Agregat za elektriko

27. jan 2022
4.801
1.737
113
Raje kaj takega za doma, ti so "šminka" za okoli nosit.


PS: pa poišči kje drugje, ker Merkur ni ravno med cenejšimi.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
#krava, to je za avtodomarje.
bo potrebno kaj resnešega. Kakorkoli, ima Samo Izoliranec kar prav!
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Kompresorji v skrinjah/hladilnikih imajo kar visoke zagonske toke, tako da je potrebno kar nekaj rezerve.

Je pa tu še ena razlika med obema agregatoma - manjši je inverterski, večji pa klasičen agregat z AVR.

Klasika da ven sinus, inverter pa vprašanje kakšen približek sinusa je, sploh glede na cenovni rang. Ima pa inverter nižjo porabo goriva, v kolikor je to pomembno (ker lahko zniža obrate, pri klasiki to ne gre ker moraš držati generator na 50Hz).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Holobist

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Avtonomijo je tukaj nesmiselno primerjati, ker je en prenosljiv agregat s 3L tankom, drugi pa "stacionarni" s 25L tankom.

Jaz bi vseeno raje gledal za inverterskimi, ampak seveda ne te hobi prenosljive variante.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Preden je prvi odgovoril, sem ga že kupil. Nisem imel časa, imamo kup dela po vasi zaradi razdejanja.
Vzel sem tistega Merkurjevega. Še prej me je klical kolega, ki je vzel še nekaj cenejšega.
Priključil sem ga in za sedaj se mi zdi, da ni bilo težav, ko sem priključil skrinjo in dva hladilnika.
To je načeloma povsem dovolj. Če bo toliko delovalo, bo služilo namenu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Kako so kaj cene v Avstriji?
philips kaj bi recimo priporocal od inverterskih ali klasicnih za eno hiso, kjer bo treba vzdrzevat dve veliki skrinji, hladilnik pa mogoce se kako elektroniko oz. pozimi plinsko pec, da se lahko zagrejemo?
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Kako so kaj cene v Avstriji?
philips kaj bi recimo priporocal od inverterskih ali klasicnih za eno hiso, kjer bo treba vzdrzevat dve veliki skrinji, hladilnik pa mogoce se kako elektroniko oz. pozimi plinsko pec, da se lahko zagrejemo?
Nisem ravno ekspert za agregate, ampak prvo ga moreš pravilno dimenzionirati - da ne bo prešvoh. Hkrati pa tudi ne sme biti premočen, ker to baje tudi slabo vpliva na delovanje (sem že pozabil zakaj).

Inverterski imajo "eco" funkcijo kjer zniža obrate in manj porabi, ampak je tudi manj odziven na priklope večjih porabnikov - praksa je da izklopiš eco mode dokler se recimo nek hladilnik ne zažene, potem pa ko teče pa lahko to vklopiš (ko se obremenitev stabilizira). So pa inverterski dražji in praviloma nižjih moči.

Je pa tako da če imaš 2 skrinji pa 1 hladilnik, vseh treh načeloma ni treba sočasno poganjati, saj so zadeve narejene da več ur držijo notranjo temperaturo. Komot poženeš enega po enega 2-3x na dan in si rešen.

Alternativa je še avtomobilski inverter - tudi te dobiš v 3+kW izvedbah in enostavno priklopiš na avtoakumulator in zaženeš avto da deluje kot "generator". Ni pa to za dolgotrajne in večje obremenitve :)
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Nisem ravno ekspert za agregate, ampak prvo ga moreš pravilno dimenzionirati - da ne bo prešvoh. Hkrati pa tudi ne sme biti premočen, ker to baje tudi slabo vpliva na delovanje (sem že pozabil zakaj).

Inverterski imajo "eco" funkcijo kjer zniža obrate in manj porabi, ampak je tudi manj odziven na priklope večjih porabnikov - praksa je da izklopiš eco mode dokler se recimo nek hladilnik ne zažene, potem pa ko teče pa lahko to vklopiš (ko se obremenitev stabilizira). So pa inverterski dražji in praviloma nižjih moči.

Je pa tako da če imaš 2 skrinji pa 1 hladilnik, vseh treh načeloma ni treba sočasno poganjati, saj so zadeve narejene da več ur držijo notranjo temperaturo. Komot poženeš enega po enega 2-3x na dan in si rešen.

Alternativa je še avtomobilski inverter - tudi te dobiš v 3+kW izvedbah in enostavno priklopiš na avtoakumulator in zaženeš avto da deluje kot "generator". Ni pa to za dolgotrajne in večje obremenitve :)
Kaj pa hyundai agregati?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.975
113
EU


Pri zadnji nevihti je sfalilo elektrike, pa sem zakurblal agregat. Kresnil na prvi poteg.
Poganjal celotno spodnjo etažo. Dva hladilnika, zamrzovalnik, LAN omrežje in še gledal dnevnik na Sony OLED 55 teveju. Boiler sem pred tem izklopil.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.456
113
Kaj pa hyundai agregati?
Tale ti pokrije večino zadev....Youtube it.....Američani se ne pritožujejo nad vzdržljivostjo...

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.456
113
Nisem ravno ekspert za agregate, ampak prvo ga moreš pravilno dimenzionirati - da ne bo prešvoh. Hkrati pa tudi ne sme biti premočen, ker to baje tudi slabo vpliva na delovanje (sem že pozabil zakaj).
AVR delajo skos na MAX tudi če niso obremenjeni....medtem ko inverterji dosti časa idlajo......

2 pointa.....

1) OPE motorji ki so "spash lubed" (kosilnice, generatorji,.........pa tudi 2T žage, nitkarce) delujejo bolje na max skonstruiranih obratih ker se tam prvo najbolje hladijo....in drugo oil flow znotraj je najbolj idealen na max obratih ker nimajo svoje oljne pumpe za mazanje)

2) na MAX obratih se izpuh in svečke in ventili sami pucajo zaradi pač delovanja motorja.....na idle se vse začne mašit (analogija na DPF filtre pri nedeljskih voznikih)


Zato se priporoča inverter vsake toliko snet iz ECO funkcije in pustit ene 15-20 min na MAX obratih da sam sebe spuca.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: philips

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.456
113
Enake ugotovitve pri hondi Eu1000i / Eu10i

Tiste ki so delovale večino časa na MAX obremenitvi niso imele problem z pitjem olja....


Glede na to da je dandanes v primerjavi z vcasih vse narejeno bolj škart in bolj kitajske kvalitete....bi jaz v vse ALU/Nikasil cilindre pri vseh 4T zadevah delal 1% ali manj % mešanco z kakim kvalitetnim semi/SYN Jaso FD oljem (ne bo dimilo kot z Jaso FB mineralcem). V smislu UCL (upper cylinder lube)

Vcasih so imele kosilnice/generatorji jekleno pušo v cilindru (80s 90s).....sedaj je vse Nikasil (utrjen aluminij) in če imaš ležeč ali V postavljen motor cilinder hitro rata jajčast....in pije olje!
 
  • Všeč mi je
Reactions: philips

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Ali in kako se priklopi agregat, ne da bi šaril po napeljavi? V primeru, da bi si sposodil za kak dan?
 

Holobist

Fizikalc
8. jul 2023
845
-271
43