bravo azijci

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.968
5.395
113
Da ne bo samo wikipedija....
smile-1.gif


http://www.carbibles.com/transmission_bible_pg3.html

Jeep je foneticna okrajsava za "general purpose" vehicles
wink-1.gif
ÐP

http://en.m.wikipedia.org/wiki/General_Purpose#History
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Jest sem tut nasedel z CRV v cel sneg in vrtela so se ne boste verjeli vsa kolesa.lp

Honda si je nakopala veliiiiko težavo s to blamažo. Zdej, vemo, da se američani tožarijo nonstop in očitno bodo prihodnja leta za hondo USA ( in roko na srce tudi pri nas v EU ) kar težka.

In prav je tako! Nimaš kaj ponujati avto s pogonoma na VSA kolesa, če to ne drži.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.110
752
113
saj avto ima pogon na vsa štiri kolesa. le v drobnem tisku bi moralo pisati da pogon na zadnja kolesa odpove, če imajo sprednja kolesa zelo slab oprijem
smile-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.110
752
113
joj, ne hrani trola. zdaj ti bo sgh še 10× razložil, da ga njegova honda nikoli ni pustila na cedilu
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.660
14.366
113
Delni offtopic: Me izredno veseli, da se tudi v teh časih najde kak brezkompromisen hondaš
evil.gif


GromskaStrela.press
grims-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
še en dokaz hondinega totalnega fail-a !


od. 11.10s dalje..
hysterical-1.gif


Prednja kolesa se vrtijo, zadaj pa "ročna zategnjenja"
hysterical-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
No, na posnetku sta oba zabredla, tako da... končni rezultat je podoben.

Seveda, če sta nasedla. Vsak avto, terenc, ko nasede je konec veselja.
Ampak to ni bistvo, bistvo je, da CRV ni AWD. No, je, samo moči ne da dovolj na zadnji par.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.795
1.930
113
najrajš na babi
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik map pravi:
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.

Meni je to jasno, veliki večini pa ne. Tudi hondi ne, očitno, ker 30% moči je popolnoma dovolj, da avto premakne iz mesta v vsaj 10% klanec. Upoštevajoč izgube na prenosih.
Honda je sposobna, očitno, prenesti bistveno manj moči.

Očitno je pogon narejen za cestno rabo, kjer priskoči na pomoč espju....ni druge razlage.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.795
1.930
113
najrajš na babi
Tak pogon lahko zelo dobro korigira vožnjo po mokri, zasneženi cesti. Štarti v snegu so pa lahko velik problem, posebej če je še v hrib. 30 procentov ni dovolj na zadnjem paru, če je na prvih oprijem 0. Taka honda ma 2 toni. Ni šans da jo z blatne lukne premakneš, ali kupa snega.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.

To je zelo pogumna izjava. 100% navora na eno kolo lahko prenese vsak avto z odprtimi diferenciali, pa to se nic ne pomeni oz. pomeni da po zakonih mehanike bo sel navor vedno tja kjer je najmanj trenja (kjer kolo drsi). Torej 100% prenos navora na eno kolo ali os je na splosno slaba stvar.

Recimo 3 zapore diffa pomenijo da ima eno/vsako kolo natanko 25% navora in to je pri hard offroadu dovolj da se avto z 2t in 80KM potegne iz bilocesa ce ima vsaj eno kolo trakcijo. S sodobnimi motorji ki proizvedejo mnogo vec konjev in navora pri mnogo nizji tezi je tako na pamet ze 5% navora dovolj da se vozilo premakne, ampak jasno da ce se kolesa ne obrnejo niti na spolzki podlagi ni niti toliko navorja tam.