Vzdrževalec / polnilec akumulatorja

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.765
439
83
Goriška
www.avtopro.si
No, kakrkoli. Jest sem kot otrok videl, da so pegleznu (Polski Fiat 126P za nepoučene) med delovanjem motorja odšrafual akumulator in ga dali v drug avto pa je čist normalno laufal. Če prav vem so mele peglice dinamo (za fičota vem da jo je imel).

Dinamo deluje drugače, tam te težave skoraj ni. Tudi pri alternatorju ne bo v 100% primerih prišlo do destruktivne prenapetosti (to je odvisno od več pogojev), v veliki večini pa ja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.601
4.424
113
Utiševalec seveda ne bi bil Utiševalec, če ne bi (kot ponavadi) ustrelil nekaj popolnoma lovskih. Ker on VE (vse). Razen, če ne.



Če privzamemo da traktorji, stari 35+ let, spadajo med novejše, potem mogoče. Meni se IMT 539 ne zdi ravno novejši traktor, pa jih ima velika večina alternator z integriranim regulatorjem. Da o dejansko novejših niti ne govorimo. Ravno tako je popolna neumnost tvoja izjava, da je ločen regulator ni samo regulator, ampak tudi diodna plošča. Diode se med delovanjem precej grejejo in so zato vedno nameščene v ohišju alternatorja, ker potrebujejo aktivno hlajenje (preko vetrnice alternatorja). Od alternatorja fizično ločen element je tako (nekoč) obstajal zunanji regulator, diode oziroma diodna plošča pa nikoli. Vsaj pri avtih in traktorjih ne. Mogoče ti pa rata pogooglati za kakšno drugo obskurno aplikacijo, kjer so kaj takega izvedli. :fredi:




Sicer nimam pojma kakšna je tvoja definicija da "odleti" regulator, niti da "prebija", ampak če regulator sploh ne deluje, oziroma ne deluje pravilno, se to slej kot prej opazi. Če ne prej, takrat ko je posledično akumulator prazen (ali ga "skuha" zaradi prenapetosti, kar se ponavadi zelo dobro zavoha). Sicer pa preko kontrolne lučke, ki pri prižganem kontaktu ne sveti (kar večina ljudi sicer spregleda), ali pa preko kontrolne lučke, ki sveti med delovanjem motorja (kar opozarja na napako na alternatorju). To je pa to, nič ne "prebija", pa da tega noben ne opazi. To je neumnost in popolna izmišljotina.




Ne boš verjel, ampak nihče ni rekel, da traktor iz ere socializma ne deluje brez akumulatorja. Samo odklopiti akumulatorja med delovanjem motorja ni ravno priporočljivo ... posledice iz prakse je že Daniel navedel (čeprav on tega ni storil namerno). Ti je pa uspelo zapisati celo eno resnico - doktorat na Ekonomski fakulteti ti pri tej tematiki pa res bolj malo pomaga.
To da na imtju sveti kontrolna lučka za akumulator večina jasno takoj vidi. Če nisi videl traktorja v živo si težko pameten.

Klasičen regler na traktorju se ponavadi res pregreva, zato je pa v alu ohišju z rebri:

regler-alternatora-Lukas-539.png
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.765
439
83
Goriška
www.avtopro.si
To da na imtju sveti kontrolna lučka za akumulator večina jasno takoj vidi.

Ker ti branje očitno dela težave - ljudje spregledajo da lučka ob prižganem kontaktu (pred zagonom motorja) NE sveti, takrat pa MORA svetiti, drugače alternator ne more pričeti s polnjenjem po zagonu motorja.


Klasičen regler na traktorju se ponavadi res pregreva, zato je pa v alu ohišju z rebri:

Ponovno - težave z branjem? Pisal sem o diodni plošči, za katero si ti trdil da je del ločenega regulatorja. To, kar je na sliki, ki si jo prilepil, je zgolj in samo regulator in ne vsebuje nobene diodne plošče. To se greje zanemarljivo v primerjavi z diodno ploščo.

Če nisi videl traktorja v živo si težko pameten.

Pameten si kot vedno edino ti, ker govoriš popolne bedarije. Saj ko boš popravil/obnovil toliko alternatorjev od traktorjev (da drugih ne štejem), kot sem jih jaz, boš najbrž nehal s pisanjem nesmislov.