Tudi sam sem imel enake težave. Prvič sem si mislil, da sem verjetno sam zaj...l in mirno plačal. Naslednjič sem že vedel, da sem izklopil podatke in roaming. Pa mi na A1 rečejo, da se kljub temu lahko sistem posodablja. Rešitev je bila, da naslednjič nastavim še na 2g. jbg, plačam zopet položnico. In ko sem naslednjič ponovno dobil zaračunano, me je pogrelo. Ko razložim zadevo, da sem vse možno izklopil in nastavil na 2g mi operaterka na A1 reče (ko čutiš tisti prikriti posmeh na drugi strani) pritožite se na AKOS.
Nisem se nič pritoževal, ker ne vem kako naj dokazujem svoj prav. Sem pa lepo 4 družinske številke prenesel k drugemu operaterju. Pa je šlo slabih dobrih 80 eur mesečne naročnine h konkurenci. jbg, naj se pritožijo na AKOS (verjetno se jim j...e za mene in moj denar).