3-je cilindri pri Peugeot-u

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
Osebno mislim, da se motorja ne rabiš bati, je pa potreben manjši miselni preskok... sam sem bil skeptičen ko sto matr, pa mi ni žal niti za sekundo... nekaterim pa pač to ne ustreza.. vsakomur svoje :)
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
Če je to 110 konjski motor, sem ga imel pred leti jaz v scenicu.. poraba za enak stil vožnje kot sedaj 8.7l..
Bil je letnik 2004.. porabe pod 7 ? Niti v sanjah..
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
Ja in ravno to tumbam zdaj!! Za ENAK stil voznje imam zdaj 7,4 v SUV ..... pa sem dalec od polza na cesti.. ni pa divjanja, to pa res...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Sedaj ne moreš primerjat, ker imaš ogromno navora v nižjih vrtljajih (v primerjavi s tistim 1.6 -6v) in posledično ni potrebe po navijanju motorja.
Hm, sem šel gledat na spritmonitor in je povprečje res okrog 8 litrov za tisti motor. Zanimivo, bom “posodobil” moje informacije.
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
Saj nisem jaz primerjal, nek znalec pred menoj se je pohvalil s tem motorjem in nenormalno nizko porabo.. mi smo samo replicirali....
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
223
169
43
Dober večer, lahko izkoristim temo in vprašam tomazpoga, ki vozi 3008, ali je izbral opcijo Grip Control? Sprašujem, ker kupujem 5008 in so mnenja na forumih mešana. Hvala
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
Kako je uporaben grip control pojma nimam. Zamenjava za 4x4 sigurno ni. Dobiš pa iz tovarne namesto letnih gum celoletne, glede teh pa imam mešane občutke :)
 
22. jul 2007
12.789
1.310
113
123
Mi imamo 2 trivaljnika od pežoja. Enega v 208-ki (1.2 atmoserski 82 konjev) in enega v 308-ki (turbo, 130 konjev). Sam vozim 208-ko. Z njo sem prevozil že dobrih 50.000km. Motorček ima seveda drugačen zvok kot 4-valjni, ampak mene osebno ne moti, ker se ga sliši v bistvu samo, ko malo bolj na gas daš. 130 konjski v 308-ki je pw nekaj čisto drugega. Če ne bi števec kazal 3500 obratov, ga skoraj ne bi slišal. Ali je izolacija samega avtomobila tako dobra ali pa je motor res preprosto toliko tišji kot pri 208. Prej smo imeli 207 cc z 1.6 THP 150 konji in ta motor je na avtocesti dejansko manj poskočen od tega 1.2 130 konjev. Poraba je v povprečju samo za liter višja od mojega motorja na 208-ki. Sam bi se ponovno odločil za trivaljni motor, le da za tega s turbom (110 ali 130 konjev). To da jr zobati jermen v olju, vidim prednost. Je tišji, ima občutno daljšo življenjsko dobo...Za razliko od verige, tukaj ni težav, da bi se jermen raztegnil kot so bile velike težave predvsem v audijih, škodah, vw in seatih. Zato so tudi pri fordu in PSA (peugeot, citroen, opel) šli raje nazaj na jermen, le da je ta sedaj v olju in s tem ni nobenih vplivov na njega tudi iz okolja kar skrajšuje življenjsko dobo. Jaz osebno tankam 95-ko, na 308-ki pa sedaj 100-ko, ker je na 95-ki dejansko tu pa tam ob menjavi prestave in ko si dal gas, za sekundo cuknil. Težava naj bi bila v tem, da je minimum v navodilih zapisan 95-oktanski (minimum NE optimum), a naš naj bi v resnici bil okrog 93-oktanski, tako kot tudi 100-oktanski ni v resnici 100-oktanski. Take informacije smo vsaj mi dobili, avto pa drugače zdaj več ne cuka, tako da nekaj verjetno je res na tem.
In potem pri koliko kilometrih je potrebno menjat predčasno olje in zobati jermen.
Btw, na koliko km se dela redni servis in ali ti motorji imajo tudi kakšne dodatne filtre za zgorevanje trdih delcov in seveda dodatno tekočino za lažje izgorevanje?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.229
2.057
113
SV SLO
Sama osnovna vprašanja. Ko ti prodajajo avto govorijo o 180.000 km za menjavo jermena in 20.000-30.000 km za servisni interval. Za zdaj mi ni znano, da bi kateri oljni zobati jermen zdržal več kot 100.000 km. Prej začne razpadati in delati packarijo po motorju. Če daš obljubljeni servisni interval nekje na pol bo kar vredu.

Za zdaj še nimajo nobenih dodatnih filtrov dr ps nekaj govori o adblue za bencinske motorje.
 

one

Zelenc'
17. nov 2014
17
1
3
Nimam pri sebi knjižice in nisem siguren ali je na 15.000 ali 20.000km. Sam ne delam veliko kilometrov na leto. Nekje 13.000 in na toliko tudi menjam olje. Naš 1.2 THP še nima nobenega filtra, če kupiš zdaj, pa je tudi v 1.2 THP filter za delce. Naj bi bil nekaj podobnega kot pri dizlu. Jermen v olju zdrži sigurno dlje kot klasični, ni pa doživljenjsko kot nekateri govorijo ampak se menja na 10 let/180.000 km. Na prejšnjem avtomobilu smo imeli verigo, pa se je na dobrih 60.000 km raztegnila in posledica je bila, da je motor konstantno bil v safe mode in ni šlo čez 90 km/h, pa so za verigo govorili, da ni predvidene menjave in da zdrži življenjsko dobo avtomobila....
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Sama osnovna vprašanja. Ko ti prodajajo avto govorijo o 180.000 km za menjavo jermena in 20.000-30.000 km za servisni interval. Za zdaj mi ni znano, da bi kateri oljni zobati jermen zdržal več kot 100.000 km. Prej začne razpadati in delati packarijo po motorju. Če daš obljubljeni servisni interval nekje na pol bo kar vredu.

Za zdaj še nimajo nobenih dodatnih filtrov dr ps nekaj govori o adblue za bencinske motorje.

Večina folka spregleda, da ima servisni interval za jermen, poleg postavke v km, še postavko v letih in da velja, kar pride prej.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.929
2.413
113
A 1.2 malega neturbaca, 60kW, predelat na plin bi bilo ok, ker v ITA prodajajo tovarniske predelave, ter pise, da iamjo drugacno glavo, z mocnejsimi lezisci ventilov. Torej dodatna predelava tega verjetno nima ali?
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
Dober večer, lahko izkoristim temo in vprašam tomazpoga, ki vozi 3008, ali je izbral opcijo Grip Control? Sprašujem, ker kupujem 5008 in so mnenja na forumih mešana. Hvala

Oprosti za pozen odgovor. Ja, sem izbral poleg ostale opreme tudi grip control.. Sam sem ga izbral iz dveh razlogov: prvi razlog je bila oblika platišč, ki se mi blazno dopade, je pa na voljo zgolj ob grip controlu... Druga pa je bila ekonomske narave in sicer: za ceno 400€ dobiš poleg grip controla še rezervno kolo namesto polnila + meni osebno zelo dobre celoletne gume - oprijem je bil pozimi zelo OK in glede na to, da se ne vozim po hribih, mi to popolnoma zadostuje.. Gume bom zagotovo nabavil enake, ko bo potreba po tem...
Poleg tega je še nekaj: ne glede na to, tudi če menjaš letne in zimske gume ob sezoni, ti grip control lahko le pomaga, škodovati ne more :)
Edino, kar sem zaradi moje napake zafrknil, so luči.. Nisem naročil LED žarometov - čisto po napaki... Saj svetijo luči super, samo izgled pa ni tako "strupen" .. :)
pa nisem ravo varčeval pri opremi: FOCAL sound, črna streha, keyless vžig, 360 kamere, avtomatik, svetla notranjost, navigacija, sončna streha, letve na stehi.....
za luči mi je pa res mal žal.... :(
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77