3-je cilindri pri Peugeot-u

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Zakaj te motijo? itak so to vozila, namenjena za mestni in primestni promet, kjer ne rabiš hudih zmogljivosti, zvok in vibracije so pa druga pesem.
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
Čez slab mesec dni bo 1 leto, kar sem kupil novega P3008 1.2 130KM - tricilinderc z avtomatskim menjalnikom.. Prevoženih 20000 - se ravno menim za prvi servis.. Meni motor-ček ustreza, ni vibracij oziroma so minimalne pozimi prvih par minut, da se motor vsaj za silo zavrti in ogreje - ampak to niso neke silne vibracije - v prostem teku je miren, ne čutiš ničesar. Zvok je seveda mal bolj značilen, ampak je - vsaj v tem modelu - tak, poln in zamolkel, deluje, kot da bi bil močnejši, kot je v resnici. Potegne zelo solidno, navor je dober, avtocesta in klanci mu ne delajo težav. Moraš pa upoštevati točno to, kar je napisal že predhodnik: to NI avto za štepanje kilometrov po avtocesti, to je super motor za mestne in primestne zadeve - saj gre tudi daleč ( smo bili 4 osebe v avtu v tem letu v Nemčiji, Švici, Poljski, Italiji, Avstriji, Madžarski ... ) , samo zadeva na dnevni ravni ni temu namenjena.. Na porabo se načeloma ne oziram, je pa drugače na računalniku poraba 7,4l - mislim, da sploh še nikoli nisem resetiral od novega.. Če je v realnosti višja, me ne moti - se avto super pelje, zaenkrat nimam problemov in se z ostalim ABSOLUTNO odkupi. Sam sem zadovoljen z motorjem..
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.931
2.414
113
Tisti, ki uporabljate te male, no, in ostale turbo bencinske motorje, a tankate 100 oktanov. Je kdo delal primerjavo v porabi? Kaj pravi teorija glede 100 vs. 95?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.654
1.576
113
Če piše na deklu da se tanka 95, potem ne vem zakaj bi 100 tankal. Mislim da samo 2.0 TSI laufa na 100 oktanih
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.034
118
63
Doma
1.2 pure teh 110 konj, evro 6.2 tankamo sto oktanca. Tako je bilo naročeno ob predaji vozila zaradi katalizatorja, v navodilih in na vratcih pa ni nikjer nič omenjeno, samo zelena nalepka je.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Pa od kot vam ideje, da naj bi 100 oktanski bencin pripomogel k nižji porabi goriva???? Oktani so v bistvu opisna enota za lastnost goriva, ki opisuje kako je bencin odporen na samovžig. Samovžig povzroča pri bencinskih motorjih klenkanje. Ravno zaradi tega je za novejše turbo motorje priporočena uporaba 100 oktanskega goriva, da se zmanjša možnost samovžiga goriva v valju. Samovžig povzroča višjo temperaturo v valju predvsem tam, kjer se nahaja svečka. Zato se lahko zgodi, če se ne uporablja pravih svečk in nepravo gorivo(tisto z nižjo oktansko vrednostjo) da svečka razpade v valj motorja. Posledice pa verjamem, da nobeden noče občutiti na lastni koži.
Od tukaj sladi da pri predaji vozila prodajalci svetujejo uporabo 100 oktanskega goriva.

Pa še nekaj glede 1.2 PSA motorjev. Zelo priporočljiva je menjava olja mogoče celo pogosteje kot ga prepiše proizvajalec. Zakaj???? Zato ker ima ta tip motorja zobati jermen v motornem olju in s časoma se začne le ta luščiti delčki ki odpadejo pa se nabirajo v motornem olju, če se olje ne menja dovolj pogosto le ti delci zamašijo razne filtre oljno črpalko in motor v najslabšem primeru ostane brez mazanja posledice pa so drage. Poznam primer, ko je lastnik takega motorja varčeval in ni menjaval olja pa mu je šel motor rakom žvižgat pri slabih 40.000 km. Stroški popravila pa so minimalno 1.500 eur raje več.

Iz tega sledi da je pametno predčasno opraviti tudi zamenjavo zobatega jermena v olju. Ni poceni pa še vsi tega ne vedo napraviti, ker potrebuješ neko "specialno" orodje.

Tudi sam sem bil tik pred nakupom vozila s tem motorjem pa sem si ravno zaradi vsega tega premislil. Kupil sem 1.5 ecoboost ki pa ima enako zasnovo kot PSA (zobati jermen v olju) ampak to sem izvedel šele po nakupu ..... :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Cash

hermann

Guru
19. mar 2014
9.234
5.799
113
Se spomnim majstrov na servisu, ki so mi kakih 12 let nazaj za 1.2 16v motor svetovali 100 oktanski bencin, ker je avto cukal. Ja, cukal je, ker je bil po 50kkm pač bencinski filter zapacan (uradni interval za menjavo 60k).

Torej, če motor zahteva 95 bencin bo s takim delal normalno.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.323
3.421
113
Razni tsi ji z 95 bolj sajijo in zaserjejo olje ventile it'd. Pri 100 manj
 

one

Zelenc'
17. nov 2014
17
1
3
Mi imamo 2 trivaljnika od pežoja. Enega v 208-ki (1.2 atmoserski 82 konjev) in enega v 308-ki (turbo, 130 konjev). Sam vozim 208-ko. Z njo sem prevozil že dobrih 50.000km. Motorček ima seveda drugačen zvok kot 4-valjni, ampak mene osebno ne moti, ker se ga sliši v bistvu samo, ko malo bolj na gas daš. 130 konjski v 308-ki je pw nekaj čisto drugega. Če ne bi števec kazal 3500 obratov, ga skoraj ne bi slišal. Ali je izolacija samega avtomobila tako dobra ali pa je motor res preprosto toliko tišji kot pri 208. Prej smo imeli 207 cc z 1.6 THP 150 konji in ta motor je na avtocesti dejansko manj poskočen od tega 1.2 130 konjev. Poraba je v povprečju samo za liter višja od mojega motorja na 208-ki. Sam bi se ponovno odločil za trivaljni motor, le da za tega s turbom (110 ali 130 konjev). To da jr zobati jermen v olju, vidim prednost. Je tišji, ima občutno daljšo življenjsko dobo...Za razliko od verige, tukaj ni težav, da bi se jermen raztegnil kot so bile velike težave predvsem v audijih, škodah, vw in seatih. Zato so tudi pri fordu in PSA (peugeot, citroen, opel) šli raje nazaj na jermen, le da je ta sedaj v olju in s tem ni nobenih vplivov na njega tudi iz okolja kar skrajšuje življenjsko dobo. Jaz osebno tankam 95-ko, na 308-ki pa sedaj 100-ko, ker je na 95-ki dejansko tu pa tam ob menjavi prestave in ko si dal gas, za sekundo cuknil. Težava naj bi bila v tem, da je minimum v navodilih zapisan 95-oktanski (minimum NE optimum), a naš naj bi v resnici bil okrog 93-oktanski, tako kot tudi 100-oktanski ni v resnici 100-oktanski. Take informacije smo vsaj mi dobili, avto pa drugače zdaj več ne cuka, tako da nekaj verjetno je res na tem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.323
3.421
113
pa res na to vplivajo oktani ali kakšne druge svinjarije v bencinu?
Sama konstrukcija direktnega vbrizga povzroči da se manjoktanski bencin vbrizgan pod visokim tlakom zaradi presežka zraka zgori tako da povzroča večjo sajavost. Pri višje oktanskem gorivo lepše izgori. Saj zato pa sedaj tiščijo filtre trdih delcev v bencinarje.

Stari bencinar z posrednim vbrizgom ni nikoli imel črnega izpuha. Tile mlinčki pa so hujši kot stari dizli.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
Pa od kot vam ideje, da naj bi 100 oktanski bencin pripomogel k nižji porabi goriva???? Oktani so v bistvu opisna enota za lastnost goriva, ki opisuje kako je bencin odporen na samovžig. Samovžig povzroča pri bencinskih motorjih klenkanje. Ravno zaradi tega je za novejše turbo motorje priporočena uporaba 100 oktanskega goriva, da se zmanjša možnost samovžiga goriva v valju. Samovžig povzroča višjo temperaturo v valju predvsem tam, kjer se nahaja svečka. Zato se lahko zgodi, če se ne uporablja pravih svečk in nepravo gorivo(tisto z nižjo oktansko vrednostjo) da svečka razpade v valj motorja. Posledice pa verjamem, da nobeden noče občutiti na lastni koži.
Od tukaj sladi da pri predaji vozila prodajalci svetujejo uporabo 100 oktanskega goriva.

Pa še nekaj glede 1.2 PSA motorjev. Zelo priporočljiva je menjava olja mogoče celo pogosteje kot ga prepiše proizvajalec. Zakaj???? Zato ker ima ta tip motorja zobati jermen v motornem olju in s časoma se začne le ta luščiti delčki ki odpadejo pa se nabirajo v motornem olju, če se olje ne menja dovolj pogosto le ti delci zamašijo razne filtre oljno črpalko in motor v najslabšem primeru ostane brez mazanja posledice pa so drage. Poznam primer, ko je lastnik takega motorja varčeval in ni menjaval olja pa mu je šel motor rakom žvižgat pri slabih 40.000 km. Stroški popravila pa so minimalno 1.500 eur raje več.

Iz tega sledi da je pametno predčasno opraviti tudi zamenjavo zobatega jermena v olju. Ni poceni pa še vsi tega ne vedo napraviti, ker potrebuješ neko "specialno" orodje.

Tudi sam sem bil tik pred nakupom vozila s tem motorjem pa sem si ravno zaradi vsega tega premislil. Kupil sem 1.5 ecoboost ki pa ima enako zasnovo kot PSA (zobati jermen v olju) ampak to sem izvedel šele po nakupu ..... :)

ko sem pred enim letom enako napisal jaz, sem bi s strani vseznalcev označen za bedaka :)