12V-220V, akumulator...

redorange

Fizikalc
6. avg 2007
1.283
0
36
44
terra rossa
bojanm.blog.com
1. Če priklopim pretvornik 12V-220V 150W, mi bo cel čas vleklo 150W ali samo toliko kot bom imel priklopljeno (prenosnik + dva polnilca po 9V).
2. V navodilih piše da se lahko priklopi samo en porabnik, ampak glede na to da polnilci ne rabijo dosti bi lahko priklopil vse skupaj na en pretvornik?
3. Akumulator, kako bi vedel kdaj gre h koncu, da bi prižgal avto da se polni? (imel bi posebej en drug akumulator pa diodo vmes)
4. Kak akumulator sploh vzet da preživi praznjenje in polnjenje več kot 1-3 kot v avtomobilskem? Mogoče uni za sončno elektrarno?(samo so malo dragi
frown-1.gif
) je še kaj podobnega?

lp
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
1. Vleklo ti bo toliko, kot je potrošnja porabnikov plus izgube v samem pretvorniku.
2. Preko razdelilca lahko komot priklopiš več porabnikov, le pazit moraš, da suma potrošnje ne preseže specificirane maksimalne obremenitve pretvornika.
3. Nekateri pretvorniki imajo vgrajen alarm in odklop pri nizki napetosti akumulatorja. Ponavadi so nastavljeni okrog napetosti 11 V, kar pomeni dovolj, da akumulator ne gre takoj v nebesa. Če boš lahko avto še zaverglal, je pa dobro vprašanje.
4. Če boš reč uporabil parkrat na leto ter nato akumulator dal takoj filat, potem bo dober tudi zagonski akumulator. Za skorajda dnevno orenk praznjenje, se pa seveda splača vzet trakcijske akumulatorje, torej takšne, ki prežive tudi globoka praznjenja. Investicija se povrne brez problema.

Ogo
 

redorange

Fizikalc
6. avg 2007
1.283
0
36
44
terra rossa
bojanm.blog.com
thx za tole.
malo sem še tuhtal naprej in probal verzijo z agregatom. samo 12V agregata ne dobim nikjer. So samo 220 ki imajo potem še 12 priključek, so pa precej dražji kot sem pripravljen dat.
Tako da če bo šlo po sreči ga naredimo doma
smile-1.gif
in bom potem s tistim napajal.
Mogoče če kdo ve če obstaja kak 12v agregat...?
 

mihagr

Pripravnik
25. avg 2007
393
23
18
Ljubljana
Čakaj malo, kaj pa govoriš!
Praviš da pretvarjaš iz 12V na 220V zato, da priključiš prenosnik in dva polnilca, kar vse deluje na 220V!
IN ZAKAJ POTEM POTREBUJEŠ 12V AGREGAT, ČE TI VSI AGREGATI DAJO 220V ????
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
4. Če boš reč uporabil parkrat na leto ter nato akumulator dal takoj filat, potem bo dober tudi zagonski akumulator. Za skorajda dnevno orenk praznjenje, se pa seveda splača vzet trakcijske akumulatorje, torej takšne, ki prežive tudi globoka praznjenja. Investicija se povrne brez problema.

Pa ti veš, kakšne so cene trakcijskih akumulatorjev?
grims-1.gif
Za take namene bodo super AGM akumulatorji, ki so sicer nekoliko dražji od navadnih Ca/Ca akumulatorjev, imajo pa bivstveno več polnilnih ciklov v življenskem obdobju.