1.7 CRDi motor

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/misfire_topic19875.html

"The hic up at around 2000rpm on the diesels was a kia documented fault with no solution"

***Neki uporabnik je gnjavil in gnjavil in dobil tale odgovor

"From our conversations with (dealership) we believe our car is performing consistently with other examples of the same model. We have concluded this is a characteristic of the car.

I understand your not pleased with the performance of your car, and this has been taken on board. We are actively looking into this and if we’re able to improve the performance, our dealers will be made aware straight away.

Our position on this matter hasn’t changed. Although we don’t support the rejection of the car, (dealership) have the full support of our technical team and I can confirm are working with them to improve this for you as much as possible."
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
sem videl..ampak, kar tako pa to ne gre skoz..morjo zrihtat, pa če motor zamenjajo.
Tega še Renault in Opel nista delala s Isuzujevimi V& dizli, niti Renault z dCi-ji pred leti... kjer so bile napake precej resnejše, kot občasno cukanje.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Seveda so. Dokler je bil avto v garanciji, si dobil nov motor, po tistem ko je stari zaribal (med 60 in 100k km).
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
To, da ne vedo kje je napaka je bullshit. Bodo vedeli sihurno takrat ko bodo ta vozila iz garancije ...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.231
2.069
113
SV SLO
spet bom zloben ampak zgleda, da so korejci nekje med kopiranjem dizelskih motorjev naredili napako in ne vedo kje. Očitno še kopirat niso sposobni. 1.7 l dizlov se ne kupuje. Zdaj so in 1.6l dizli in s temi ni nikjer težav ne pri Fiatu, ne pri Renaultu, ne pri mercedesu edino PSA je imel pri prvi generaciji probleme.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.310
5.834
113
pri taščici
Nekdo jih bo moral pred sodišče privleče, da se bodo zmigali. Američani?so sprožili vpoklic za 15 let stare avte s problematicnimi airbagi. .
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Verjetno v logotu, odtisnjenim na plastiki pokrova.
Mogoče ima elektroniko drugačno, šobe?
 
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Evo, žalostna novica. Na avtomobilizem.com mi je en uporabnik podal link do angl.foruma, kjer je zelo veliko uporabnikov s to težavo in kolikor sem razbral s foruma, je Kia service podala izjavo, da je napaka nerešljiva oz. ne vedo, kje tiči vzrok in da je to "karakterna" napaka avta.

a ma filter za trdne delce?
S kakim obrati vozš?
lahk ti slabo zgorjena nafta - trdni delci nagaja(jo)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Seveda ima DPF. Kater dizel pa nima tega? Ko pospešujem, mi začne cukati med 1500 in 2000 obrati. Cuka mi, ko je mrzel in je zunaj toplo vreme. DPF pa se čisti, ko je mašina in DPF ogreta oz. vroča in so obrati nad 2500. Še enkrat ponavljam, celo zimo ni niti 1X pocukalo, saj je bilo zunaj mrzlo in takrat mi ne cuka. Cuka samo, ko je toplo vreme in mašina mrzla. Ko doseže 90 st. C, neha cukat.
To se ne dogaja samo meni, temveč veliko ljudem.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
8.931
2.414
113
Pol pa naj Kia da cev s klime v zracni filter, mal sprogramira avtomatiki da ob pravi twmperaturi.... 😊
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, zdej pa tkole, da napišem eno dobro novico in v bistvu, ne vem a sem fuknj.n al kaj????Preberi, se splača...odkar me je Hanzi vprašal, če mi cuka tudi na mestu, sem to tudi probal. Ko sem ga vžgal, sem par sekund počakal, da se olje "razmaže" in se sklene tokokrog olja in počasi ene 3X dodal gas do 2000 obratov in kasneje med vožnjo ni niti 1X zacukalo. Potem sem to ponovil, ko sem šel iz službe domov (zunaj je bilo 27st.C) in tudi ni nič cukalo. Drugi dan enako zjutraj enak postopek in vse super, za domov enak postopek in tudi vse super. Potem pa sem zvečer šel spet nekaj ven in pozabil dodati gas 3X in lej ga zlomka, cukalo. Ker sem bil sam na cesti, sem ugasnil avto, ga spet vžgal, 3X v leru dal gas do 2000 obratov in kasneje ni niti 1X zacukalo. Do danes zvečer sem vedno ponavljal isti postopek in ni niti 1X zacukalo al spet, glej ga zlomka, prejle sem pozabil ta postopek izpeljat in spet cukalo. Vendar sedaj nisem ugasnil avta, temveč sem pri prižganem avtu in v leru 3X dal gas do 2000 obratov in nadaljeval vožnjo brez kakršnega koli cukanja.
No, zdej pa mi povejte, kdo je tu nor in kaj sploh se dogaja? V vseh postopkih je bilo zunaj toplo oz. vroče in 2X sem pozabil postopek in obakrat je cukalo, po vseh postopkih pa niti 1X. WTF
bonk.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Pol pa naj Kia da cev s klime v zracni filter, mal sprogramira avtomatiki da ob pravi twmperaturi.... 😊

hysterical-1.gif




Hanzi, care
zmaga.gif
 
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
No, zdej pa tkole, da napišem eno dobro novico in v bistvu, ne vem a sem fuknj.n al kaj????Preberi, se splača...odkar me je Hanzi vprašal, če mi cuka tudi na mestu, sem to tudi probal. Ko sem ga vžgal, sem par sekund počakal, da se olje "razmaže" in se sklene tokokrog olja in počasi ene 3X dodal gas do 2000 obratov in kasneje med vožnjo ni niti 1X zacukalo. Potem sem to ponovil, ko sem šel iz službe domov (zunaj je bilo 27st.C) in tudi ni nič cukalo. Drugi dan enako zjutraj enak postopek in vse super, za domov enak postopek in tudi vse super. Potem pa sem zvečer šel spet nekaj ven in pozabil dodati gas 3X in lej ga zlomka, cukalo. Ker sem bil sam na cesti, sem ugasnil avto, ga spet vžgal, 3X v leru dal gas do 2000 obratov in kasneje ni niti 1X zacukalo. Do danes zvečer sem vedno ponavljal isti postopek in ni niti 1X zacukalo al spet, glej ga zlomka, prejle sem pozabil ta postopek izpeljat in spet cukalo. Vendar sedaj nisem ugasnil avta, temveč sem pri prižganem avtu in v leru 3X dal gas do 2000 obratov in nadaljeval vožnjo brez kakršnega koli cukanja.
No, zdej pa mi povejte, kdo je tu nor in kaj sploh se dogaja? V vseh postopkih je bilo zunaj toplo oz. vroče in 2X sem pozabil postopek in obakrat je cukalo, po vseh postopkih pa niti 1X. WTF
bonk.gif

a gre tud kak črn dim, trdni delci iz auspuha ko to narediš na mestu? ..
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ne vem, ker nisem bil pozoren na to. Pomoje tudi videl ne bi nič, ker je zadnje steklo kar visoko. Če sumiš DPF, naj ti povem, da se le ta čisti nad 2500 obrati in ko je mašina segreta, pri mrzli nima "haska"
 
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Ne vem, ker nisem bil pozoren na to. Pomoje tudi videl ne bi nič, ker je zadnje steklo kar visoko. Če sumiš DPF, naj ti povem, da se le ta čisti nad 2500 obrati in ko je mašina segreta, pri mrzli nima "haska"

saj to je tisto....čisti se nad 2500, ampak ti ga vozš tud pod 2500. To ne samo da lahk zmanjša pretočnost, tud na turbini se zna ta črni ogljik nabirat. Jaz bi tud zo možnost preveru. Ker pri 2000 se turbina vklopi (os tu nekj ese vklapljajo) in zna biti da se na tak način (v prostem teku) sščisti

mogoče še en poskus..predno izpališ avto ga poskušaj 2,3 nagnat tam na 2000 mogoče 2500 da se filter in turbina sščistita