bravo azijci

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.965
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sam res ne razumeš...

Pač ne dela pri 0 oprijema na enem paru, dela pa npr. pri 5-10% oprijema, kar je pa edino realno. Še če bi bil led spredaj bi bil pogoj izpolnjen, tako da je test malo omejen.

Sicer pa teh roller testov ne opravi polno avtomobilov, tudi "slavni" quattro ne, če pa že pa slabo z velikim zamikom ipd. Najjači pri tem je pa ravno Japonec - Subaru, ki ne faila v nobenem primeru, tudi če ima samo eno kolo oprijem.

Ni res. Edini dif, ki tako deluje, je torsen, CRV pa nima niti t od torsena. Ima elektronsko vodeno sklopko z več lamelami, sistem spominja na haldex. Navor se na zadnja kolesa prenese ob zdrsu sprednjih. Tole na videu je nesprejemljivo.

In nastavitev elektronsko nadzirane sklopke je taka, da je efekt podoben kot pri torsnu.
Mi je pa zanimivo, da ESP ni naredil svojega. So ga izklopili? O tem pa niso nič rekli. Ker načeloma v točno takih situacijah ESP s pomočjo zavro da tistih par % fake oprijema spredaj, da zadaj prime.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.965
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif

VW Golf 7 R, najprej enih 20 krogov kroga s premerom ene 150m, stalno na počez (kot okoli 90 stopinj), 3 ali 4 prestava, vrtljaji blizu omejevalnika, pa potem še v drugo smer, pa malo osmic, pa malo tamalega kroga, pa urco driftanja po handling progi (ene parkrat sem, treba je priznat, tudi malo grdo delal z njim, ker pač nima klasične ročne). Ko je avto stal, se je malo vohalo haldex (olje), ampak delal je BP (in nobenih lučk ali zasilnih programov. In so mu par dni prej in par dni kasneje vsak dan deleli isto.
Je pa res, da se mi je pri Evo X po ene 15 min snemanja na makadamu (tudi vse na počez) prižgala lučka za temp diffa, pa je šlo v zasilni program in je bilo treba hladit, da se je pomiril. AMpak OK, Evo je imel probleme pri +15 ...
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif

Torej če s CRV zapeljem s prednjima gumama že nad prepad, ne bo šel v rikverc, ker ga skrbi za nek hardver, ki je očitno prešvoh?
Lahko bi mu dali vsaj malce moči, tolk da se premakne.
Ja ker se vsak dan vozmo čez prepade ne kupovat CRV niti ostalih azijcev. Q7 ,X5 OBVEZNO !
Ti ne dojames, ane? Kaj pa ce ti uspe nasest nekako in sta sprednji kolesi na pol v zraku? Zima se bliza, imas majhno klancino in zaplato ledu. Sprednji kolesi se vrtita v prazno, zadnji dve pa ne potegneta. Kje je tukaj smisel?
Sem mislil, da ima Duster to kaj bolje urejeno, pa je isti smorn.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.411
5.910
113
pri taščici
Kaka pa se potem dacia na nekem zgornjem linku peljala po dveh hlodih (hloda sta bila na trebuhu, ne pod kolesi), dokler sta bili zadnji kolesi na tleh (sprednji sta bingljala mimo hlodov, peljala se je s karterjem po hlodu)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif

Torej če s CRV zapeljem s prednjima gumama že nad prepad, ne bo šel v rikverc, ker ga skrbi za nek hardver, ki je očitno prešvoh?
Lahko bi mu dali vsaj malce moči, tolk da se premakne.
Ja ker se vsak dan vozmo čez prepade ne kupovat CRV niti ostalih azijcev. Q7 ,X5 OBVEZNO !
Ti ne dojames, ane? Kaj pa ce ti uspe nasest nekako in sta sprednji kolesi na pol v zraku? Zima se bliza, imas majhno klancino in zaplato ledu. Sprednji kolesi se vrtita v prazno, zadnji dve pa ne potegneta. Kje je tukaj smisel?
Sem mislil, da ima Duster to kaj bolje urejeno, pa je isti smorn.
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/zxEcWxBgfnw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ne bluzi!
smirk-1.gif


At first i have the selector in 2WD, then in AUTO and finally in LOCK when it climbs of rollers, the auto mode don't transfer enogh torque to the rear axle to get the car of the rollers.

Glede auto mode in večine sklopičnih pogonov ki nimajo lock opcije je potrebno vedet da jih precej nima možnosti prenosa 50% navora na zadnjo os pri nizkih RPMjih. Je pa po drugi strani res da ASR oz. podobni sistemi aktivno ne dovolijo da bi obrati narasli ob zdrsu koles. To je win-win situacija za to da vozilo deluje kot 2wd pri startih z mesta, večinoma pomaga da se izkjuči ASR (oz. prvo stopnjo ESPja) če ima to opcijo in da se dvigne obrate.

Sicer pa test na rolerjih je en od osnovnih testov za 4x4 pogone, če tega testa vozilo ne opravi je tudi v realnosti pogon bolj zanič. Je tudi precej vozil ki imajo sklopični 4x4 (nestalni štirikolesni pogon ki se vklopi ko kolesa na pogonski osi zdrsnejo) pa test na rolerjih opravijo BP. Recimo haldex sistem ki ga uporablja precej evropskih znamk v osnovi omogoča poln prenos navora na nestalno gnano os.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Kako se nekateri sploh upate vozit z avtomobili na samo en par pogonu ?? Katastrofa ! Ker se vsak dan vozimo čez prepade,hlode in snega je zmeraj pol metra !
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.411
5.910
113
pri taščici
Hm, priznam, nekajkrat sem obstal z singel pogonom. Pravzaprav ni bilo nikogar ki bi zadevo prevozil z enim pogonom. Na cesti so sicer obvezne verige v snegu (katerih pa nimam). In če že imam pogon na vsa kolesa, nekako pričakujem da to tudi je. Pa čeprav bi moral zaradi tega iti ven, pa pesto zavrteti kot nekoč za vklop pogona na oplu pa še kje.
Za izvoz iz Lj obvoznice pa običajno dovolj pogon na dve kolesi. Nekaterim najbrž niti štirikolesni pogon ne pomaga (zlizane kitajske gume, bolj ko se kolesa vrtijo v prazno, bolj se gas tišči. Na srečo sedaj take neumnosti marsikje že ASR ne dovoli.)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.526
9.247
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif

Torej če s CRV zapeljem s prednjima gumama že nad prepad, ne bo šel v rikverc, ker ga skrbi za nek hardver, ki je očitno prešvoh?
Lahko bi mu dali vsaj malce moči, tolk da se premakne.

Ne s CRVjem se ne vozi nad prepad
evil.gif
Drugače pa na posnetku,so vsi tišali kar polne ture, ne vem mogoeč če zelo pačasi speljuješ zagrabi tudi zadnja os. Ne vem, na glas razmišljam.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
tele fore z rollerji so brezvezne. awd se bo zmeraj lepo odpeljal cez in tisti pogoni, ki imajo to notri vracunano. standardni 4wd suvi pac ne, ker tudi, ce zaklenes pogone, ne pomeni da se bo prenos zaklenil na 25-25-25-25 po kolesih pac pa diagonalno prednji-zadnji, 50-50. minili so casi klenih terencev z mehanskimi zaporami diferencialov in togo premo spredaj. tam si se pa res lahko igral, pa vecina vojaskih in policijskih vozil je bila tudi temu primerno zjebana, ker so se s 100% diff vozili po asfaltu. za njih in ostalih 99.9% voznikov, ki rabite start-stop sisteme, avtomatske klime, ogrevanje volana in podobne neumnosti so naredili tudi temu primerne pogone. kao 4x4...
najebal smo pa zal vsi. brezveze se kregate.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Ja brez veze novinar je nekaj najdu da ima kaj za pisati. Štirikolesni pogon zelo zelo malo uporabljamo,kdor ga ni imel ne mora vedeti,ker dejansko je prednji pogon v večini primerov dovolj.4WD je vrh glave in je odličen v snegu !! V kolikor pa rabite avto za blato in mivko,ko pa moraš namensko v takšne ekstremne vožnje na of road pa rabiš 4x4. CRV in ostali suvi niso namenjen za takšne vožnje in delate se budale iz samih seboj!!
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.097
805
113
Ta pogon na "vsa kolesa" je pač slab, ker je pozimi obilo situacij v katerih se lahko znajdeš ravno na tak način, da se prednja kolesa v prazno vrtijo. Takrat tisti, ki nimamo pogona na vsa kolesa natikamo verige, pri takem avtu bi pa jaz pop****.

In test je merodajen. To je komercialni 4x4, da lahko v oštariji poveš, da imaš 4x4, po domače pa se mu reče jajc ničvreden.

Kaj vse delajo s temi "Kakškaji" in Dusterji, pa avti ne obstanejo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.526
9.247
113
Ti si tudi en, ki mu ni jasno v čem je catch?!?!? Vrealnosti ima tudi ld minimalni oprijem in takrat pogon dela. Problem so očitno samo umetni valji,pa še to ne veš kako so se spravli testirat. Pusti ti novinarje.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sam res ne razumeš...

Pač ne dela pri 0 oprijema na enem paru, dela pa npr. pri 5-10% oprijema, kar je pa edino realno. Še če bi bil led spredaj bi bil pogoj izpolnjen, tako da je test malo omejen.

Sicer pa teh roller testov ne opravi polno avtomobilov, tudi "slavni" quattro ne, če pa že pa slabo z velikim zamikom ipd. Najjači pri tem je pa ravno Japonec - Subaru, ki ne faila v nobenem primeru, tudi če ima samo eno kolo oprijem.

Ni res. Edini dif, ki tako deluje, je torsen, CRV pa nima niti t od torsena. Ima elektronsko vodeno sklopko z več lamelami, sistem spominja na haldex. Navor se na zadnja kolesa prenese ob zdrsu sprednjih. Tole na videu je nesprejemljivo.

In nastavitev elektronsko nadzirane sklopke je taka, da je efekt podoben kot pri torsnu.
Mi je pa zanimivo, da ESP ni naredil svojega. So ga izklopili? O tem pa niso nič rekli. Ker načeloma v točno takih situacijah ESP s pomočjo zavro da tistih par % fake oprijema spredaj, da zadaj prime.

Načeloma lahko tudi voznik malo pritisne na zavoro z eno nogo, z drugo pa na plin. To ne bi šlo? V spominu imam da sem se z audijem nekoč tako izvlekel, ko sem imel eno kolo brez oprijema (torsen).
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Ta pogon na "vsa kolesa" je pač slab, ker je pozimi obilo situacij v katerih se lahko znajdeš ravno na tak način, da se prednja kolesa v prazno vrtijo. Takrat tisti, ki nimamo pogona na vsa kolesa natikamo verige, pri takem avtu bi pa jaz pop****.

In test je merodajen. To je komercialni 4x4, da lahko v oštariji poveš, da imaš 4x4, po domače pa se mu reče jajc ničvreden.

Kaj vse delajo s temi "Kakškaji" in Dusterji, pa avti ne obstanejo.
Ti res pojma nimaš 4x4 pomeni kako je narejen sistem na 4 pogon ! Sem ti povedal,da sem imel 4WD in gre v sneg kot strela in tudi v ledu avto ruje kot norc !! Matr ste pametni u tri pm !! In 4WD je ODLIČEN ZA 98% procentov uporabnikov vozil !! Nekateri serjete u tri pm,ker niste NIKOLI vozili 4WD !!
uf-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.396
9.841
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sam res ne razumeš...

Pač ne dela pri 0 oprijema na enem paru, dela pa npr. pri 5-10% oprijema, kar je pa edino realno. Še če bi bil led spredaj bi bil pogoj izpolnjen, tako da je test malo omejen.

Sicer pa teh roller testov ne opravi polno avtomobilov, tudi "slavni" quattro ne, če pa že pa slabo z velikim zamikom ipd. Najjači pri tem je pa ravno Japonec - Subaru, ki ne faila v nobenem primeru, tudi če ima samo eno kolo oprijem.

Ni res. Edini dif, ki tako deluje, je torsen, CRV pa nima niti t od torsena. Ima elektronsko vodeno sklopko z več lamelami, sistem spominja na haldex. Navor se na zadnja kolesa prenese ob zdrsu sprednjih. Tole na videu je nesprejemljivo.

In nastavitev elektronsko nadzirane sklopke je taka, da je efekt podoben kot pri torsnu.
Mi je pa zanimivo, da ESP ni naredil svojega. So ga izklopili? O tem pa niso nič rekli. Ker načeloma v točno takih situacijah ESP s pomočjo zavro da tistih par % fake oprijema spredaj, da zadaj prime.

Načeloma lahko tudi voznik malo pritisne na zavoro z eno nogo, z drugo pa na plin. To ne bi šlo? V spominu imam da sem se z audijem nekoč tako izvlekel, ko sem imel eno kolo brez oprijema (torsen).

To deluje. Ali pa rahli zateg ročne po potrebi.