Zobati jermen

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To ti misliš da bo pušil. Sosed je delal v Savi (GY belts), kateri so delali tudi jermene za drugo vgradnjo. In so dobili nazaj paket iz italije, ki je vseboval pokrivljene ventile in strgane jermenod Fordove mašine (jermen utrgalo po 2 mesecih). Misliš da so ga zavrnili? Plačali vse stroške, ki jih je imel trgovec.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Ravnokar sem pred menjavo jermena na Bravotu, na Fiat servisu stanejo orig. deli 108 € (jermen, ležaji, napenjalec). Menjal bom še jermen klime (12€). Prištej še olje in filtre. TO je to od velikega servisa, računam da bo delo cca 100-150. Avto pa ima 185kkm in je točno 100kkm od zadnjega servisa.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Meni je na Hy.Lantri zdrzal od 145.000 do 310.000 km
aplauz.gif

Takoj ko sem kupil rabljeno (90,000km)je sla na servis za komplet menjavo jernenov,tekocin,...
Potem ga je pri 145.000km utrgalo zaradi okvarjene odmicne gredi(pri nedeljski voznji cca. 3000 o/min).Motor sem menjal in od takrat veckrat podrl zaradi raznih predelav in vedno dal gor stari jermen-od cca. 300.000km dalje je bil se izdatno mazan saj je spustil semering motorne gredi.
Torej je zdrzal cca. 165.000 km-predpisan interval je 60.000km.
Motor ni bil niti najmanj "sparan" in sem ga redno gonil na 7-8.000 o/min in z njim delal vsaj 100 km na dan
wink-1.gif


hysterical-1.gif
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.637
449
83
Tolmin
Hvala za nasvet-dve leti prepozno
tongue-1.gif


J.bi ga - jermen je bil cisto OK-nic razpokan in sem ga recikliral
cheer.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
NI nujno, v večini primerov ne, so pa primeri, ko tako udari, da stisne utor kjer je obroček, potem pa so problemi. Priporočljivo je, če res fejst udari, da se še bati vzamejo ven in se pogleda. Npr. na oplovih 1.4,1.6 16v motorji se to rado zgodi, zato še enkrat ne splača se šparat na servisu.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
E, pa sem menjal jermene na Fiat Bravo 1998:

deli na Fiat servisu Autocommerce stanejo:

jermen, ležaji, napenjalec(obvezni deli) = 100 € .
klinasti jermeni 3x = 25€
Filtri zraka, olja, olje = 30€
Cena menjave jermena = 60€
Skupaj torej = 215€

Uradni servis bi računal 4 ure po 40€, vendar bi dali za star avto 30% popust. No pri lokalnem mehaniku me je vse skupaj še nekaj cenej prišlo, deli pa so orgiinalni. Moram rečt, da nisem pričakovl orig delov po tako dobrih cenah.

Tako, pa sem dal za avto letos 800€ za gol obstoj, 400 registracija, 200 gume 200 servis. Bo vsaj mir sedaj nekaj časa, do sedaj ni bilo problemov, knocking on wodden door.
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
NI nujno, v večini primerov ne, so pa primeri, ko tako udari, da stisne utor kjer je obroček, potem pa so problemi. Priporočljivo je, če res fejst udari, da se še bati vzamejo ven in se pogleda. Npr. na oplovih 1.4,1.6 16v motorji se to rado zgodi, zato še enkrat ne splača se šparat na servisu.


Pa ti si fenomen
cheer.gif
Dobr se bom izpostavu pa priznau......ne znam lept slik gor da bi prlepu sliko mašine k ji je odtrgal jermen na ventilih........ne spomnm se več kjera je bla natančn mislm pa da je bla od forda V6..niti nima veze kjera...slike mi je 3leta nazai poslau en k drag race-a! Sami koščki polomlenga aluminija......bati skor usi z ojnico čez glavo nabito...ojnice zvite use......tisti koščki aluminija so bli pa ventili!

A maš ta svoj super duper motor od te lantre da si ga sam ugradim u svojo???? Sam upam da nebo cena 50.000eur k je tok super.....bi ga ap rad meu!
zmaga.gif
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.212
20
38
Bo treba kupt Nissana al pa Hondo starejši letnik k tm tud če gre jermen po gobe avtu ni nič, samo nov gor da pa v fazo naštimaš pa gassssa
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Ja z kompresijo 7:1 ker ma tolk glavo dvigneno da se ventili pod nobenim pogojem ne morjo bata dotaknt........to pomen mal navora.....nč moči....velka poraba! Takih jajc skor več ne najdš!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Pol ti je že bol da kupš avto k ma ketno namest jermena pa je ql!
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Govorim za normalne avte, če utrga pri 7krpm je verjetno drugače kot pri 2krpm. Aja pa ventili niso iz aluminija
hysterical-1.gif

Hm pa jaz nimam lantre?!?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Ne vem da niso iz aluminija...mal sm dvoumno napisu....so iz manganovih jekel odpornih na ogenj....al pa iz titana pr ta športnih
smile-1.gif


Poglej se gor...napisu si za Hy.lantro!
 

B81

22. jul 2007
34.568
9.005
113
Menjal sem ga na 180 k km, pa še sploh ni bil nekaj obrabljen.
zdaj mam pa ketno.
oba forda.
 

vacant

Pripravnik
13. okt 2008
250
0
16
slovenija
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Živjo

Koliko v resnici zdržijo zobati jermeni. Pa brez ne resnih odgovrov, ko mi je pred leti menjal mehanik jermen in, ko sem ga gledal je bil še v zelo dobrem stanju, edina stvar, ki mi je pokazal je ta, da jermen ima rahle komaj vidne razpoke, ko ga prepogneš na pol to naj bi bil znak za obrabljen jermen, ampak pomoje bi tak jermen zdržal še kakšnih +30tkm. Meni se zdi, da proizvajalci predpišejo veliko krajši rok recimo za dizla 90tkm za bencinjarja pa 100tkm oz.120tkm, da se lastniki avtov odločajo tudi za hitro menjavo le tega. Bolje prej, kot pa kasneje.
Kaj menite ali dejansko jermeni zdržijo več, kot prepiše proizvajalec ali "točno toliko", kot določajo proizvajalci....

Koga zanima, koliko zdrži njegov jermen lahko preizkusi sam. In potem pove še nam! Da bomo informirani.
aplauz.gif

Če misliš avto imeti še "ohoho" časa, poskrbi, da ne boš izvedel koliko zdrži jermen.
cool-1.gif

Kar je sigurno ,je to, da preprodajalci ne menjajo jermenov.
ne-ne-1.gif