VW ID.3

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Ne vem, mogoče pa kot predstavnik znamke VW in predstavnik za njihova el. vozila, ali kakršen je že tvoj uraden naziv, bi lahko prosil nekoga pri vas, ki se s tem ukvarja, da ti to napiše (če ne drugega bi te verjetno to lahko zanimalo kot splošno vedenje o segmentu, ki ga predstavljaš) in bi potem to tukaj napisal. To bi verjetno pripomoglo, k tem, da se o tej znamki in o tem avtu več govori in bi ljudje dobili podzavestno nek feeling o supportu in, da imajo na forumu nekoga, ki jim iz prve roke pove stvari, ki jih zanimajo in bi s tem samo pozitivno pripomogel k dojemanju znamke in vaših električnih vozil. Ampak to je samo moje prepričanje, verjetno ti razmišljaš drugače.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Ne vem, mogoče pa kot predstavnik znamke VW in predstavnik za njihova el. vozila, ali kakršen je že tvoj uraden naziv, bi lahko prosil nekoga pri vas, ki se s tem ukvarja, da ti to napiše (če ne drugega bi te verjetno to lahko zanimalo kot splošno vedenje o segmentu, ki ga predstavljaš) in bi potem to tukaj napisal. To bi verjetno pripomoglo, k tem, da se o tej znamki in o tem avtu več govori in bi ljudje dobili podzavestno nek feeling o supportu in, da imajo na forumu nekoga, ki jim iz prve roke pove stvari, ki jih zanimajo in bi s tem samo pozitivno pripomogel k dojemanju znamke in vaših električnih vozil. Ampak to je samo moje prepričanje, verjetno ti razmišljaš drugače.
Se strinjam. Če so pri vw mislili resno z elektrifikacijo vozil je to eden argumentov za nakup ob že tako visoki ceni. Se kdo spomni koliko je bila prvotna napovedana cena za id3.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

VW dejansko resno razmišlja o elektrifikacija svoje ponudbe, o tem razmišljajo vsi oz. že precej delajo na tem. ID.3/4 je pa poskušni zajček za katerega VW ni niti predvidel kot neki flagship ali kaj podobnega, bolj kot platformo za spremljanje odziva kupcev in/ali konkurence. Panika v avto-industriji in počsen zaton VW-ja (kot znamke in ne kot skupine VAG) je pa prislil VW, da je ta zmazek od avtomobila (kar v trenutnem stanju nedvomno je) forsira preko vseh možnih PR platform, vključno z več kot očitno sponzoriranimi "neodvisnimi" YouTuberji
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_
I

Izbrisan uporabnik 474

Avto v tem stanju ni OK, ker ima toliko bugov, da je groza. Jasno, vsi (ali pa vsaj večina njih) se bodo ščasoma uredili preko številnih SW nadgradenj, ampak... Toliko je bilo zgražanja nad Teslo, da so njihovi avtomobili neke beta platforme (kar so tudi bili in Tesla tega celo ni prikrivala oz. zanikala) in da bodo evropski proizvajalci dali na tržišče avtomobile, ko bodo res "spolirani" v nulo (celo naš VW-jevec, takrat še Avtomagazinovec je imel veliko povedati na to temo).

Fora je v tem, da VW ima kader, resurse in "know-how" znotraj svoje grupe, pa vendar je na cesto zapeljal polizdelek. To veliko povesprva o VW-jevi nezainteresiranosti z EV in zdaj voda v grlo...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Jaz mislim da je id3 cisto korekten in dober avto. Je pa res smesno, da ima se vedno toliko buggov, glede na to da so ga za eno leto prestavili, vmes pa imeli polna usta kako je Tesla slaba, nedodelana in goljufa levo in desno.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Samo da je razlika v tem, da Teslo sploh ne bi kupil, tudi ker je predraga in ker jim sploh ne zaupam (res se nočem z njimi potem še celo življenje ukvarjati, če seveda preživim z njihovim avtom). Tale VW pa bi, če bi bila ceneje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Samo da je razlika v tem, da Teslo sploh ne bi kupil, tudi ker je predraga in ker jim sploh ne zaupam (res se nočem z njimi potem še celo življenje ukvarjati, če seveda preživim z njihovim avtom). Tale VW pa bi, če bi bila ceneje.
V bistvu si napisal da bi tako VW kot Teslo kupil, če bi bila cenejša. Tesla M3 SR+ te stane 39k €, ID.3 s srednjo baterijo in neko normalno opremo te pa stane koliko?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Ne, v bistvu napisal sem, da Tesle nikoli ne bi kupil, se opravičujem, če sem koga zavedel :cool:
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Samo da je razlika v tem, da Teslo sploh ne bi kupil, tudi ker je predraga in ker jim sploh ne zaupam (res se nočem z njimi potem še celo življenje ukvarjati, če seveda preživim z njihovim avtom). Tale VW pa bi, če bi bila ceneje.
A to leti na avtonomno vožnjo? Pri Tesli lahko rečeš, da ko si jo boš lahko privoščil, bo že izpiljeno, ti pa bolj zaupaš znamki, ki bo čez vse to šele šla?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.153
113
A to leti na avtonomno vožnjo? Pri Tesli lahko rečeš, da ko si jo boš lahko privoščil, bo že izpiljeno, ti pa bolj zaupaš znamki, ki bo čez vse to šele šla?
Brez zamere, ampak VW ima že precej izkušenj z asistencami. In ja, ta tvoj Autopilot je asistenca, ne pa avtonomna vožnja, lool.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Ce bi imel sedaj na izbiro bi pomoje raje vzel Teslo, pa ima kar nekaj minusov ampak kakor gledam yt reviewe... ne vem, tezka.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
sad, A pa si ti videl kakšno beta različico so dali ven včeraj določenim izbranim testerjem? Bom objavil v drugi temi, pa tam debatirajmo dalje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.153
113
sad, A pa si ti videl kakšno beta različico so dali ven včeraj določenim izbranim testerjem? Bom objavil v drugi temi, pa tam debatirajmo dalje.
Ne, nisem. In me tudi ne zanima, ker 10.000 USD ne bom plačal za nekaj, kar ne bo delovalo brez rok na volanu. Kar kolikor vem Tesla uradno še vedno zahteva. Pa ko bo sistem prepoznal bel tovornjak počez čez avtocesto, ne pa na polno letel proti njemu. Če hočejo live beta testerje naj dajo brezplačno, pa bomo testirali te asistence.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK