aditiv za dizle

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Jasno saj pa to je pri nas nacionalni šport, koliko komu avto žere oz. za koliko € se pelje na 100km. Pol pa imamo rezultate :)
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.664
727
113
to o suhi nafti je gostilniška floskula, vse prej kot resnica

Ni glih floskula, osebno poznam človeka, ki mu je pri 150 t km šel BMW X6 letnik 2011 v maloro, živi v Švici in je tam vedno tankal, šlo mu je, kot so na servisu povedali točno zaradi tega pre suhe nafte, se zgodi, pri nas sicer redko, človek je avto potem prodal z okvaro motorja.

Pravijo pa poznavalci da je potem bolje na tank 50 l nafte dodati 1 dl sintetičnega dvotaktola. Sam sicer tudi tega ne delam.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Meh 1dcl na 50L....zračunaj si % sam :)
Tud če "kakneš" direkt v tank se ne bi 0 zamašilo... :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ni glih floskula, osebno poznam človeka, ki mu je pri 150 t km šel BMW X6 letnik 2011 v maloro, živi v Švici in je tam vedno tankal, šlo mu je, kot so na servisu povedali točno zaradi tega pre suhe nafte, se zgodi, pri nas sicer redko, človek je avto potem prodal z okvaro motorja.

Pravijo pa poznavalci da je potem bolje na tank 50 l nafte dodati 1 dl sintetičnega dvotaktola. Sam sicer tudi tega ne delam.

4.0 dizel verjetno? Saj ti ribajo vsi oz. so podvrženi temu? Če ga pa lahko rešiš z dodatnim mazanjem pa ne vem... Ampak živ dan še nisem slišal da bi komu zaribal avtomobil zaradi suhe nafte (če ga je seveda tankal v razvitem svetu). Pusti Hrvaško in južneje...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.664
727
113
Točno 4.0 dizel je bil, u bistvu je šobe ali nekaj poškodovalo sistem vbrizga, potem pa dalje vse naprej..... rešitev bi bila le menjava motorja ali popravilo na BMW servisu v višini ca 12.000 eur , rabljeni motorji so pa po 4000 cca, bili. Človeku se je prvi BMW tako zameril, da je prodal takega, kot je bil v okvari in kupil novo Kio terenčka.

Zakaj pa se pri 4.0 to dogaja, ker sam imam 3.0 .
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
če je poškodovalo sistem vbrizga je lako v najslabšem primeru šoba scala in naredila luknjo v bat.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.015
115
63
okolica mesta
Ni glih floskula, osebno poznam človeka, ki mu je pri 150 t km šel BMW X6 letnik 2011 v maloro, živi v Švici in je tam vedno tankal, šlo mu je, kot so na servisu povedali točno zaradi tega pre suhe nafte, se zgodi, pri nas sicer redko, človek je avto potem prodal z okvaro motorja.

Pravijo pa poznavalci da je potem bolje na tank 50 l nafte dodati 1 dl sintetičnega dvotaktola. Sam sicer tudi tega ne delam.

Ne sintetičnega, prej mineralnega.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.473
113
Ni glih floskula, osebno poznam človeka, ki mu je pri 150 t km šel BMW X6 letnik 2011 v maloro, živi v Švici in je tam vedno tankal, šlo mu je, kot so na servisu povedali točno zaradi tega pre suhe nafte, se zgodi, pri nas sicer redko, človek je avto potem prodal z okvaro motorja.

Pravijo pa poznavalci da je potem bolje na tank 50 l nafte dodati 1 dl sintetičnega dvotaktola. Sam sicer tudi tega ne delam.

ne da se mi pisat, ker itak vsi veste največ in vse o vsem.
Tvoj primer kaže na: veliko vožnje pri praznem rezervoarju. namreč, iz povratnega voda se vrne nafta ogreta cca. 75 stopinj, in če je v kestlu velikokrat 15 ali 25 litrov nafte, se zgodi da naftna pumpa zariba, opilki pa zjebejo šobe in pumpo, ta problem je pri bmw klasika. namreč nafta iz povratnega voda greje nafto v kestlu, in ko se nafta segreje nad 55 stopinj in gre proti 70 se pojavijo zračni mehurčki v nafti, in potem nafta ne maže in ne hladi dovolj pumpe. iz tega izhaja izraz suha nafta, ki pa nikakor ne pomeni suha nafta iz bencinske postaje.
ko se ti to zgodi imaš za menjat pumpo, kestl, šobe, bosch pumpo in si hitro na 6000.
Tisti poznavalci ki pa pravijo 1dl olja na kestl, so pa itak poznavalci, ki vedo da je nafta suha.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Jake pumpe da ribajo pri 70C...ni glih neka temperatura...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
ne? torej je zaribana pumpa v kestlu in alu opilki povsod posledica nemazanja nafte
z isto nafto ki ne maže dobro pa pižo vozi bp
kako boš spravil opilke iz črpalke v tanku v motor?
samo zanima me

če kaj, zariba "rolca" na visokotlačni pumpi, pred njo so samo injektorji - in povratek v tank