Adijo klasične navigacije

22. jul 2007
12.796
1.313
113
123
Bom na kratko še sam pristavil lonček. V avtu sicer RNS510, ki pa je popolnoma neuporaben (nameščeno imam sicer BMWjevo navigacijo). Vsaj naj se na daleč izogne tej zastareli zadevi. Moja paradna konja sta bila včasih IGO in TomTom, vendar v zadnjem letu uporabljam izključno Google Maps. Mislim, da lahko kar relevantno ocenim zadeve. Prvič zato, ker sem vrsto let uporabljal, spremljal in ocenjeval navigacije. Drugič zato, ker službeno sodelujem pri virtualnem asistentu na Promet.si. Tretjič pa zato, ker sem res veliko na cesti (včerajšnja 700 km trasa :cool:: Kamnik - Treviso - Cortina - Weissensee, Šmohor, Korensko sedlo ...) in realno uporabljam zadevo.
Google Maps res postaja vrhunski in je (vsaj meni) svetove naprej od ostalih. Res odlično spremljanje gostote prometa, dobra navigacija, odlična iskanja z dodanimi informacijami (napišem Knjižnica Domžale, pa mi ob pripravi poti pove, da knjižnica zaradi poletnega časa še ne bo odprta ob prihodu, ali pa včeraj pri iskanju letališča ponudi podopcije, katero parkirišče me zanima (recimo Short Term)). Odlično je tudi, da je pot, ki jo pripravljaš na računalniku, na voljo na telefonu/tablici. Ko pa dodaš še povezavo z Googlovim Assistentom in ga kar med vožnjo glasovno povprašaš po črpalkah, piceriji, prometu pred teboj, je pa sploh uporabno.
Roko na srce, Google Maps sicer nima čisto vseh stvari, ki jih imajo prave navigacije - recimo omejitev hitrosti, radarjev. Pri tem si pomagam z aplikacijo TomTom Speed Cameras. Prav tako ni veliko nastavitev in nima podpore za tovornjake.

Kljub vsemu ima tudi Google Maps še nekaj možnosti za izboljšanje. Glavna je zagotovo, da (vsaj v Sloveniji) še nima informacij o zaporah cest, delih na cesti ...
Zazna sicer, da se nekaj dogaja (zastoj ...), ne ve pa, da je cesta zaprta zaradi del cel mesec (recimo Kamnik, Brnčičeva ...). Po neuradnih informacijah bo kmalu rešeno tudi to.
V prihodnje bodo menda združevali z aplikacijo Waze, prav tako pa bo kmalu Google Maps prikazoval akciije kar na slikah iz Street View.

Prava rešitev je zame tista, ko avtoradio podpira Android Auto.
Ja, če ga ne bi prodajali kot suho zlato.
Btw, ali je kdo kaj raziskoval trg avtomobilov, kateri manjši avtomobili imajo sploh možnost nakupa android auto avtoradija, pa da seveda ne bankrotiraš zraven.
Bog ne daj, da bi bilo to serijsko zraven.
Na prvo žogo mislim, da to ponuja Škoda?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Cen ne poznam. Mislil sem na to, da je meni najljubša rešitev, če ima avtoradio pač zraven že podporo za Android Auto. Saj novejši verjetno to že imajo? Nisem preveč posvečen. Obstajajo sicer poceni Kitajčki, ki to že imajo. Ampak ok, tega ne poznam.
Bo pa tega po mojem kmalu vse več.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Ko so v Vodicah predrkavali cestninsko postajo je že prvi dan vedel, da nastajajo zastoji in koliko časa dlje bo trajalo.
Ne vem če je vedel zakaj, ampak očitno špijoniranje gibanju tisočem folka lepo deluje, da točno ve, kako hitro se kam pride.

Ko so v Vodicah predrkavali cestninsko postajo in je bil izvoz iz smeri Kranja že par dni zaprt, je google maps še vedno svetoval izvoz tam...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.657
1.581
113
Škoda ima poceni radio s podporo za android auto in carplay, ker podpirajo funkcijo vsi razen osnovnega, katerega pa verjetno noben ne kupi. Pred 2 letoma sem plačal dobrih 100€ da vklopijo funkcijo. Zanimivo je, da vw za to računa 200€, radio pa je pomoje enak
 
22. jul 2007
12.796
1.313
113
123
Ja edino za Škodo vem, da je kolikor tolikor normalna cena, samo kaj ko mi ni najbolj všeč:oops:
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
emm ne rabis imeti vklopljene lokacije na telefonu, da spijonirajo za tabo. jaz jo imam izklopljeno pa vsak mesec dobim na googlu plus kje sem se gibal. :mad:

Te stvari so na različnih koncih. Malo verjetno celo zato, da jih je težje izključiti. Nekatere so izključujoče, druge spet ne.
Načeloma pa pojdi na telefonu v Google Maps, Settings -> Personal Content -> Location History ...
Mislim, da gre tudi tukaj.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Škoda ima poceni radio s podporo za android auto in carplay, ker podpirajo funkcijo vsi razen osnovnega, katerega pa verjetno noben ne kupi. Pred 2 letoma sem plačal dobrih 100€ da vklopijo funkcijo. Zanimivo je, da vw za to računa 200€, radio pa je pomoje enak

A lahko mtl to vklopi?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ne.
s koleščki se tolažijo kupci, ki so mastno odšteli za karjolo, ki niti nima touchscreena :)
S takimi izjavami pa le kupci, ki niso še imeli v rokah dobrega sistema ''s koleščkom'' in sploh ne poznajo vseh funkcij sistema.
Audijev MMI Plus ima recimo zraven koleščka ''tablico'' s katero lahko vnašaš črke (pri A6-ki stari), novejši imajo občutljivo ''tablico'' na vrhu koleščka in tam pišeš.
Kar je recimo z mojega vidika 100x varnejše kot pa touchscreen.
Touchscreen je pogojno varen dokler si na mestu, ko pa si enkrat v vožnji, je pa zadeva bistveno bolj nevarna kot pa dober sistem na ''koleščke''.
In recimo Audijev MMI (do tega zadnjega touchscreen sranja) in BMW-jev iDrive sta odlična, z Mercedesovim Command sistemom pa nimam toliko izkušenj, da bi lahko podal relevantno mnenje.
In ja, touchscreen je super duper lep, z vidika varnosti uporabe pa totalno sranje. Tudi če ima heptični feedback. Je pa seveda bistveno cenejši za proizvajalce...
Tukaj lahko vidiš tablico na katero se piše pri MMI Plus sistemu na A6-ki:
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: map
22. jul 2007
12.796
1.313
113
123
Ufff tudi to ni kaj bistveno boljše kot pritiskanje po touchscreenu.
Še najboljše so glasovne komande, pri katerih skoraj ne odvračah pogleda s ceste (android auto - GA in car play - SIRI)
Saj tudi sveta trojica in tudi ostali so začeli uporabljati to varijanto.