turned out to be a ticketing error, but the airline promised to honour the sale. “Happy 2019 all, and to those who bought our good – VERY good surprise ‘special’ on New Year’s Day,” the Hong Kong-based carrier tweeted on Wednesday. “Yes – we made a mistake, but we look forward to welcoming you onboard with your ticket issued. Hope this will make your 2019 ‘special’ too!”
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

igi

Guru
13. okt 2007
5.371
997
113
Celje
Obišči stran
Kaj bi oni imeli od tega, da bi tako zavajali? Sej ne bos sedaj sel med tednom, ce si kao kupil kupone? Pa sigurno si videl, da imajo tudi kupon za vikend. Torej si hotel izkoristi copy paste napako.

Kaj jaz vidim da bi imeli od tega? Kupon pač kupiš zaradi "boljše" cene. In ko se že enkrat odločiš, da boš šel in rezerviraš termine dobiš info da si bedak, ki ne zastopi njihovega koncepta in če želiš koristiti izbrani termin je pa potrebno dodatno doplačilo... Večina seveda še to doplača. Kaj pa češ, če si si že vse splaniral...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.371
997
113
Celje
Obišči stran
Poberi denar in to je to,sem imel podoben primer sicer z predmetom,ampak jim nekje v drobnem tisku piše da lahko pride do ''pomote''

Ja itak vedno piše glede pomot. In to mi je čisto razumljivo. In če bi bil njihov odgovor "se opravičujemo pomota je bila, glejte, lahko vrnete, lahko vam menjamo..." jaz nebi niti trznil na vse skupaj.

Tako pa je bilo takoj v začetku ko sem klical kaj lahko sedaj naredim, da sem jaz tisti, ki sem za vse skupaj kriv, ker "ne zastopite našega koncepta... Vse ponudbe so na enak princip narejene, ne glejte tistih informativnih opomb... vsi drugi to razumejo. Zapisi so isto kot fotografije. Če so na sliki hotela rdeče zavese še ne pomeni, da se lahko pritožite, ker je imel rumene... vsi naši, ki pišejo tekste imajo filo faks in menda že vedo... " in podobne bedarije. Vračilo denarja pa seveda načeloma ni problem. to so mi pa tudi povedali (moram biti pošten).

Ampak vseeno, če je to koncept je zame precej precej mejen in takšne zadeve me resno zmotijo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.344
5.385
113
Dvakrat ti piše, kdaj lahko vnovcis kupon. Ta prva stvar in ta zadnja. Če tega nisi porajtal, tudi barvanja jajc nisi, hoces samo izsiliti vikend.

"pošteni" ste vsi glih...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.344
5.385
113
Sori, moja napaka. Naslednji vikend je izvzet...
Nikjer ne piše, imaš prav.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Denar je treba dobit. Če ne zlepa, pa z lažjo, zavajanjem, namernimi tiskarskimi napakami itd. Zanima me samo, kak bo svet čez 20 let. Verjetno boš vse koristil, se srečen vrnil iz dopusta, nakar ti bodo poslali položnico, češ, da so se zmotili in pozabili kaj pripisat in da moraš še malce doplačati. :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

gr69

Guru
15. dec 2009
11.298
2.395
113
še v SLO - ampak komaj
Na kratko - če bi šel do konca bi najverjetneje zmagal.

Zdaj ali je šlo za namerno zavajanje ali pomoto se ne iz oglasa ne da videti. Da so pa šalabajzersko šli reševati napako (ali se izmotavat iz natega) je pa tudi res.