Peugeot 508 2.2 HDi - avt. menjalnik

mr_

Guru
20. sep 2007
8.965
2.418
113
ksz:
A avtomatski menjalnik in pretvornik navora imasta skupno olje, tekocino? Domnevma da ne, povprasam iz firbca.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.971
5.396
113
A ni ze nekdo kako stran...dve opisal da se ti menjalnik zjaha ce ga jahas na klancu zgolj z P ?
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.368
1.749
113
Poglej v tistem posnetku, ker razstavi menjalnik, objavljenim ne daleč nazaj. Ko vidiš kak mini zobček je dejansko tisti (P), ne boš več pozabil zategnit ročne. Je čisto na začetku prvega posnetka.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Pri meni je tako, da:

1. V kolikor parkiram avto in dam najprej v P in ga nato ugasnem, se avtomatično aktivira ročna (ko se avto ugaša tisti 2 sekundi se sliši tak poseben zvok); lučka za aktivirano ročno sveti

2. V kolikor pa parkiram avto in sam zategnem ročno, šele nato dam v P in ga ugasnem, se pa avto hitreje ugasne (nekje 1 sekundo rabi) in ni slišati tega posebnega zvoka; lučka za aktivirano ročno tudi sveti (saj sem sam ročno aktiviral)

Mislim, da je to povsem normalen proces tako pri prvi kot pri drugi točki
smile-1.gif


Je pa res, da sem do sedaj vedno uporabljal 1. točko. Odkar sem pa prebral priporočilo, da je fajn najprej ročno aktivirat, pa uporabljam samo še 2. točko
smile-1.gif


To, kar prikazuje posnetek od 15:20 dalje je res malo scary, ampak če imaš avtomatično ročno (moja 1. točka) potem mislim da ni straha, da bi avto kam zlezu, saj je še vedno ročna aktivirana ko je avto ugasnjen
grin1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
original post.

Ali ima kdo omenjeni avto in kakšne težave z avtomatskim menjalnikom?

Namreč avto je star skoraj 3 leta in pol, prevoženih 71.849 km in pred parimi dnevi sem ugotovil, da ko prestavim iz P (parking) v D (drive), se avto zatrese. Potem dam spet nazaj v P in nazaj v D in spet zatrese....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zdaj si pa še sledeče poste preberi in boš ugotovil, da težava ni bila v menjalniku.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.226
5.599
113
softi
https://www.alter.si/tabla/printthread.php/Board/splosno/main/2051541/type/post

Citat:

No, kar se menjalnika tiče pa je tako - z menjalnikom smo ugotovili, da res ni nič narobe. Težava je bila v sistemu hill holder, ki se je občasno aktiviral tudi na ravnem, čeprav se ne bi smel. Torej sistem se mora aktivirat samo na klancu, ko spustim zavoro in ko prestavim v P.

Dogajalo se pa je, da se je sistem tudi na ravnem (ali pri zelo majhnem naklonu) aktiviral ko sem spustil zavoro in prestavil v P in zato je, ko sem prestavil v D, avto malo streslo.

Zadevo so rešili (popravili in optimizirali hill holder) in sedaj deluje vse tako kot je prej Nič več ne strese avta ko prestavim iz P v D.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.435
5.922
113
pri taščici
Tista optimizacija hillu holderja se mi bere zanimivo. Me zanima dolgoročni vpliv ”optimizacije”.
Ne znajo/ni treba menjati olja, hkrati pa znajo optimirati hill holder. Naj c&b napiše kako zgleda optimizacija hill Holderja. Ker na viču ti ne bodo povedali male skrivnosti velikih mojstrov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.377
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:

Ne predstavljam si pa, da se pri avtu za 40k € (s popusti verjetno bližje 30k €; http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...AP%20GT%20Avt.) že v garancijskem odbobju pojavljajo takšne napake. Osebno bi se ga čimprej po izteku garancije znebil, kljub temu da je lep, odlično opremljen (koliko od te opreme bo po 5 letih še delovalo???) itd.

Sam bejž od tega. Že 48 mesečno jamstvo oz. do 60k km ti nekaj pove, da zadeva ne bo za dolgo. Vsaj 150kkm bi lahk dal glede na to da gre za poslovni rang vozila s katerim se ponavadi dela nekoliko več km. Ne vem če se na Peugeotu norce delajo s tem jamstvom. Morda so pa zdej kilometre v jamstvu znižal, ker zgleda da pri 70k km gre počasi vse po gobe. Vsaj pri avtorju teme je tako.
Delno se strinjam s tabo, to je bolj kot ne nategovanje kupcev, saj relativno nizek delež kupcev 508-ke pade znotraj teh pogojev.
Je pa pri Peugeotu možno ''dokupit'' kilometre in ti potem garancija velja tudi za več kilometrov. Niti ni taka huda cena, za 308-ko je recimo podaljšanje jamstva na 120.000 km cca. 300 EUR doplačila (možno, da je nekaj EUR+-, ker sem že pozabil).
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...
Delno se strinjam s tabo, to je bolj kot ne nategovanje kupcev, saj relativno nizek delež kupcev 508-ke pade znotraj teh pogojev.
Je pa pri Peugeotu možno ''dokupit'' kilometre in ti potem garancija velja tudi za več kilometrov. Niti ni taka huda cena, za 308-ko je recimo podaljšanje jamstva na 120.000 km cca. 300 EUR doplačila (možno, da je nekaj EUR+-, ker sem že pozabil).
Peugeot ima garancijo 2 leti in neomejeno, ob nakupu "podarijo" jamstvo 4 leta ali 60.000km v vrednosti ca. 700 EUR. Jamstvo 4 leta 140.000 pride ca. 1.700 EUR, s tem da tistih "podarjenih" 700 EUR odbijejo; torej pride doplačilo ca. 1000 EUR.

Meni je bilo razloženo, da povprečni Slovenec naredi 15.000 letno in so tako računali.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pri Renaultu računajo 20000/leto. Meganov razred pa mislim da ima že serijsko 3 leta tovarniške in 5/100000 km.