60 in 65 (1.1 in 1.3 mašine) so obstajali v efi verziji, je pa res da so bili delani za izvoz. Efi je sicer bil povezan s katalizatorjem in eko normami za izvoz. Če si imel prav nastavljen klasičen webrov dvojni fergazer brez katalizatorja si spravill več moči/navora ven iz mašine. Pa jasno če so se šel igrat si ga lažje "tunal".
Je pa smešno včasih ko smo imeli doma Yugo 45 sem zavidljivo gledal 65ke in jih imel kot vrhunec avtomobilizma. Realnost je pa taka da se je 45 premaknil do 100 v 20 sekundah, 65ka pa v 15 sekundah. Sicer oboje je za tisto gumjasto karoserijo in majavo podvozje bilo preveč!
3,14zda smo bili pr.ukneni...
stric je mel 101 comfort, pa se je tank zaklepal s ključem. Vratca rezervoarja so imela ključavnico
A jezik je "naseckan" al oriđinal?
Desna nalepka so 3je zajčki?
Sem narobe vprašal65 konjev, 1.300 mašino in izboljšan menjalnik, not pa katapult zice v sivi barvi in rdečmi črtami z mal bočnega oprijema. večina, ne vsi, so mel še večje odbijače z meglenkami in stranske plastične obrobe, tko da je blo pol karoserije v plastiki. je kr zgledal prot navadnmu
Zajčkov se spomnim...zdej al so bli 3je al 2 ne vem....me pa zanima kaj so bli....flashback pač
A "schwullmaistra" ?
EFI so imeli nekateri Yugoti 60 in 65 (spomnim se bahavih napisov na zadnjih vratih), menda primarno namenjeni zahodnim trgom.Sem narobe vprašal
Kaj od TEGA (efi, avtomatik, turbo) je imel gvx (ali katerakoli druga zastava ) in kot si odgovoril, nič.
Florida je pa imela efi serijsko če se ne motim
Manjka napis TURBO spodaj.