50 evrov za vožnjo po mestu?

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Nasploh tile "prebivalci osrednje Slovenije" ne razumejo, koliko € jim prinesejo dnevni migranti in studenti.

No, saj pocasi bo bolje. Fakultete imamo ze v vsaki vasi, s pomocjo evropskih skladov se tudi podezelje razvija. Tudi klinicni center dobiva konkurencne centre drugod po drzavi. Centri, podobni BTCju, se odpirajo tudi drugod.

Vam pravim, cez 5-10 let bomo poslusali jokanje gostincev in trgovcev po Lj, kako jim posel ne gre vec. Tudi oderuskih stanarin ne bodo vec mogli drzat pokonci. Pa da vidimo, kako jim bo vsec.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
ksz

mogoče nekaj vprašanj, na katere bi bilo zanimivo slišati vaše odgovore in odgovore ministrstev...

kako bo rešeno za tiste, ki jim je vožnja delo (kurirske službe, taksiji,...)?
bodo morali plačevati 50 eur/dnevno?

kako bo s službenimi vožnjami, recimo med 8. in 13.30 uro, ko ni prometnih konic in zastojev ter so na cesti zgolj tisti, ki s svojo vožnjo opravljajo delo in posledično polnijo proračun?
kako bo z nujnimi vožnjami okoličanov v recimo porodnišnice in bolnišnice?
ali bo taksa enaka za vse avte ali se bo upoštevalo kubaturo, konje, emisije???
ali bo lokalno prebivalstvo obravnavano drugače?? če, je to ustavno?
kako je s tem, če je v avtu 5 oseb ali ena sama?
kako je s prepovedmi v ostalih evropskimi velemesti, dunaj, minhen, berlin,... kakšno je njihovo stanje ozračja v primerjavi z našim?

bolj kot razmišljam bolj se mi zdi da gre spet za eno podleganje kapitalu, pri čemer bo največ utrpel srednji in nižji sloj, elita se bo pa lahko smejala...
 

Retroid

Pripravnik
22. avg 2007
60
0
6
Ojej, tale ljubljančani - neljubljančani debata ne pelje nikamor. Kot je bilo že rečeno je glavni problem tukaj neurejenost javnega prevoza po praktično celi državi. Ob takšnih ukrepih bi recimo LPP moral optimizirat proge, da ne omenjam, da bi morale biti trole zastonj.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Nekaj si pozabil povedat Ljubljančanom. V Ljubljani bi bil že enkrat čas, da se prepove širitev poslovnih in industrijskih objektov. Tako se bo zmanjšal promet, pa tudi cene stanovanj in najemnin. Hkrati bomo dobili tudi bolj skladen regionalni razvoj. Dokler bo Slovenija samo Ljubljana, Koper in Maribor, bomo priča vsakodnevnim prometnim infarktom. Ko bo pa v Sloveniji "obstojalo" še kako drugo pomembno mesto se bodo pa razmere začele urejat same od sebe. Samo potem bodo spet nekateri imeli probleme, ker se jim bo v blagajno nateklo manj €.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:

Pusti ga... saj ne ve, da je Ljubljana tako razvita kot je, tudi zaradi prišlekov.... sem že povedal kakšen je
grin1.gif




Vidijo samo koliko "smeti" prinesemo v LJ... koliko denarja pa ne...


Kar si ti povedal oziroma dokazal je to da si omejen ti in da nimas argumenta.Vse kar si meni pripisoval.



Pejt hitr zeno vprasat ce ti dovoli pisat po forumu,ali vsaj pocakaj zaledje.



Vidi se tudi koliko kompleksa imate prisleki do Ljubljane,takoj zobe kazat.
 
Nazadnje urejeno:

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Nekaj si pozabil povedat Ljubljančanom. V Ljubljani bi bil že enkrat čas, da se prepove širitev poslovnih in industrijskih objektov. Tako se bo zmanjšal promet, pa tudi cene stanovanj in najemnin. Hkrati bomo dobili tudi bolj skladen regionalni razvoj. Dokler bo Slovenija samo Ljubljana, Koper in Maribor, bomo priča vsakodnevnim prometnim infarktom. Ko bo pa v Sloveniji "obstojalo" še kako drugo pomembno mesto se bodo pa razmere začele urejat same od sebe. Samo potem bodo spet nekateri imeli probleme, ker se jim bo v blagajno nateklo manj €.

Ljubljana je center Slovenije, večini Ljubljančanov se to itak zdi super duper in fino. Po svoje je to tudi logično, ker je Slovenija premajhna država in po svoje ne potrebuje več primerljivih centrov. Mogoče že MB in Koper, ostalo pa ni nujno.

Folk se seveda vozi v LJ. Tja se vozijo zato, ker so tam njihovi delodajalci. Le-ti dobro vedo, zakaj imajo zaposlenega nekoga, ki jih pri potnih stroških stane bistveno več od Ljubljančana.

Prepričan sem, da bi večina vozačev raje delala blizu doma. Žal je tako, da mnogi nimajo te izbire in lahko izbirajo le med vožnjo in delom v LJ ter bistveno slabše plačanim lokalnim delom, po možnosti v čisto drugi profesiji, kot jo obvladajo.

Ljubljana se povečuje, vse več je v njej ljudi, gospodarstva, domačinov, prišlekov, avtomobilov. Vse to drži in je del nekakšnega razvoja, ki verjetno ni optimalen, je pa tukaj in zdaj.

Ker se javna prometna infrastruktura in javni prevoz nista prilagajala prej navedenemu, se sedaj soočamo z zastoji in prometnim infarktom.

Še slabše bo in to se vidi tudi drugje, na avtocestah. Povečuje se tranzitni promet, imamo konkretno gospodarsko rast, cene stanovanj v LJ so mnogim nedosegljive in se pač vozijo.

Krivca za sedanje stanje sta občina Ljubljana in Republika Slovenija. Nimata prave razvojne strategije in politike, ni nobenega jasnega načrta uporabenga javnega prevoza na mestni in medkrajevni ravni, nobeden ne razmišlja o notranjem LJ ringu, nihče o tretjem pasu sedanje obvoznice, nihče ne gradi (varovanih!) javnih parkirišč ob ringu z urejenim javnim prevozom v ceni parkirnine.... Lahko bi še našteval pa nima smisla.

Še nekaj: koliko slovenskih podjetij pozna delo od doma? Jaz recimo delam stvari, ki bi jih lahko 90% opravil doma. V službi bi se morda prikazal za par ur enkrat tedensko. Živimo v dobi zmogljive mobilne in fiksne telefonije, videokonferenc, dobre IT infrastrukture v podjetjih, širokopasovnih povezav itd. Ampak ne, podjetja raje plačujejo potne stroške, urejajo pisarne, prenašajo za nekaj 10% več bolniških odsotnosti, LJ pa se duši v prometu.

Morda pa res potrebujemo 50 EUR takse na dan. Potem bo marsikateri delodajalec imel problem, saj zaposleni ne bodo plačevali iz svojega žepa prevoza od ringa do delovnega mesta. Bo črpal iz LJ bazena kadrov? Dvomim, saj bi to počel že sedaj pa očitno ne zadošča. Poleg tega bi ta bazen kadrov zase zahteval višje plače zaradi povečane ponudbe in ugodnosti za delodajalca.
Takrat bo verjetno kakšen delodajalec res vpeljal možnost dela od doma, v prid vseh vpletenih.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Ljubljana je center Slovenije, večini Ljubljančanov se to itak zdi super duper in fino. Po svoje je to tudi logično, ker je Slovenija premajhna država in po svoje ne potrebuje več primerljivih centrov. Mogoče že MB in Koper, ostalo pa ni nujno.

Slovenija potrebuje glavno mesto ne pa nekakšen poslovno-industrijski center, kar postaja Ljubljana. Hkrati pa Slovenija potrebuje skladnejši regionalni razvoj, kar pomeni odpiranje novih delovnih mest izven Ljubljane, drugače se bo Slovenija spremenila v Ljubljansko mestno državo z eksotičnim podeželjem.

Citat:
Folk se seveda vozi v LJ. Tja se vozijo zato, ker so tam njihovi delodajalci. Le-ti dobro vedo, zakaj imajo zaposlenega nekoga, ki jih pri potnih stroških stane bistveno več od Ljubljančana.

Se popolnoma strinjam. Potrebno pa se je vprašati zakaj so v Ljubljani skoraj vsi slovenski delodajalci, zakaj ni dobrih in kvalitetnih delovnih mest tudi izven Ljubljane.

Citat:
Krivca za sedanje stanje sta občina Ljubljana in Republika Slovenija. Nimata prave razvojne strategije in politike, ni nobenega jasnega načrta uporabenga javnega prevoza na mestni in medkrajevni ravni, nobeden ne razmišlja o notranjem LJ ringu, nihče o tretjem pasu sedanje obvoznice, nihče ne gradi (varovanih!) javnih parkirišč ob ringu z urejenim javnim prevozom v ceni parkirnine.... Lahko bi še našteval pa nima smisla.

Ni res, krivec za sedanje stanje je državna politika, ki ne stimulira odpiranja delovnih mest v v tistih občinah, kjer je manj delovnih mest, kot pa delavcev. Ali pa ne poviša obdavčitve delodajalcev v Ljubljani.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Še nekaj: koliko slovenskih podjetij pozna delo od doma? Jaz recimo delam stvari, ki bi jih lahko 90% opravil doma. V službi bi se morda prikazal za par ur enkrat tedensko. Živimo v dobi zmogljive mobilne in fiksne telefonije, videokonferenc, dobre IT infrastrukture v podjetjih, širokopasovnih povezav itd. Ampak ne, podjetja raje plačujejo potne stroške, urejajo pisarne, prenašajo za nekaj 10% več bolniških odsotnosti, LJ pa se duši v prometu.

zmaga.gif
A sem tak lep al kaj?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Kaj je res tako težko naredit naslednje?



Iz smeri Litije, pred obvoznico, naj se naredi veliko parkirišče in uvede novo linijo LPP skozi Brnčičevo in na Dunajsko. Enako naj se naredi iz smeri Gorenjske in še kje.



Ampak ne, lažje je dodatno računati slovenskim državljanom. Bodo smrdljivi kamionarji z juga in vzhoda Evrope tudi kaj dodatno plačali? Ali pa bodo samo skrbeli za hitrejše uničevanje cest, večje onesnaženje in večurne zastoje na obvoznici, ko se bodo zaradi previsoke hitrosti prevrnili?



Mesečno 50€? Bolniki!



Še nekaj - kam bo šel ta denar? Za nove avione, tanke in vladne avtomobile?
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.631
14.331
113
sej je v prispevku za 24ur gospod lepo povedal da bo taksa tako visoka zato da odvrne "navadne" ljudi od vožnje po mestu...
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Mene bo že 50€ mesečno, pa nimam slabe plače. Ker se že itak vozim skoraj eno uro v službo. Zdaj se bom pač z vlakom in busom, pa še ceneje me bo prišlo. Iz svojega žepa dodatnih 50€ za prevoz v službo NE BOM plačeval.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.631
14.331
113
ja itaq da ne iz svojega žepa... če bo že res taka taksa bo to plačeval delodajalec (utopija št.1), če pa temu ne bo tako pa bomo šli stavkat (utopija št.2)
aplauz.gif


drgač pa blagor tebi da te vlak/bus pride ceneje kot avto, pri marsikaterem ni tako. no ja, mogoče se to z leti spremeni, če se bodo res spravili posodobit železniško infrastrukturo in vse ostalo kar še spada zraven...
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
me zanima kako se jim bo to poznalo pri prihodku iz naslova bencinskih trošarin in kje bodo to noter prinesli? trošarine je za več kot % DDVja.

ali boš moral plačevati vsak dan sproti ali bomo lahko kupili vnaprej?
kako bo s penosljivostjo? jaz grem namreč v "velemesta" včasih z enim včasih z drugim avtom.

grem stavit da bo vse skupaj na koncu izpeljano po sili, precej nepremišljeno in brez predhodnih simulacij vseh možnih variant.
še najbolj bodo po njihovi navadi delali na temu da se bogatašem ne bo treba drenjati za nakup karte... in na embalaži. da bodo tako zapakirali, da ljudje niti opazili ne bodo da so šli žejni čez vodo in da so z uporabo cenejšega javnega prevoza še večji siromaki...

mogoče nam pa lahko cerkev in njihov občutek za družinsko dobrobit pomaga pri tem, da nam ne bodo vzeli pravico do lastnega prevoza. namreč z javnim prevozom bomo/smo na poti dlje in posledično manj pri družinah. nehumano, a?
 

MG3

babi
20. jul 2007
533
0
16
Bakovci pri MS
www.opelforum.si
ksz
Vsa leta sem hodila v službo in nazaj z avtobusom, iz Preske pri Medvodah v Ljubljano. Do postaje sem imela 10 minut peš, seveda.
Poleg tega, da sem stala na postaji in zmrzovala sredi najhujšega mraza po 20 minuta li še več, sem morala prestopati iz primestnega na mestni avtobus. Nekaj let sem peš, z avtobusom pa spet peš, vozil tudi hčerki v vrtec, ker ga v Medvodah nisem dobila.
Danes tega ne bi zmogla, ker sem teže gibljiva zaradi bolezni, ko si pa zdrav in mlad se pa vse da.
Prav opazno je bil kako so bili pozimi avtobusi prenatrpani, ker si nekateri vozniki niso upali voziti v zimskih razmerah.
Tudi zdaj bi bilo vse to možno, če bi bilo več linij, avtobusov, ker je tudi zaposlenost v mestih narastla.
Škoda besed,kajti v naši mačehovski državi je najlaže kasirati, ne pa poskrbeti, da bi se ljudje sami od sebe raje posluževali javnih kot lastnih prevoznih sredstev.