bravo azijci

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
KSZ... Pa še malo olja na temo... Dogodek na uradni predstvitvi poršejvega terenca v Maroku...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Pri vseh teh testih so bistvenega pomena gume, narediš test na meji avtu, ki bi ga rad popluval pa namestiš samo malo, ampak res malo slabše gume in imaš že material za naslovnico.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.868
113
pri taščici
Na to sem pomislil predvsem tam kjer so neko spolzko rampo polivali, vrtela so vsa štiri kolesa,(kink nekje zgoraj) avto pa ni šel naprej razen subaru.
Zakaj ne gre naprej če vrtijo vsa kolesa? Ker ni stika s podlago.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.255
5.820
113
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Potem gre za bolj učinkovit ESP in ne bolj učinkovit štirikolesni pogon
wink-1.gif


Bistvenega pomena je tudi masa vozila in morda tudi razporeditev teže med osema.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
pa si ti opazil da je imel subaru pogon AWD drugi pa 4WS ! Tako,da vsak sistem je narejen za določene potrebe in z 4WS ni nič narobe.
Če pa nekdo misli ko je kupil suv z 4WS da ima tistega pravega terenca je pa brcnil v meglo in brcajo v meglo tisti ki mislijo da lastniki teh vozil mislijo da imajo terenca da povsot pride.Naša dežela je hribvita in nekdo ki je recimo na 700 metrin nadmorske in ima asfalt do doma so 4WS suv idealni
grims-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.358
9.775
113
kod Džej-Zija
Ammm, je? Za vsako firmo je treba posebej pogledati, kakšej sistem pogona uporablja, komercialno ime je pri tem čisto nepomembno. V osnovi pa vse kratice pomenijo samo 4-kolesni pogon. AWD=all wheel drive, 4WD=4 wheel drive.

Primer: Subaru in Volvo uporabljata kratico AWD, pri čemer sistema ne bi mogla biti bolj različna. Subaru ima v osnovni izvedbi sredinski diferencial z visko sklopko, torej stalen 4wd, Volvo pa Haldex, torej "priklopljiv" pogon, sicer pa večino časa pogon spredaj.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
pa si ti opazil da je imel subaru pogon AWD drugi pa 4WS ! Tako,da vsak sistem je narejen za določene potrebe in z 4WS ni nič narobe.
Če pa nekdo misli ko je kupil suv z 4WS da ima tistega pravega terenca je pa brcnil v meglo in brcajo v meglo tisti ki mislijo da lastniki teh vozil mislijo da imajo terenca da povsot pride.Naša dežela je hribvita in nekdo ki je recimo na 700 metrin nadmorske in ima asfalt do doma so 4WS suv idealni
grims-1.gif

Vsi,razen subaruja po tvoje zavijajo z vsemi štirimi kolesi?

evil.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
awd - 4wd - 4x4, ne pomeni eno in isto (!)
manjka še bmw-jem X-drive?

oglašuje/prodaja pa se vse kot isto. In kot laika me tehnični detajli ne zanimajo. Kot ne pod kakim kotom in pritiskom šprica gorivo v cilindre. Prodajo mi ga kot pogon na vsa 4 kolesa. In od tega bi jst pričakoval, da bodo tudi vsa 4 poganjala. Ne rečem, da stalno. Takrat, ko pa jih potrebujem pa ja!
Če se oprem na video v prvem postu, ne to za mene ni 4 kolesni pogon. Ker predvidevam, da ko bo avtu na snegu, blatu izgubil oprijem s prvimi kolesu, sem obstal. Torej popolnoma isti šmorn, kot, če bi imel avto s pogonom samo na prva kolesa.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.416
9.163
113
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
pa si ti opazil da je imel subaru pogon AWD drugi pa 4WS ! Tako,da vsak sistem je narejen za določene potrebe in z 4WS ni nič narobe.
Če pa nekdo misli ko je kupil suv z 4WS da ima tistega pravega terenca je pa brcnil v meglo in brcajo v meglo tisti ki mislijo da lastniki teh vozil mislijo da imajo terenca da povsot pride.Naša dežela je hribvita in nekdo ki je recimo na 700 metrin nadmorske in ima asfalt do doma so 4WS suv idealni
grims-1.gif

Vsi,razen subaruja po tvoje zavijajo z vsemi štirimi kolesi?

evil.gif

hehe 4WD sem mislil ane ? Zgoraj je nekdo napisal kao sistemi so vsi 4 pogon samo firme drugače označujejo !! He he se vidi zakaj se dela drek. Tukaj brcate nekateri v meglo. lp.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.358
9.775
113
kod Džej-Zija
Še 1x, ker vidim, da ti ni jasno: vsaka firma ima svojo komercialno oznako. VW ima 4-motion, Audi ima Quattro, pa sta lahko pogona enaka. Prej sem ti dal primer dveh firm, ki imata enako oznako (AWD) in popolnoma različna pogona. Pod vsako od teh oznak lahko posamezna firma prodaja karkoli od 4-kolesnih pogonov, daleč od tega, da bi bile oznake standardizirane, kot namigujeta ti in ggg. Še en primer: VW pod oznako 4-motion prodaja tako Haldex kot torsen, odvisno od postavitve motorja. Enako velja za Audi in Quattro. V Škodi se Haldex trži pod imenom 4x4. Enak sistem v Volvu ima oznako AWD.

Zdaj pa pametuj dalje.
bonk.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Še 1x, ker vidim, da ti ni jasno: vsaka firma ima svojo komercialno oznako. VW ima 4-motion, Audi ima Quattro, pa sta lahko pogona enaka. Prej sem ti dal primer dveh firm, ki imata enako oznako (AWD) in popolnoma različna pogona. Pod vsako od teh oznak lahko posamezna firma prodaja karkoli od 4-kolesnih pogonov, daleč od tega, da bi bile oznake standardizirane, kot namigujeta ti in ggg. Še en primer: VW pod oznako 4-motion prodaja tako Haldex kot torsen, odvisno od postavitve motorja. Enako velja za Audi in Quattro. V Škodi se Haldex trži pod imenom 4x4. Enak sistem v Volvu ima oznako AWD.

Zdaj pa pametuj dalje.
bonk.gif
sej si že sam napisal primere kar ti jaz razlagam
cheer.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif

Torej če s CRV zapeljem s prednjima gumama že nad prepad, ne bo šel v rikverc, ker ga skrbi za nek hardver, ki je očitno prešvoh?
Lahko bi mu dali vsaj malce moči, tolk da se premakne.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.

CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
bonk.gif

Torej če s CRV zapeljem s prednjima gumama že nad prepad, ne bo šel v rikverc, ker ga skrbi za nek hardver, ki je očitno prešvoh?
Lahko bi mu dali vsaj malce moči, tolk da se premakne.
Ja ker se vsak dan vozmo čez prepade ne kupovat CRV niti ostalih azijcev. Q7 ,X5 OBVEZNO !