Wrc Zagreb

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Koga le. Ogier-a

wrc.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.623
6.694
113
pri taščici
Odpeljal kljub temu da mu.policaj ni dovolil in se mu je "uprl" v havbo. Al so bili policaji neusklajeni pa ne vemo.
Je pa ostal na licu mesta predstavnik ekipe, vozniku se je pa najbrž mudilo na start. Sicer diskvalifikacija najbrž.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.691
15.734
113
Odpeljal kljub temu da mu.policaj ni dovolil in se mu je "uprl" v havbo. Al so bili policaji neusklajeni pa ne vemo.
Je pa ostal na licu mesta predstavnik ekipe, vozniku se je pa najbrž mudilo na start. Sicer diskvalifikacija najbrž.

"Rally organizer: "It turned out a bit awkward that Ogier was running away from the cops and it’s clear to me that this could be interpreted from the video that was posted. No, a Toyota representative, who came immediately, is in coordination with the control of the entire rally organization and police together, made a deal to let Ogier go. I guess this cop didn't hear that so it turned out like Ogier was running away from him. There was no need for him to be detained, although the police have the right to exclude the vehicle from traffic, and at the same time from the rally if it is determined that it is unsafe to drive. His door was cracked, but he could continue the traffic so they let him go. The police took his data and the data of the driver of the other car, and they will have another conversation with Ogier later in the afternoon. If they find that he is really guilty, the other driver will pay damages as is done in every other car accident. All cars must have and have car insurance like you and me, fulfilling the European report and the procedures is the most normal" Ogier has invited the other car driver for a diner tonight, I hope they would sort things out."
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.182
1.193
113
www.adriamedia.si
Blabla ... 8-kratni prvak v reliju, izjemno viden član organizacije, ki se na vsakem koraku ukvarja s prometno varnostjo, ki huče biti vodilmna pri tem in ki od članov pričakuje, da bodo vzor, je z avtom štartal na človeka (na policista), ga zadel odrinil in odpeljal.
Res vzor za mlade voznike, ni kaj.
Vseeno je, kdo je bil kriv za nesrečo, to je nepomembno in se vsakomur zgodi, ampak na to, kar se je zgodilo v postopku, kar je zaokrožilo po spletu, je primeren le en odzov FIA: takojšnja diskvalifikacija in uvedba postopka za veliko daljšo, če že ne doživljenjsko prepoved dirkanja. Tega si Nekdo na tako izpostavljenem poloćaju pač ne sme privoščit.
Ogierja razumem (se ne strinjam z njegovim dejanjam, ga obsojam, trdim da ni opravičila in da bi moral biti močno kaznovan, ga pa razumem, zakaj je to naredil), ne razumem pa ne FIA ne hrvaške policije. Ubadajo se s poplavo divjakov na cestah, ki jim na konec pameti ne pride spoštovat pravila, policijo ali sodišča, takega pa ne le izpustijo, ampak se na koncu še hvalijo s tem. Jasno je videt, da so daleč od evropske miselnosti v prometu. FIA pa tudi.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
202
61
28
Matey hvala. Tocno to sem zelel in cakal, mrhovinarji vidijo samo svojo tisto plat zgodbe, ki jim je ljubsa in bolj odmevna zaradi klikov. F...ing mrhovinarji. Uglavnem, na licu mesta je sovoznik Ingrassia lepo razlozil vozniku BMW da sta kriva za prometno nezgodo in prevzemata odgovornost.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.393
10.659
113
tako je...je pa baje še eno rdečo prevozil kasneje ali prej, nekje se suče še ta posnetek.

noben ni bil poškodovan, postopek je kasneje služil samo za zajebavanje. Naredi se tri slike, zunaj je celo več posnetkov. In to je to. Tip bo svetovni prvak , policaj bo pa še vedno policaj.. Tako to gre.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.026
9.665
113
Torej če si svetovni prvak lahko voziš skozi rdečo in povoziš človeka, da prideš na start naslednje etape? Ob tem, da z malomarno vožnjo povzročiš prometno.
Zanimivi so bili še komentarji na bmwjaše, ker so avtomatsko krivi, a ne?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.393
10.659
113
ne, ampak če so okoliščine jasne, ve se tudi razlog, ker so imeli WRC v zagrebu in je tega del tudi na javnih cestah (transferji) se pač temu primerno obanaša tudi policija (in se ne krade cajta za brezveze). Vzame podatke, poslika in človeka spusti, ker mora bit tam on time. Noben ni šel v bolnico, noben ni bil polomljen vse je jasno. Tule niti policije nebi rabli, je bil zraven že tip od tteama..BMWjašu itak dovolj par tistih eurov da bo porihtal avto, tako kot v vsaki manjši nesreči.

Vem, ti bi rad bil zdaj pametn, pa človeka zaprl za 30 let. na suho. no go.

Vožnje v rdečo ne odobravam, samo napisal sem, da bi se naj tudi zgodilo.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
tako je...je pa baje še eno rdečo prevozil kasneje ali prej, nekje se suče še ta posnetek.

noben ni bil poškodovan, postopek je kasneje služil samo za zajebavanje. Naredi se tri slike, zunaj je celo več posnetkov. In to je to. Tip bo svetovni prvak , policaj bo pa še vedno policaj.. Tako to gre.
Maš moj link gor. In to mimo policijske postaje :valjamse: :valjamse:

J. ga SJTV1 imam prav. Je taka "persona" da pač tut če hoče, to ne sme narest. Žal..
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
202
61
28
Povzrocij ne nesreco z materialno skodo, se ustavil, preveril ce so poskodovani in obvestil ekipo. Na kraj je prisel predstavnik ekipe, kjer je vse urejal s policijo, posadka je takoj priznala krivdo. S strani policije je bilo reseno, samo en pametnjakovic je zelel nekaj po svoje. Iz muhe ne bomo naredili slona, ce bi ga res zelel povoziti, bi ga nalozil na pokrov motorj in cau-bau. Tu je izgubil nekaj casa za transfer iz boksa do zacetka brzinca, se nato vrnil v bokse, kjer so avto preverili in polepili in nato nazaj na start. Vmes rdeca na semaforju, ja pred policijsko postajo. Tam je res prevozil rdeco, pa ne z polno hitrostjo, se skoraj zaustavil, levo/desno nobenega in naprej.

Naj prvi vrze kamen, tisti ki ni nikoli prevozil rumene/rdece, ponavadi celo cez rumeno preko omejitve, samo da ni treba cakati naslednji interval.

Ogier (pa ni edini v zadnjih letih) tega ne sme storiti, nasi politiki pa lahko brez nekega lincanja in pametovanja forumasev.

p.s. slovenski politik pomavtocesti v kontra smer na AC, pijan politik/zupan na cesti, minister ustavljen (kao zaseda-cel halo),...
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in Robert

masevc

Guru
2. sep 2007
3.511
889
113
Povzrocij ne nesreco z materialno skodo, se ustavil, preveril ce so poskodovani in obvestil ekipo. Na kraj je prisel predstavnik ekipe, kjer je vse urejal s policijo, posadka je takoj priznala krivdo. S strani policije je bilo reseno, samo en pametnjakovic je zelel nekaj po svoje. Iz muhe ne bomo naredili slona, ce bi ga res zelel povoziti, bi ga nalozil na pokrov motorj in cau-bau. Tu je izgubil nekaj casa za transfer iz boksa do zacetka brzinca, se nato vrnil v bokse, kjer so avto preverili in polepili in nato nazaj na start. Vmes rdeca na semaforju, ja pred policijsko postajo. Tam je res prevozil rdeco, pa ne z polno hitrostjo, se skoraj zaustavil, levo/desno nobenega in naprej.

Naj prvi vrze kamen, tisti ki ni nikoli prevozil rumene/rdece, ponavadi celo cez rumeno preko omejitve, samo da ni treba cakati naslednji interval.

Ogier (pa ni edini v zadnjih letih) tega ne sme storiti, nasi politiki pa lahko brez nekega lincanja in pametovanja forumasev.

p.s. slovenski politik pomavtocesti v kontra smer na AC, pijan politik/zupan na cesti, minister ustavljen (kao zaseda-cel halo),...
Etapa je casovno omejena in tocno dolocena pot. Ni sel nic nazaj v bokse, ker bi bil skoraj gotovo diskvalificiran. Avto so polepili na kraju nesrece. Tak trak je vedno v avtu, ker se pac to rabi skoraj redno.

je pa verjetno zgubil tam vsaj 15 minut, kar ne more nadoknaditi z voznjo s hitrostjo prometa (po omejitvah). Etapa je narejena z doloceno rezervo, ne pa toliko. Vsaka minuta zamude je 10 s kazenskega pribitka in postavljen koncni limit, kjer ga izklucijo iz dirke.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.026
9.665
113
Potenciram: naslednjič ko bom s polnimi jajci letel proti lubici in šel skozi rdečo ali koga počohal z avtom bom pač enostavno spokal naprej in napizdil policiste, kaj mi čas kradejo, naj mi le kazen pošljejo, vse priznam.
Dejstvo je, da bi moral ORGANIZATOR to urediti in podati jasna navodila tudi policistom, kako v takem primeru reagirati. Če nič drugega, bi pač predstavnik Toyote poklical direktorja tekmovanja, ta direktorja policije in ta bi policistu jeb... vse po vrsti in mu rekel, naj se spoka stran od avta.
Drugič naj pa najboljši voznik na svetu gleda kako vozi in ne po neumnosti povzroči prometne nesreče, pa ne bo rabil skozi rdečo hitet do naslednje etape.
Lool, 5 jurjev kazni? Dobiti bi moral takšno kazen od policije, kot bi jo jaz, če bi policista odrival z avtom (verjetno tudi sedenje v zaporu, morda odvzem vozniške za določen čas), potem bi mu pa morala še krovna organizacija usekat kazen. Ker s tem kar so sedaj naredili, so dali bianco ček vsem ostalim dirkačem. 5 jurjev je za tako moštvo sitniš.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
mene zanima, kje so bili specialci in kako so sploh dopustili, da se en drkađija z bmw približa bolidu wrc na več kot 50 m? kot da bi en z klijotom prleto na progo f1 in oviral ogrevalni krog.
tukaj je napaka organizatorja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Od nekdaj so v reliju premiki med hitrostnimi preizkušnjami v normalnem prometu in določenem časovnem oknu. Ne smejo biti ne prehitri in ne prepočasni. Verjetno je bila prvotna ideja, da morata reli voznik in sovoznik dokazati, da se znata peljati v običajnem prometu, uporabljati ogledala, smernike, da se ne zgubita in da sta veliko bolj varna ekipa od običajnih udeležencev v prometu.
Ne vem, če je bilo v tem primeru to dokazano ne glede na ostale udeležence okrog. Predvidevanja reakcij ostalih, uporaba ogledal, smerniki ... Diskvalifikacija ne bi bila krivica.