zadnji disk blokira

tony

Majstr
23. jul 2007
7.147
184
63
Pametnega polnilca se mi ne splača kupovat ker stane več kot nov akumulator. Akumulator je mogoče že zanič. Čez 15 let se bomo itak z električnimi avti vozili pa bodo te polnilci le še za spomin. V Lidl/Hofer skočim po najcenejšega pa kar bo bo.

Za konec je ostalo še vprašanje glede podložke ročne zavore.
Ko sem jo natikal sem si moral pomagat s kladivom. Nič elastično ni šlo gor pa sem imel zato slab občutek. Med preizkušanjem zavore je očitno odpadla ker sem jo med pospravljanjem orodja našel na tleh.
Podložko sem dal notri kot kaže rdeča puščica in zeleni zavihek podložke sem kot sem označil na fotki obrnil proti nosilcu zajle.
Bi moral zavihek podložke obrniti stran od nosilca?
Poglej priponko 40671
Se ne vidi na drugem kolesu?

Partizanska rešitev: poskusi vse mogoče načine in porukaj zajlo (potegni ročno)... Ta prava pozicija bo tista, kjer varovalo ne bo padlo kar takoj stran...

Za naslednjič: takšne stvari si pofotkaj ali nariši, če se na sliki ne vidi 100%.
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Akumulator je prižgal v prvo.
+ kleme (plastična škatla z elektroniko) sem privil ampak se vseeno vrti okoli elektrode kot da ne bi dobro zategnil. Pred tem sem kontakte očistil s finim brusnim papirjem.

Avto je na dvigalki zato sem samo na mestu pritiskal bremzo. Disk ima ob vrtenju upor ampak ne tolk da ne bi mogel z eno roko prijet šraufe in zavrtet -zdi se da se zavorni ploščici stalno dotikata diska. Je to vredu in ne bo prišlo do nepotrebne obrabe?
Stopalka ni več tako trda kot prej. Ob pumpanju je ven steklo ca 1 dl. Količina zavornega olja v rezervoarju je še vedno v mejah. Se bo med vožnjo normaliziralo?
 
Nazadnje urejeno:

RoMeX

Majstr
20. feb 2008
1.372
250
83
Če se ti klema vrti potem dodaj vmes en žebljiček katerega skrajšaš na pravo mero. Tako bo klema terminal stisnila in fiksirala.

Tak upor je normalen, obrabe pri tem ne bo, če lahko disk zavrtiš z rokami.

Če je stopalka mehka bo treba prezračit zavore. Dodaj olje in ponovno prezrači.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
9.749
1.770
113
Če si ti en dl spustil ven bi že skoraj moglo bit trdo. Malo poglej če še po cevki kaki mehurček prileti ko napumpaš in odpreš.
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Preden zaključim me zanima še kaj bi lahko bil vzrok da je ročna čez čas postala ohlapna.
Bi morala biti za matico še podložka? Meni ni odpadla ker nisem dajal narazen.
Če bi hotel videt bolje kot je na fotki bi moral odstranit še nekaj plastike.
DSC02549.JPG


DSC02547.JPG
 
Nazadnje urejeno:

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Matico sem odšraufal da sem lažje staknil čeljust zdaj pa ne vem kolk prišraufat da bo prav.
Zadaj na čeljusti se ni dalo zaznat ohlapnosti zajle.
Mogoče bi moral gledat kdaj se premakne vzvod ročne zadaj na čeljusti. Dvigalko sem že pospravil....pa drugo leto.
 
Nazadnje urejeno:

Spajky

Majstr
7. jun 2017
1.911
422
83
Obala
...zdaj pa ne vem kolk prišraufat da bo prav.....Dvigalko sem že pospravil....pa drugo leto.
Ma zategneš toliko, da se pri ročni spuščeni zadnja kolesa še prosto vrtijo, pa greš en krog, potem pa še malo pritegneš in sicer toliko, da na prvem zobu ročne začne zelo na rahlo bremzat oz. se kolesi slabše vrtita ... po enem krogu bo Ok in bi ročna morala full prijet v hrib na enih 5 -6 zobov ...

Jest sem enkrat med obe zajli zategnil še en štivft od zajl za jadrnice, da je obe zajli še malce skup povleklo, da je šlo skozi tehnični ročna ...

Nisem bral celega topika, ma kaj ste se tolko j*ebali okoli te zavore ... Flexarca pa roko s kolesom stran odrezat :eek: ... če je un v LJ z Audi6 po treh kolesih bežal pred policaji, pol bi pa tud ta raga šla lahko po treh :evil: ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
9.749
1.770
113
Ma zategneš toliko, da se pri ročni spuščeni zadnja kolesa še prosto vrtijo, pa greš en krog, potem pa še malo pritegneš in sicer toliko, da na prvem zobu ročne začne zelo na rahlo bremzat oz. se kolesi slabše vrtita ... po enem krogu bo Ok in bi ročna morala full prijet v hrib na enih 5 -6 zobov ...

Jest sem enkrat med obe zajli zategnil še en štivft od zajl za jadrnice, da je obe zajli še malce skup povleklo, da je šlo skozi tehnični ročna ...
Če je govora o klasični ročni na bobn je to narobe.
Ker se ne nastavlal z zajlo ampak z mehanizmom v bobnu.
Ne govorim zaj ta točno ta tvoj primer ali primer v topicu ampak pač za ročno v bobnu (ker je glih prilika). Ker ima večina napačno predstavo in misli, da se z zajlo nastavla.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Romzi

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Če zavorne ploščice kot sem že omenil že v prostem ne bi bremzale disk, bi lahko nastavil na način kot ga je opisal Spajky.

Kakšna je razlika med klasičnim in neklasičnim mehanizmom ročne ne vem. V tem primeru vzvod ročne zavrti gred znotraj čeljusti, ta pa verjetno zaradi navoja potisne batek naprej.
Nisem opazil da bi se lahko ročna na čeljusti kakorkoli nastavljala.