zoprna stranka

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dejansko je tako, da v primeru prodaje izdelka in plačilu na obroke, ali kasnejšem plačilu, prodajalec nima druge legalne opcije kot terjati preko izvršbe/sodišča. Saj roba ni bila ukradena, ampak "samo" neplačana.

Konkretno: kupiš hišo na kredit in ga ne plačuješ - banka te ne more kar izselit, ampak mora skozi vse postopke. ;)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
čakaj, a ti govoriš o najemu neke storitve za neko omejeno časovno obdobje ali o trajnem nakupu izdelka? skratka, s pravnega vidika je pravilna pot, da se na sodišču terja nateguna za neplačilo. ker pa vsi vemo, kakšna je učinkovitost takega postopka, je verjetno res bolj enostavno, da se na skrivaj vgradi spajkyjeva varovalka
Imaš prav, storitev vs. fizični izdelek.
Čeprav vseeno, pošteni je potem nategnjen, noro.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ampak v današnjem demokratičnem svetu te lahko tožijo, ker si jim podtaknil neko stvar, za katero niso vedeli in lahko celo zmagajo :valjamse:
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Dober si, da sploh zraven prides. Ponekod brez vez, podkupnin ali par letnega ritolizenja sploh zraven ne prides. Pa ce bos zavrnil neupraviceno reklamacijo tudi ne bos dolgo.
Mene bolj zanima, kdo bi s takimi sploh delal posel?
Razen seveda, če so cene prirejene in se vse svinje mastijo.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.472
859
113
Dober si, da sploh zraven prides. Ponekod brez vez, podkupnin ali par letnega ritolizenja sploh zraven ne prides.
Pri problematikih sploh ne rabiš kakšnih vez, ker se jim tisti, ki so pametni, izognejo na dolgo in široko.

Sem imel nekoč ene take, pri katerih se je roba v primerjavi z drugimi kvarila bistveno pogosteje - za njih porabljal toliko časa, da je potem za druge zmanjkovalo časa. O tem, koliko je trpela glava, niti ne bom izgubljal besed. K sreči so se potem (še pravočasno) zgodile spremembe. Ko sem s situacijo takrat seznanil tega, ki je z njo uredila ta biznis, sem dobil odgovor: "Ja, je dober denar v igri." Ja, vse za denar....... :zavijazocmi: :zavijazocmi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in Matey

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Eni vidijo samo cifro, ne pa koliko ostane pod crto pri smotani stranki
To se enostavno reši: so v firmi bili prodajniki plačani le po prometu. Pri nekaterih strankah je support kri scal. Prodajnikom je dol viselo.
Ko so začele interne fakture za support leteti na prodajnike in so jim zniževale oz v nekaterih primerih požrle rvc in je šla zadeva celo v negativo, so naenkrat začeli prodajniki selekcionirat stranke oz. so jih spravili v red.
Prej pa se “ni nič dalo naredit”.
 
  • Všeč mi je
Reactions: alkoholik in Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.596
14.282
113
Je kar jebeno ja v kolikor nekdo vidi samo delček celotne slike in/ali mu je za preostanek vseeno. Se to lahko lepo vidi na mnogo področjih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Očitno imaš težavo že pri sebi in komuniciraš z napačnimi osebami. Ker ali si ti neorganiziran ali pa dopuščaš, da te na suho nategujejo od zadaj, pa še brusni papir pri tem uporabljajo. Nič od tega ni dobro.

Jaz bi se zamislil nad tem, kako in s kom posluješ.

Če sem te zgoraj še razumel, imam sedaj občutek, da se imaš rad za “žrtev” in je vse kar potrebuješ, da jamraš, namesto, da bi kaj NAREDIL. Ker pošiljat 3x račun je debilno. Normalen človek vzame v roke telefon in zadevo reši v dveh minutah.
Imaš pa na drugi strani očitno enakega, ker je 3x vrgel račun v smeti kot izgleda. Sta se dva prava našla :).