Zastava proizvodi; zgodbe in prigode, modificiranja ...

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.661
8.967
113
Ja, točno kle jih je blo par parkiranih takrat ko smo bli mi na PZA. Sicer poleti, redar je sam pogledu, če so listki gor.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.374
303
83
sem mel z128, dvojn frgazar tudi en čas
smb barva, siva maslinasta boja, k polakiran tank
celo predelal sem števce od fiat ritmo dvojke, tiste zelene s fluorescentnimi cagarji, namesto 16 lučk pri strani sem pustil samo 4 - ko me je v Podbrezjah ustavil lokalni policaj, ni mogel verjet, da mam od ritmota števec not

itak notr akustike za dvojno vrednost avta, pa stalno v Skali v Preddvoru :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

kemb

Majstr
7. okt 2018
689
678
93
Seveda, točno se je vedelo in to zato ker se ni bilo tunelov pod trojanami.. ;)

Drugače pa mi je tale tema obudila lepe spomine na fičkote, pa na dan ko je prišla k hiši z101 in na kolegovega yugo gvx65. Črn in sive plastike. Pa na čas, ko si prtljažnik pri jugotu odklenil s kateremkoli ključem...
Pa vse je bilo enostavno za popraviti..
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
vedelo se je po tem, kaj si dobil na mizo če si v oštariji pir naročil
to sem mislil

in ne, na nobeni strani ni bil haineken ;)
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.950
1.260
113
Stric je mel fičkota, Šraufal nonstop sam. Je bilo pa na zadnjih sedežih stalno prvo toplo pozimi :)
Prvo sem se vozil z Yugotom 45 yugoslavia edition. Rjavel že od novega. Pil več olja kot bencina.
Dedek pa si je kupil Yugo za izvoz v Ameriko. Tisti pa še je danes brez rje pa je veni. Tudi kvaliteta sestave je bila svoj svet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: elth

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.435
5.922
113
pri taščici
Ja, jugoti so.imeli oznake E(vropa) in A(merika).
Sicer pa ja, foter imel ficke do l.96, ko je še zadnji segnil toliko da se z odprtim dežnikom vozil v njem. Pred tem sem tudi jaz kot mulo naredil kakšnega Jurja km z njim. Nekaj v prisotnosti fotra, nekaj brez njegove prisotnosti.
Predzadnji fičo je bil l81. Prvi lastnik, 4kkm letno se je delalo z njim, ne spomnim se, da bi kdaj opravil tehnični pregled brez napake, (zavore največkrat), svoje življenje je sklenil pri cca 42kkm. Mora biti še števec doma najbrž.
Mleko v zbiralnico je bilo lažje peljati z avtom, kot s "stirko", izpit gor al pa dol....nekje od svojega 16 leta dalje. Pri svojih cca 16letih sem dobil še tetino škodo 100? Letnik 74 se mi zdi (poročni avto staršev) za po hosti in travnikih preganjat.
Konec l 95 sem jaz kupil G1, katerega je potem leta 96 "lastninil" foter jaz pa na G2..,
Je pa doma še nekaj delov za ficka, ker smo doma dva razstavili(predzadnjega okoli l 92, in potem še zadnjega l96) , saj takrat še ni bilo treba potrdila o razgradnji.
S streho smo še eno zimo "sankali" . Prvi dan ni šlo nikamor po travniku. Ko je čez noč pomrznilo, jojme....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Socialisticna ekonomija spet preseneca... 45a je stal 20 povprecnih plac (kar z danasnjega vidika nikakor ni poceni), 55a pa niti 5 procentov vec (ta razlika pa je smesno majhna)...
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
štos je bil v tem, da si avto plačal v dveh delih
najprej "tovarniško" ceno, ko si (če si sploh lahko) naročil avto
potem si pa čakal, čakal, čakal in ko si dočakal, si plačal še davek, ki je bil obračunan na tovarniško ceno v dinarjih

in ga je med čakanjem veselo glodala inflacija :p
tega davka ni bilo ravno malo, pregovor "time is money", je v jugi čist dobesedno veljal ... :cool:
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
sicer se pa ponavljam... o tem sem že pisal pred več kot desetimi leti... :p


pa tale slikca tud paše v to temo...

01-jpg.37607
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in elth

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.110
3.420
113
Stal je tudi manj, ko se ga je prodajalo za dolarje in ne za dinarje.
Točno tako.
Takrat pač ni bilo interneta in informacije niso bile lahko dostopne... ...se spominjam, da nismo hoteli verjeti, ko je "pricurljalo", da se v ZDA Yugo prodaja po 3.999 USD.
Pri nas pa je Yugo stal, če si preračunal dinarje v marke in marke v USD, ca. 10.000 USD.
Čarovnije socialistične ekonomije, oz. "dobri stari časi" :nigladek: .
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
  • Ljubezen
Reactions: tony in Ginginova

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
Točno tako.
Takrat pač ni bilo interneta in informacije niso bile lahko dostopne... ...se spominjam, ko nismo hoteli verjeto, ko je "pricurljalo", da se v ZDA Yugo prodaja po 3.999 USD.
Pri nas pa je Yugo stal, le si preračunal dinarje v marke in marke v USD, ca. 10.000 USD.
Čarovnije socialistične ekonomije, oz. "dobri stari časi" :nigladek: .


nič ni pricurljalo, o tem se je na veliko pisalo po cajtengih
ampak, štos je bil, da teh 10000 dolarjev ni živ krst plačal za yugota

tisti z gornje slikce je na koncu stal 4300 mark