Peugeot 508 2.2 HDi - avt. menjalnik

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.977
5.399
113

Evo klasika ki sem jo že 1x napisal......vse je "filled for life"
bonk.gif


Identičen menjalnik gre v več različnih avto znamk......a vsak napiše drugačen servisni interval....od ne menjave olja do ....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.977
5.399
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Kateri pa so to potem standardni avtomatski menjalniki, katere popravljajo na servisih?

Od Toyote......Land Cruiser-jevega "smo" sestavljal 2 tedna skupaj......no en teden se je čakalo servisno dokumentacijo iz Japonske (Service Manuals)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.977
5.399
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Mi svetujes kaksnega, ki bi in mi bo znal popravit mojo tezavo oz zamenjat olje? V primeru, da je moj serviser na dopustu...

Ne nori človek. Na servisu komaj čakajo da bodo lahko začeli z: "Garancije na menjalnik vam ne moremo priznati zaradi nepooblaščenega posega vanj."

Ne na servisu komaj čakajo da mu bo crknil menjalnik...oz vsaj zgleda da delajo na tem
smile-1.gif
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
11
18
ksz

Tudi sam imam problem z avtomatskim menjalniko. Pred enim mesecem sem kupil avto pri dokaj znani avtohiši. Gre se za Volvo S80 300kkm prevoženih, z D5 motorjem in avtomatskim menjalnikom. Avto smo pred nakupom sprobali, vse delovalo super. Zmenimo se za ceno, prodajalec mi da položnico, katero sem šel plačat na najbljižjo banko. Po plačilu pridem nazaj, dobim račun, ter se odpeljem. Na poti domov sem že opazil težave med prestavljanjem iz 6 v 5 in iz 5 v 4, menjalnik ob povečanem plinu vrže iz prestave, prestavi šele ko toliko spustim plin, da obrati padejo na področje, kjer bi moral prestaviti. Doma pogledam še račun od avta, na njemu pa opazim pripombo:
Avto je nevozen, garancije ni!

Mi sploh ostane kaj drugega kot to da iz lastnih sredstev plačam popravilo? Predvidevam da se je prodajalec z pripombo na računo zelo zavaroval, ampak te pripombe nisem videl dokler ni bil račun plačan.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
OMG to ni avto to je polizdelek.

No pretiravat pa spet ni treba
smile-1.gif


Ja se strinjam tudi jaz, da bi lahko bil vsaj malo bolj kvalitetno sestavljen. Ni pa spet tako zanic. Avto je (meni osebno) zelo lep, z veliko opreme, kvaliteta v notranjosti je dobra a lahko bi vedno bilo boljsa, je zelo udoben in komot za vozit.

Vse te tezave smo skupaj z AH Vic popravili in upam, da se ne bodo ponovile.

Ce si drznem primerjat kvaliteto izdelave med francozom (Peugeot) in nemcem/spancem (Seat) lahko z zagotovostjo povem, da je nemec bolj kvalitetno "grajen" oz v 4 letih nisem imel nobenih tezav. Ima pa nemec druge negativne lastnosti, ki pa sedaj nimajo veze tu
smile-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Tolk težav, k si jih ti imel z avtom, še pri Yugotu ni blo
bonk.gif


Pa pizd@, sej nismo leta 1974 no.... kva je z vami folk? Od kje ti ideja, da to sploh rihtaš in pol tak avto še naprej voziš?
Sej smo spedenal, sej zdej je ok. Kur@c ok....piši čez pol leta v isto temo, pa povej kaj vse si v tem catju porihtal... đizs fakin krajst
bonk.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Jaz sem imel z NOVIM clio storia pred leti nasledenje težave:

- netesnjenje šipe zadaj desno (5 vratni model)
- cukanje pri vklopu tempomata
- škripanje plastike pri prestavni ročici
- oteženo oz. onemogočeno odpiranje pokrova motorja
- še kakšna malenkost...

Vse težave so mi v garancijskem roku odpravili brez težav odpravili (Renault AH v Kranju, verjetno je samo ena), glede na cenovni razred avta so bile pravzaprav pričakovane in nič nenavadnega.

Ne predstavljam si pa, da se pri avtu za 40k € (s popusti verjetno bližje 30k €; http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...AP%20GT%20Avt.) že v garancijskem odbobju pojavljajo takšne napake. Osebno bi se ga čimprej po izteku garancije znebil, kljub temu da je lep, odlično opremljen (koliko od te opreme bo po 5 letih še delovalo???) itd.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
ksz

Tudi sam imam problem z avtomatskim menjalniko. Pred enim mesecem sem kupil avto pri dokaj znani avtohiši. Gre se za Volvo S80 300kkm prevoženih, z D5 motorjem in avtomatskim menjalnikom. Avto smo pred nakupom sprobali, vse delovalo super. Zmenimo se za ceno, prodajalec mi da položnico, katero sem šel plačat na najbljižjo banko. Po plačilu pridem nazaj, dobim račun, ter se odpeljem. Na poti domov sem že opazil težave med prestavljanjem iz 6 v 5 in iz 5 v 4, menjalnik ob povečanem plinu vrže iz prestave, prestavi šele ko toliko spustim plin, da obrati padejo na področje, kjer bi moral prestaviti. Doma pogledam še račun od avta, na njemu pa opazim pripombo:
Avto je nevozen, garancije ni!

Mi sploh ostane kaj drugega kot to da iz lastnih sredstev plačam popravilo? Predvidevam da se je prodajalec z pripombo na računo zelo zavaroval, ampak te pripombe nisem videl dokler ni bil račun plačan.

Je ta opomba na računu ali na kupoprodajni pogodbi?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.795
1.930
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik afroC pravi:

Ne predstavljam si pa, da se pri avtu za 40k € (s popusti verjetno bližje 30k €; http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...AP%20GT%20Avt.) že v garancijskem odbobju pojavljajo takšne napake. Osebno bi se ga čimprej po izteku garancije znebil, kljub temu da je lep, odlično opremljen (koliko od te opreme bo po 5 letih še delovalo???) itd.

Sam bejž od tega. Že 48 mesečno jamstvo oz. do 60k km ti nekaj pove, da zadeva ne bo za dolgo. Vsaj 150kkm bi lahk dal glede na to da gre za poslovni rang vozila s katerim se ponavadi dela nekoliko več km. Ne vem če se na Peugeotu norce delajo s tem jamstvom. Morda so pa zdej kilometre v jamstvu znižal, ker zgleda da pri 70k km gre počasi vse po gobe. Vsaj pri avtorju teme je tako.
 
Nazadnje urejeno:

lorenz

Zelenc'
22. nov 2007
7
0
1
Kot prvo, rad bi ti pomagal, ceprav bo mogoce zgledalo kot pametovanje.

Mehanik ima prav, da ce je avto parkiran v mali klanec ali hrib v P pozicijo in se stift P mehanizma skoci v zobasto kolo, potem pa se se avto zaradi teze premakne se za nekaj cm naprej ali nazaj (potem cel avto visi samo na tem stitfteku) in da ko naslednjic startas in das iz P v D, mehansko rukne v menjalniku, enkrat bolj drugic manj, odvisno od naklona, pozicije P zobnika, koliko avto visi na stiftu in koliko se stift zahakla.... Torej to je normalno, bolj ko je menjalnik star bolj bo ruknilo in veckrat ko bos tako parkiral slabse bo.
Vecina itak ne zna pravilno uporabljati avtomastkega menjalnika ali brati navodil, kjer tudi pise da P, ni za parkiranje v manjsi klanec ali hrib ampak samo parking na ravnem da avto ne odleze. Pravili postopek parkiranja v klanec (tudi par stopinjski) ali hrib je, da si na premzi, zategnes rocno in sele potem das v P in ostane rocna.
Med vsakim D v R ali R v D je potrebno vmes pocakat sekundo, avto se more vedno cisto ustaviti pred P, D ali R, pa ne prestavljat hitro kot na kaki PC igrici ,pa olje in filtre redno menjavat, pol pa se ne boste jokali kako avtomatski menjalniki crkujejo.
Je pa res da ne vem ali imas mogoce elektricno rocno in hill stop assistent, ki tudi lahko nagaja. Na ravnem se napaka oz. tresenje ne bi smelo pojavljati drugace imas mogoce problem z P mehanizmom, prvo prestavo oz. ventilom, kuplungami za prvo prestavo. Torej ce imas problem tudi na ravnem lahko res za zacetek menjas olje in filter, lahko da je premalo olja v menjalniku. Vecina mehanikov itak ne zna pravilno menjati olja oz. dotociti pravo kolicino. Se boljse bi bilo scistiti valve body oz. hidravlicni kontoler.
Kaj drugace pa ostalo lepo prestavlja, ali kaj rukne ko das iz D v R ?

Jaz nisem is tega foha, vendar se mi je avtomatski menjalnik zdel vedno dosti bolj simple narejen kot rocni. Kot da bi LEGO kocke zlagal skupaj. Verjam pa da je to za vecino mehanikov ki ne znajo drugo kot mejat olje in kaki srauf odsraufat in nazaj prisraufat, velik kunst isto kot menjat na rocnem menjalniku sinhrone, ali zobati jermen na V6,V8 motorju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.977
5.399
113
Berem USA forum ( www.bobistheoilguy.com ) tam redno menjavajo olje v AM.....skor na vsako drugo...tretjo menjavo olja

So tud teme za EU avte.....malo poglej

Če se ne motim sem zasledil da včasih kar tko prosto po prešernu spucajo na način 1/2 ATF....1/2 nafte pa lepo spuca menjalnik
smile-1.gif
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
326
28
28
Kot zanimivost, "olje" v avtomatih tehnično ni olje, se pa pogovorno pri nas uporablja ta izraz.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.977
5.399
113
Kaj pa je drugega kot derivat nafte? Razen če uporabljaš sintetičen ATF ( ATF IV, V...)

Navadno "motorno" olje z specifičnimi dodatki (drugačnimi od motornega) in specifično pretočnostjo ( ponavadi v 0W20...0W30...5W20....5W30 razredu motornega olja...)
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.977
5.399
113
Ma pa vsako motorno olje več EP/AW dodatkov (boljšo zaščito od ATF)....sam če bi to tud ATF vsebovala bi ti lamele drsele v menjalniku...

Zato je tud logična večkratna menjava tega olja ne pa "filled for life" filozofija
bonk.gif
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
43
skoz okol
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
@japke: več ali manj sem menjal bolj manjše zadeve:kot so:

- zunanje krom letvice, ker so odstopale (zamenjane z novimi v sklopu garancije)
- nekaj žarnic v notranjosti (LED žarnica na menjalniku, zadaj nad glavo lučke...)
- prtljažnik je tako smotano narejen, da vedno ko se zapre, zdrsa belo barvo z avta dol
sprasujem se.gif
in je začelo že rjaveti in so mi tam odstranili rjo, pobarvali in zaščitili z neko prozorno plastiko (sedaj ne lušči več barve ko zaprem prtljažnik)
- voznikova vrata se niso zapirala dobro in je ob zaprtimi vrati bilo videti, kot da so vrata odprta (to je sedaj urejeno)
- ta teden so mi po 4 mesecih pisarjenja na Peugeot Slovenija zamenjali navigacijski sistem (ne zaslon), ampak prav računalnik RT6 v sklopu garancije, saj je prejšnji zmrzoval med navigiranjem pa tudi mp3 skladbe iz USB ključa so preskakovale, CD je metal ven (imaš kaj težav s tem?)

Sicer so to več ali manj "picajzlaste" zadeve, ampak mislim, da si 40.000 eur vreden avto kaj takega ne bi smel privoščit. Poleg tega je to trenutno najbolj luksuzni avtomobil znamke Peugeot in bi se lahko malo bolj potrudili.
grims-1.gif

- ...

Kar se AH Vič zadeva pa bom tako reku - nekateri tam so res zelo prijazni, ustrežljivi in se zelo potrudijo za stranko. Do sedaj sem imel VEDNO urejeno nadomestno vozilo, ko sem jim avto tam pustil, da ga uredijo in ko sem prišel po avto je bilo poštimano kar je bilo za poštimat.

Drugi pa nekoliko (dosti) manj. Pač odvisno na koga naletiš.

Sedaj sem še ugotovil, da mi (ko dežuje) nekje zamaka pri desnem zunanjem ogledalu in je lučka v ogledalu zarošena. Upam, da to dolgoročno ne pomeni kaj hujšega, saj mi tega ne morejo popravit na servisu (tukaj je bil ta drugi serviser).

No, kar se menjalnika tiče pa je tako - z menjalnikom smo ugotovili, da res ni nič narobe. Težava je bila v sistemu hill holder, ki se je občasno aktiviral tudi na ravnem, čeprav se ne bi smel. Torej sistem se mora aktivirat samo na klancu, ko spustim zavoro in ko prestavim v P.

Dogajalo se pa je, da se je sistem tudi na ravnem (ali pri zelo majhnem naklonu) aktiviral ko sem spustil zavoro in prestavil v P in zato je, ko sem prestavil v D, avto malo streslo.

Zadevo so rešili (popravili in optimizirali hill holder) in sedaj deluje vse tako kot je prej
smile-1.gif
Nič več ne strese avta ko prestavim iz P v D.

No to je to....ugotovljeno je torej, da je omenjeni menjalnik zaenkrat povsem delujoč.


Vseeno pa bom, ko mi poteče garancija, za moj mir v duši preventivno zamenjal olje v menjalniku
grin1.gif


In hvala vsem za pomoč
cheer.gif

no super, da si zrihtal. sem pomislil tudi na hillstop težave..
jaz imam SW, tako da nimam takih težav s prtljažnikom. Sem tudi slišal, da je ob močnejšem nalivu pri limuzini v prtljažniku poplava..

Do sedaj (50k km) je vse ok..

tudi RT6 dela "normalno" čeprav zame ni normalno,da se skoraj ob vsakem zagonu avta nalaga ca 30-60 sekund in v tem času ne delujejo park senzorji,.. nevem, če je kaj boljše sedaj v verziji 2.4/2.8

mp3 deluje, še največ uporabljam BT stream.
CD pa ne uporabljam..

bo avto pri hiši do 200.000, potem pa adieu.