Agregat

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Jaz sem šele danes našel čas, da sem ga sestavil.

In potem videl, da imam doma samo 5W30 olje, tako da ga nisem preizkusil.
uf-1.gif
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.636
449
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:Pomoje samo baker na statorju oksidira pa ga je treba vsake tolk mal pognat da se zdrgne pa s5 dela...

Napaca - rotor se razmagneti in ponavadi sploh nima statorskega kolektorja.
Takega moras odnesti na servis in drako odcolati za menjavo kondenzatorjev ali celo previjanje.
Drugace pa lahko izkljucenega!!! malo dregnes na izhodni 220v liniji z enim 12v akumulatorjem in se lepo pobere v par sekundah - opozorilo: omenjeni nasvet je dovoljen samo v izrednih razmerah (zled,poplave,... ) drugace mi pripelji plato pive (nisem davcni zavezanec )
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:


Ko sem vklopil reflektor 300W ni tega niti opazil
evil.gif


Ne morem da ne bi pripomnil, da je štartal na prvi poteg. Ne moreš verjamet. Še kosilnico s Honda motorjem moram včasih dvakrat potegnit.
grims-1.gif


Motor sorazmerno mirno dela in je tih, ker ima veliki izpušni lonec
zmaga.gif

Komaj včeraj našel čas za preizkus. Cirkular 1400W dela bp, fleksarca 2300W ga pa preobremeni.

Za krvosesa sem plastificiral navodila.
evil.gif


So v priponki, če še kdo rabi.

Edit:prevelika datoteka.
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.972
113
EU
Evo, danes popoldan najprej padel internet (Amis) in ga ni bilo do večera. Za tem prenehal oddajat signal Mobitel in Simobil, na koncu še za dve uri sfalilo Štroma. Skoraj kot majhn žledolom. Sem že hotel privlečti agregat iz kleti, pa je štrom prišel nazaj. Kako bo že po zimi, ko je sedaj poleti tako
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.457
113

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Pri teh malih inverterjih itak zgleda da obstaja samo honda ali pa (enaki) kitajski nadomestki pod različnimi znamkami. Če nočeš dat 1-2x več za hondo, potem vzameš najcenejšega kitajca pri moči ki jo rabiš + če je ta rebrandan v nek EU brand ki ima pri nas servis je mogoče tudi koristno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Celo tile kitajski inverterji imajo danes en kup zaščit in ti ga enostavno odklopi. Recimo inverterski imajo itak max. moč (oz. tok) in največjo delovno moč striktno deklarirano (ker so itak elektronsko kontrolirani), max. moč je to kar komponente preživijo in tudi motor lahko zagotavlja ampak dolgoročno ne bodo stvari delovale dolgo in če furaš na taki moči ti kmalu elektronika to pove ko vrže "varovalko" ven. Konkretno tile mali 1000W zmorejo 600-700W delovne moči, 2000W pa pod 1500W delovno moči. Še pri taki moči se lahko stvar pregreva in spet elektronika vrže ven. Ko porabiš tank goriva (kar je ponavadi po 2-3h) ga moraš pustit vsaj kakšne pol urce da se ohladi.

Skratka ti mali prenosni inverterji niso mišljeni za nonstop uporabo, zdržijo kitajski mogoče kakšnih (par) 100 ur in to je to.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.215
3.371
113
Zaščito imajo slabo, ker jim ni osnovni namen zanesljivost. Vem kako zgledajo pod ohišjem. Če hočeš kolikor toliko dolgo življensko dobo moraš vzeti 2x vrednost tistega kar rabiš.
Ti teoretično, jaz pa praktično. ;)