zadnji disk blokira

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
32.781
2.293
113
Namaži mehanizem....resetiraj batek (če boš delal z rorcangami pazi da ga ne poškoduješ ker bo potem se rjavel in bolj blokiral).....preveri če ni zaščita jeklenice kje napokana in maš not zarjavelo žico ker je prišla not vlaga/voda!

Nove žice....ali autodoc.si ali Lj-Vič zraven bibiroja na tržaški en dela zajle po naročilu....

Samo je pomojem komplet novih najugodnejši...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
32.781
2.293
113
Pa vodil ne mazi z litijevo mastjo! Karkol na naftni osnovi ti bo požrlo gumice! Za to so silikonske masti...namenske!

Glede na korona čas...če jo ne moreš kupiti v eurotonu itd....bo tud od vodovodarja ok...tista,silikonska ki se jo uporablja za PVC cevi skupaj dajat...je isto sr...drugo pakovanje ;)
 

tony

Majstr
23. jul 2007
6.953
105
63
Brez skrbi, Euroton poslovalnice tudi v teh časih delajo do 17h, naročiš na njihovi strani (kjer vidiš tudi zalogo po posamezni štacuni) in prevzameš v najbližji (plačaš po netu ali v živo) :zmaga:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

uporabnik5

Zelenc'
8. nov 2020
13
0
1
Namaži mehanizem....resetiraj batek (če boš delal z rorcangami pazi da ga ne poškoduješ ker bo potem se rjavel in bolj blokiral).....preveri če ni zaščita jeklenice kje napokana in maš not zarjavelo žico ker je prišla not vlaga/voda!

Nove žice....ali autodoc.si ali Lj-Vič zraven bibiroja na tržaški en dela zajle po naročilu....

Samo je pomojem komplet novih najugodnejši...

Odstraniti batek? Prej ste rekli da je zablokiral mehanizem ročke. Še vedno ne vem na kakšen način je povezana ročna in stopalka=batek.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
11.045
2.448
113
Čisto tak prijateljsko: A NEBI TI RAJE NA SERVIS PELJAL? Če ti je servis predrag, pa vsaj "soseda kozolčarja" povabi.

Namreč zavore so ena od bistvenih sestavin za varno vožnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert and Hondi

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.022
8
38
Osrednja Slovenija
Če sem prav razumel je v stanju blokiranja kot je v mojem primeru, težje demontirati.


Kot rečeno je zablokiralo vedno samo ko sem šel v rikverc in bremzal (mislim da sem vedno uporabljal le stopalko) . Vi pa pravite da je zablokirala ročna zavora. Ali to pomeni da sta stopalka in ročna povezana in se vzvod ročne zavore premika skupaj z zaviranjem stopalke?
Nazadnje sem šel v rikverc v garažo da sem imel več placa za popravilo, pa je očitno tudi tokrat zablokiralo (pred 2 tedni)

Imam več namensko litijevo mast ki vzdrži -30 do +120 stopinj. Bo za ta primer dovolj dobra?

Najprej bom odstranil ohlapno zajlo za ročno, vzmet in odvil vijak (na sliki označen z rdečo puščico) potem bom pa videl kaj bo za tem.
Naj poskusim popraviti v tem stanju kot je na sliki ali naj raje kar takoj zadevo odstranim dol in stisnem cevko za olje?

Poglej priponko 38603
Poglej priponko 38604
Če ti zajla lepo laufa, potem variant ni veliko. Lahko poskusiš malo razmigati, tudi mast pod samim vzvodom ne bo škodila (načeloma ne sme biti navadna, ker razžira gumo, ampak mast za zavore), na dolgi rok pa edino obnova ali menjava. Če imaš srečo, lahko deluje, najverjetneje pa bo spustila olje na vzvodu slej ko prej. Če ti že z vgrajeno zmetjo ne vrača ni veliko upanja.
Aja, podobno varianto sem že razdiral. Kljub določenim delom, ki se dobijo za obnovo, zadeva niti približno ni preprosta. Ne vem koliko si vešč takih opravil in kakšno orodje imaš - poskusiš lahko, drugače pa išči obnovljeno ali brezhibno rabljeno čeljust.
 

uporabnik5

Zelenc'
8. nov 2020
13
0
1
Če sta ročna in stopalka ločeni potem tega da se vzvod zajle (ročna) ni vrnil v normalno lego ni povzročila stopalka temveč to da sem potegnil ročno in se je po dveh tednih zapekla?

Mislite da bi bilo potrebno zamenjati le bat in namazati mehanizem ročke?

Zaenkrat me zanima le še na kakšen način dam ven batek...obstaja poleg pumpanja stopalke (izgubim nekaj olja) še kakšen drugi način pri katerem cevko za olje najprej stisnem s patent kleščami?
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
9.254
1.385
113
Pri vsem skupaj bo menjava batka še največja bedarija. Ker ni nič kriv. Tudi če se bat ne vrača se bo mehanizem ročne normalno sprostil.
Lahko ga pa menjaš. Zakaj pa ne. Če ne druga se boš nekaj novega naučil. Da je obnovljena čeljust preveč poceni, da bi se zajebaval :)

Zaj pa resno si ded al nisi. Nehaj spraševat po forumu, vzami narazn, vrži na pank in zrihtaj. Če se ti zdi preveč pelji na servis naj ti dajo obnovljeno čeljust in rešeno.
Vse kar moraš vedeti je bilo napisano. Tisto kar se pa še vedno sprašuješ in ni bilo napisano bi pa pred takim posegom že itak mogo vedet. Ker če še vedno ne veš se ne loti, ker veš premalo za tak poseg.
 

uporabnik5

Zelenc'
8. nov 2020
13
0
1
Očistil bom in namazal, če ne bo bolje kupim novo.

Najprej potrebujem masti.
-Za zadnje ploskve ploščic in pa utor, v katerem se giblje ploščica se baje uporablja keramična mast.
-Za vodila pod gumijastimi mehovi in montažo prašnih gumic bi uporabil silikonsko mast. Baje je za vodila dobro ali celo bolje če samo popraskaš z navadnim svinčnikom.
Prav tako uporabim silikonsko mast za mehanizem ročne.
- Katero mast naj uporabim za samo zajlo ročne? (zajlo sem preveril in deluje tekoče) Najprej nakapljam strojno olje, zamašim pa z mastjo-katero?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
32.781
2.293
113
Za ročno ne bo problem..je lahko navadna litijeva ok....tudi za tisti vzvod bo ok...

Povsod drugje kjer je guma (čeljusti vodila) pa, silikonska only

Svinčnik.....zidarski ker ima debelejšo mino...
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
600
10
18
Nekaj podobnega sem imel na Renault Meganu. Zajla za ročno je bila ohlapna, bremza pa malo štekala. Po nekaj servisih, ko so vsi zagotavljali, da je treba samo mal namazat pa razmigat sem imel zadost in naročil nove čeljusti. Kmalu bom enako naredil tudi pri Touranu, saj je star že skoraj 9 let. Nima se smisla zajebavat s servisiranjem, so nove (obnovljene) čeljusti prepoceni.
 

uporabnik5

Zelenc'
8. nov 2020
13
0
1
Ali se ta čep na mehanizmu ročne udari s kladivom in pade ven skupaj z batom? Ker je bat kot pravite povezan z navojem raje najprej vprašam.

mehanizem.jpg



Pri obnovljenih ti nihče ne garantira da bodo delovale. Kdo sploh prodajala obnovljene čeljusti? Na Bolhi?
 

tony

Majstr
23. jul 2007
6.953
105
63
Pri obnovljenih ti nihče ne garantira da bodo delovale. Kdo sploh prodajala obnovljene čeljusti? Na Bolhi?
To počnejo resne tovarne, saj je večina "železja" v čeljusti fiksne narave in ima obnovo smisel tudi z vidika ponovne uporabe kosa. Avotodeli Potokar npr., prodaja obnovljene čeljusti znamke Budweg.

To so precej enostavne reči in obnovljeni deli so enaki novim.
 
Nazadnje urejeno: