Utiševalec seveda ne bi bil Utiševalec, če ne bi (kot ponavadi) ustrelil nekaj popolnoma lovskih. Ker on VE (vse). Razen, če ne.
Če privzamemo da traktorji, stari 35+ let, spadajo med novejše, potem mogoče. Meni se IMT 539 ne zdi ravno novejši traktor, pa jih ima velika večina alternator z integriranim regulatorjem. Da o dejansko novejših niti ne govorimo. Ravno tako je popolna neumnost tvoja izjava, da je ločen regulator ni samo regulator, ampak tudi diodna plošča. Diode se med delovanjem precej grejejo in so zato vedno nameščene v ohišju alternatorja, ker potrebujejo aktivno hlajenje (preko vetrnice alternatorja). Od alternatorja fizično ločen element je tako (nekoč) obstajal zunanji regulator, diode oziroma diodna plošča pa nikoli. Vsaj pri avtih in traktorjih ne. Mogoče ti pa rata pogooglati za kakšno drugo obskurno aplikacijo, kjer so kaj takega izvedli.
Sicer nimam pojma kakšna je tvoja definicija da "odleti" regulator, niti da "prebija", ampak če regulator sploh ne deluje, oziroma ne deluje pravilno, se to slej kot prej opazi. Če ne prej, takrat ko je posledično akumulator prazen (ali ga "skuha" zaradi prenapetosti, kar se ponavadi zelo dobro zavoha). Sicer pa preko kontrolne lučke, ki pri prižganem kontaktu ne sveti (kar večina ljudi sicer spregleda), ali pa preko kontrolne lučke, ki sveti med delovanjem motorja (kar opozarja na napako na alternatorju). To je pa to, nič ne "prebija", pa da tega noben ne opazi. To je neumnost in popolna izmišljotina.
Ne boš verjel, ampak nihče ni rekel, da traktor iz ere socializma ne deluje brez akumulatorja. Samo odklopiti akumulatorja med delovanjem motorja ni ravno priporočljivo ... posledice iz prakse je že Daniel navedel (čeprav on tega ni storil namerno). Ti je pa uspelo zapisati celo eno resnico - doktorat na Ekonomski fakulteti ti pri tej tematiki pa res bolj malo pomaga.