pa si ti opazil da je imel subaru pogon AWD drugi pa 4WS ! Tako,da vsak sistem je narejen za določene potrebe in z 4WS ni nič narobe.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
pa si ti opazil da je imel subaru pogon AWD drugi pa 4WS ! Tako,da vsak sistem je narejen za določene potrebe in z 4WS ni nič narobe.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
Če pa nekdo misli ko je kupil suv z 4WS da ima tistega pravega terenca je pa brcnil v meglo in brcajo v meglo tisti ki mislijo da lastniki teh vozil mislijo da imajo terenca da povsot pride.Naša dežela je hribvita in nekdo ki je recimo na 700 metrin nadmorske in ima asfalt do doma so 4WS suv idealni
manjka še bmw-jem X-drive?Citat:
Uporabnik ggg pravi:
awd - 4wd - 4x4, ne pomeni eno in isto (!)
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
pa si ti opazil da je imel subaru pogon AWD drugi pa 4WS ! Tako,da vsak sistem je narejen za določene potrebe in z 4WS ni nič narobe.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Samo a si videl, subaru je nehal vrtet kolesa takoj ko je zdrsnil, ostali so pa v prazno lapali dalje...
Če pa nekdo misli ko je kupil suv z 4WS da ima tistega pravega terenca je pa brcnil v meglo in brcajo v meglo tisti ki mislijo da lastniki teh vozil mislijo da imajo terenca da povsot pride.Naša dežela je hribvita in nekdo ki je recimo na 700 metrin nadmorske in ima asfalt do doma so 4WS suv idealni
Vsi,razen subaruja po tvoje zavijajo z vsemi štirimi kolesi?
sej si že sam napisal primere kar ti jaz razlagamCitat:
Uporabnik mosseero pravi:
Še 1x, ker vidim, da ti ni jasno: vsaka firma ima svojo komercialno oznako. VW ima 4-motion, Audi ima Quattro, pa sta lahko pogona enaka. Prej sem ti dal primer dveh firm, ki imata enako oznako (AWD) in popolnoma različna pogona. Pod vsako od teh oznak lahko posamezna firma prodaja karkoli od 4-kolesnih pogonov, daleč od tega, da bi bile oznake standardizirane, kot namigujeta ti in ggg. Še en primer: VW pod oznako 4-motion prodaja tako Haldex kot torsen, odvisno od postavitve motorja. Enako velja za Audi in Quattro. V Škodi se Haldex trži pod imenom 4x4. Enak sistem v Volvu ima oznako AWD.
Zdaj pa pametuj dalje.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.
CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
Ja ker se vsak dan vozmo čez prepade ne kupovat CRV niti ostalih azijcev. Q7 ,X5 OBVEZNO !Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej ravno to je fora,da valjev v naravi ni in je tema bolj kot ne brezpredmetna. Če malo pretiravamo, bi avto z magentom dvignil 5 cm od tal in se potem čudil da 4x4 ne dela. V tem stilu.
CRV bi naj to imel varnostno, da ne moreš skuriti malega difa zadaj, pri takih nelogičnih zadevah, kao. Drugače pa, VAGov haldex je še bolj smešen, pol ure nažiganja po snegu, potem pa avtovleka - pregretje sredinskega haldexa.. A to je pa bolje?
Torej če s CRV zapeljem s prednjima gumama že nad prepad, ne bo šel v rikverc, ker ga skrbi za nek hardver, ki je očitno prešvoh?
Lahko bi mu dali vsaj malce moči, tolk da se premakne.