2019 Audi e-tron

mtl

Guru
19. jul 2007
10.882
547
113
Kras
www.mtl.si
Še to: sam za planiranje daljših (lool) poti uporabljam ABRP aplikacijo in do sedaj sem še vedno porabil malenkost manj, kot mi je naračunala, tako da recimo range anxiety-a še nisem občutil.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.882
547
113
Kras
www.mtl.si
ABRP se uporablja le za predhodno oceno porabe za “daljše” poti.
Avto ni bil kupljen kot tech gadget, eco statement in podoben bullshit, temveč za uporabo kot navaden avto, tako da nima nobenih obd donglov in ostalih podobnih zadev priključenih in se uporablja kot popolnoma običajen avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.656
7.271
113
No zato racuna drugace, ker vzame free verzija povprecno porabo ostalih voznikov in iz “baze podatkov”. Ocitno si bolj sparoven :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

jezek

Guru
24. jul 2008
4.585
1.978
113
ABRP se uporablja le za predhodno oceno porabe za “daljše” poti.
Avto ni bil kupljen kot tech gadget, eco statement in podoben bullshit, temveč za uporabo kot navaden avto, tako da nima nobenih obd donglov in ostalih podobnih zadev priključenih in se uporablja kot popolnoma običajen avto.
Z običajnim tudi 95kmh na AC? Vsa čast za živce!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.576
4.411
113
Verjemi da je mtl raje kupil mazdo kot pa nekaj s 100kwh baterijo in 500km dosegom..
Tudi jaz sem namenoma kupil kono 39, katera se ni bila polnjena drugje kot doma. Ker sem jo kupil za "okol" hiše,. Za tujino sem pa teslo nabavil.
Sem gledal sedaj kakšne 3 mesece trg in je obup kar se tega tiče.

Mazda in kona sta drugače ena najbolj pokvarljivih EV. Sicer tista mazda brez "wankla" je še nekako v mejah normale, ampak degradacijo baterije ima zaradi majhnosti precej nadpovprečeno. Koni crkujejo motorji (ni težava samo z oljem kot je splošno znano) in tudi baterije.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.576
4.411
113
Sej tudi motorje menjajo v garanciji, ker Kone brez garancije ne obstajajo (2019 so prve prišle v EU, garancija je bila 7 oz. 8 let) oz. obstajajo, če nisi (ex. lastnik) dajal 500 eur za menjavo hladilne na 2 leti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.576
4.411
113
Super ja, sploh ko enega jutra prideš v avto in je vse mrtvo (pri koni pogost pojav ko crkne nizkonapetostna baterija, ampak isti simptom dobiš ko gre glavna baterija, dobesedno iz danes na jutri brez opozorila). Druga stvar je pa ko ti motor ruži kot generator hidroelektrarne pa ti ga nočejo menjat, ker je kao ok. Tako da dokler ne zariba totalno, si garancijo za klobuk zatakneš (oz. glušnike, ker enostavno s takim motorjem kmalu oglušiš).

Eni imamo avto zato da nas vozi, ne da vsak dan planiramo obisk na servisu, po možnosti z avtovleko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.357
7.735
113
pri taščici
Sej tudi motorje menjajo v garanciji, ker Kone brez garancije ne obstajajo (2019 so prve prišle v EU, garancija je bila 7 oz. 8 let) oz. obstajajo, če nisi (ex. lastnik) dajal 500 eur za menjavo hladilne na 2 leti.
Meni je niso hoteli menjat , pa sem imel vpoklic na nemski hyundai strani. Pri servisu na tri leta.
Tezave z motorji in reduktorji pa kot kaze res so. Znancu na kiji naj bi menjal lezaje pod garancijo
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.882
547
113
Kras
www.mtl.si
Z običajnim tudi 95kmh na AC? Vsa čast za živce!
Tudi. In ravno v tem je keč, popolnoma nobenih živcev ne rabiš za to ;).
Sem gledal sedaj kakšne 3 mesece trg in je obup kar se tega tiče.

Mazda in kona sta drugače ena najbolj pokvarljivih EV. Sicer tista mazda brez "wankla" je še nekako v mejah normale, ampak degradacijo baterije ima zaradi majhnosti precej nadpovprečeno. Koni crkujejo motorji (ni težava samo z oljem kot je splošno znano) in tudi baterije.
MX-30 REV je popolnoma zgrešen avto. Grozljiv zvok wankla, poraba astronomska, baterija, ki je že pri EV majhna, pa še pol manjša. In zelo veliko lastnikov jamra nad porabo olja. Je pa čez lužo zelo veliko zadovoljnih lastnikov.
Kar se tiče degradacije baterije pri EV varijanti, vsaj jaz nisem zasledil nobenih ekscesov. Na avto.netu se prodaja ena z več kot 100.000 prevoženimi. Sicer pa imaš 160.000 ali 8 let garancije.
In bom še enkrat napisal: če kupiš MX-30 EV za štepanje kilometrov, si že v začetku zgrešil. To je za drugi avto, s katerim delaš par 10km dnevno. In v tej vlogi ni boljšega avtomobila, po mojem mnenju. Torej tudi kilometri (degradacija) ne bodo taka težava. Zato pa ima velika večina rabljenih avtomobilov smešno malo km.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.882
547
113
Kras
www.mtl.si
Utisevalec: prosim za linke o pokvarljivosti MX-30 EV in nadpovprečni degradaciji baterije, da se znamo pripravit :).

Pa ker ne morem več popraviti, da se dopolnim:
In bom še enkrat napisal: če kupiš MX-30 EV za štepanje kilometrov, si že v začetku zgrešil. To je za drugi avto, s katerim delaš par 10km dnevno. In v tej vlogi ni boljšega RABLJENEGA avtomobila ZA TO CENO, po mojem mnenju. Torej tudi kilometri (degradacija) ne bodo taka težava. Zato pa ima velika večina rabljenih avtomobilov smešno malo km.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.576
4.411
113
Včasih je veljalo da je premija nemški dizel pri 200k ravno uležan in dober za naslednjih 10 let in novih 300k km. Sedaj pri EV pa se pogovarjamo ali crkne motor/baterija pri 50k (original e-tron) ali pa 150k?

Meni je res žal, sem za EV, ampak na trgu ni EV vozila ki bi mi ustrezalo že novo, kaj šele od izbora rabljenih. Ko začneš to sceno raziskovat ugotoviš da je vse bolj "meh" in nočeš za edini avto.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.882
547
113
Kras
www.mtl.si
Sicer zanimivo, da ti ne ustreza prav noben, ampak če je tako, je pač tako.
K sreči so na trgu še ICE alternative, čeprav nam jih nekateri hočejo pobrati.
Kar se tiče kilometrov, si pa tole poglej:
Recimo tudi po besedah nekaterih najslabši EVji v obliki VW IDjev očitno prilezejo konkretno čez 200.000 km.
Rekoreder e-Up s 300.000km.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.576
4.411
113
Utisevalec: prosim za linke o pokvarljivosti MX-30 EV in nadpovprečni degradaciji baterije, da se znamo pripravit :).
Baterija je ranga sodobnega PHEV, vprašaj darjana zakaj se to ne kupuje. Glede na reariteto je itak težko karkoli rečt, ampak glede na vse tehnične specifikacije ima baterija vse pogoje da zgublja kapaciteto.

Upam da bo tebi služil ok, ampak sam zagotovo nebi svojega denarja v tole dajal.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.576
4.411
113
Sicer zanimivo, da ti ne ustreza prav noben, ampak če je tako, je pač tako.
K sreči so na trgu še ICE alternative, čeprav nam jih nekateri hočejo pobrati.
Kar se tiče kilometrov, si pa tole poglej:
Recimo tudi po besedah nekaterih najslabši EVji v obliki VW IDjev očitno prilezejo konkretno čez 200.000 km.
Rekoreder e-Up s 300.000km.
Pri VAGu so štartali iz različnih smeri in ene so ok. Recimo e-up (&co) so dejansko zelo zanesljivi, enako e-golf. E-tron (original) je totalen polom. Prve generacije ID.X (oz. komplet MEB platforma, kjer BTW dobimo tudi Audi e-tron oznake) so srednja žalost, predvsem imajo zelo neučinkovite motorje (v kombinaciji z nizkimi kapacitetami baterije kar problem).