VW ID.3

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
885
84
28
select 1 from dual;
Pri Superbu je tako, da je nekje do konca modelnega leta 2016 če si izbral drug vozni program (npr Economy zaradi jadranja), le ta ostal, potem od 2017 do vključno modelno leto 2018 je program sicer ostal na E, medtem ko je menjalnik šel nazaj na D :rolleyes:, od 2019 naprej pa ob zagonu vedno da na vozni program Normal.

Zakaj vedo samo o_O
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
ni odvisno od opreme, ampak bolj od letnika vozila. Včasih si npr. lahko lane assist izklopil za stalno, pri novejših letnikih (novejše modelsko leto oz. novi modeli) to ni več mogoče in se avtomatsko ob vsakem zagonu vozila vklopi nazaj. Enako je pri S&S.
2020 karoq si zapomni da je lane assist izklopljen. S&S pa ne
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
A o čudovitih zavornih bobnih ID3 še niste pisali? Sem močno upal, da je stari zoe edini električar, ki se kiti z zavornimi bobni zadaj, pa vidim, da jih ima ID3 tudi. In to take lepe ogromne, da izgledajo kot razstavni eksponat v minhenskem tehniškem muzeju. Malo manj pa sodijo na zadnjo os avta prihodnosti, v promo vw videih in slikah itak pišejo o tem, da se jih ne vidi, ampak v živo ni ravno tako.

Saj vse lepo in prav, električarji praviloma ne rabijo zmogljivih zavor, ampak vizualno je to polom. Morda pa pride kak kit iz aliexpresa, ki bo vseboval plastičen fake zavorni disk in čeljust... :)
 
  • Haha
Reactions: Hondi in jonny77

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Kaksne mate, verjetn je VW eno tako malenkost kot ucinkovitost zavor pa že izračunal a se vam ne zdi? Se pa strinjam, da bobni res ne pašejo na tak avto, ceprav pri EVjih lahko res zelo ucinkovito zaviras z elektromotorjem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zadnja briga mi je kako avto zgleda s temi bobni zadaj. Ključno vprašanje je kako zavira, iz vidika pregrevanja res pri EV ni take panike, saj za dolgotrajne spuste iz kakšnih klancev bo regeneracija. Bolj me zanima kako bo pri zaviranjih v sili, bo treba počakat na teste, ampak malo dvomim da bo tole na ravni povprečnega avta z diski zadaj. Masa vseeno naredi svoje, pa nizko težišče, ti vseeno omogoča da zadnja kolesa tudi pri polnem zaviranju še vedno kar močno obremeniš z zavorno silo.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Recimo tole sem nasel: Combined with the fact that between 60 and 90 percent of a vehicle's stopping power comes from the front wheels, it's clear that a well-designed, modern drum brake is all that's required for most rear wheel brake duty.

Se pravi, bobni so za elektricarje verjetno res kar ok, ker vecino zaviranja opravljajo sprednji diski, za obcasno zaviranje pa so bobni verjetno tudi ok, kot receno, ostalo zaviras z elektromotorjem. Pa ne me narobe razumet, tud men je smesno dandanes videti avto z bobni in vw bi pomoje moral dati tudi zadaj diske ampak glede samega zaviranja pa mislim da ne bo tezav.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
A o čudovitih zavornih bobnih ID3 še niste pisali? Sem močno upal, da je stari zoe edini električar, ki se kiti z zavornimi bobni zadaj, pa vidim, da jih ima ID3 tudi. In to take lepe ogromne, da izgledajo kot razstavni eksponat v minhenskem tehniškem muzeju. Malo manj pa sodijo na zadnjo os avta prihodnosti, v promo vw videih in slikah itak pišejo o tem, da se jih ne vidi, ampak v živo ni ravno tako.

Saj vse lepo in prav, električarji praviloma ne rabijo zmogljivih zavor, ampak vizualno je to polom. Morda pa pride kak kit iz aliexpresa, ki bo vseboval plastičen fake zavorni disk in čeljust... :)

Več razlogov je:
- nobene potrebe po močnejših zavorah zadaj zaradi regeneracije
- praktično ni vzdrževanja
- veliko manj zavornega prahu (ekologija)
- ne rjavijo kot diski zaradi neuporabe
...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
+ prej ti ploščica zarjavi na vodilu in "prime", kot pa pakne v bobnu
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Več razlogov je:
- nobene potrebe po močnejših zavorah zadaj zaradi regeneracije
- praktično ni vzdrževanja
- veliko manj zavornega prahu (ekologija)
- ne rjavijo kot diski zaradi neuporabe
...

To je vse jasno, ampak mene je izjemno motil izgled bobnov, pa sem videl na kupu vse možne barve avtov, ne pašejo ne na zelene, tri različne sive, srebrne in ne na roza (karikiram) ID3, ker so bobni res ogromni in zato izstopajoči, optično precej zaprtim feltnam navkljub.

Saj ne da je avto kakšen looker, čeprav je na fotkah precej fotogeničen, v živo so bobni samo še pika na i. Sicer generacije 60+ v kombinaciji z od nekdaj golf pri hiši vse zgoraj našteto itak ne bo motilo, zato škoda besed. :fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.201
4.671
113
Brez panike. Počakat še kako leto, pa bo na felgah LCD like zaslon in si boš na servisu za 500 € izbral izgled platišč, ki ga želiš.
;)
 

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
211
16
18
Gottschee
na testni vožnji 1st editiona sem imel za komentirat A stebriček, putraste zavore in premehek naslon.
ostalo je bilo super :)
navdušen ampak čakamo na konfigurator in možnost toplotne črpalke