VW goljufal pri emisijah NOx v US

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
VW halts European van deliveries amid diesel emissions 'uncertainties'

Citat:
BERLIN — Volkswagen said on Friday it had stopped delivering the T6 Multivan to dealers after detecting that the diesel model emitted excessive nitrogen oxide levels. VW said it had reported the findings to the KBA, Germany's automotive watchdog agency.

Earlier on Friday, German magazine Der Spiegel, without identifying the source of its information, reported that VW tests had shown that the T6's toxic nitrogen oxide emissions in part significantly exceeded legal limits, and that VW had set an emissions-related so-called "adjustment factor" too low when seeking KBA approval for the model.

"VW Commercial Vehicles is looking into signs that certain technical data ... cannot be fully confirmed" by reviews of the T6 model's actual and planned emission levels, a spokesman for VW's van division said.

The spokesman ruled out the possibility that the engine management software was the cause of the "uncertainties," and said VW had agreed with the KBA to run further tests.
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Zanimiv obrat v razmišljanju, oz. politiki. Tisti ki so dizel najbolj forsirali, se zdaj najbolj zavzemajo za njegovo smrt. VW šefe pravi da je treba čim hitreje skinit subvencije na dizelsko gorivo

http://www.bild.de/geld/wirtsc...49792.bild.html

Dober izgovor, zakaj je tri leta star avto totalen umazan klump in je treba kupit novega, je za avtomaherje božji dar.
Edini problemček je zamuda pri dobavljivosti novih "res" čistih. Dizlov v prodaji namreč ne znajo spucat kot se spodobi (dokaz: emisijski popusti za avte v prodaji, nobenega napredka glede smiselnih testov emisij na tehničnih pregledih), tistih zgoljufanih itq niti nočejo in računajo da jim nihče nič ne more. To kar tip govori je gola preračunljivost, ocenili so da se jim dizla ubit pač bolj splača .
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.652
1.576
113
Nekaj bo treba počasi razjasnit: nikoli in nikdar ne bo obstajala stvar, kateri se reče "čisti dizl". Ne more. Dizl smrdi. Lahko smrdi malo, ali dosti. Ne more da ne smrdi. To je enako kot da bi rekel da bo nekoč obstajala nesmrdeča driska. Ne bo.
Saj to je jasno da samo malo farbajo folk z nekimi SW apdejti, ki jim bo smrdljive kante čudežno spremenil v dišečo smrekico
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Nekaj bo treba počasi razjasnit: nikoli in nikdar ne bo obstajala stvar, kateri se reče "čisti dizl". Ne more. Dizl smrdi. Lahko smrdi malo, ali dosti. Ne more da ne smrdi. To je enako kot da bi rekel da bo nekoč obstajala nesmrdeča driska. Ne bo.
Saj to je jasno da samo malo farbajo folk z nekimi SW apdejti, ki jim bo smrdljive kante čudežno spremenil v dišečo smrekico
A čist bencinar pa obstaja?
hysterical-1.gif

Ali pa čisti hibrid ali EV?
grin1.gif

Se strinjam s fjuka...
Jajc pa je, ker trenutno VW nima še dovolj ''alternativ'' v ponudbi, tako da ne razumem najbolje timinga njegove izjave.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.652
1.576
113
@ mtl, poglej, vem da nisi tumast dečko, preberiva skupaj, lepo počasi ta stavek, ki sem ga zapisal: "Dizl smrdi. Lahko smrdi malo, ali dosti. Ne more da ne smrdi."

Torej, ali obstaja čisti ev, bencinar, whatever,... ni tu stvar debate. Stvar je o smradu. Tisto kar ti in jaz vohava. Ne neke snovi, ki povzročajo razpad rožič v južni argentini. To je moje zaznavanje, ko se skoraj vsak dan s kolesom peljem v službo. Pride mimo ev, bencinar, hibrid, ne smrdi. Priropota mimo zetor, smrdi. Vsak. Eni bolj, eni manj. Večina zelo. Ogromno jih tudi taki lepi črni oblaček spusti, pa to ne kaki 1999 letniki. Zato že čisto iz svojega praktičnega, sebičnega vidika zelo podpiram vsak ukrep, ki bo to nesnago odstranil iz cest
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Aja, pardon, nisem razumel tvojega zapisa kot dejansko, da samo smrdi. To se strinjam, ko tankaš je zadeva ''umazana'', zato vedno zadevo tankam z rokavico. Pri vožnji pa nekako ne zaznam ravno razlik. Če je sodoben dizel ustrezno vzdrževan, ne z DPF off itd.
Lahko pa probaš enkrat se postavit za sodobnega bencinarja pri 0 stopinjah pa povej, če bo tvoj nos kaj zaznal
wink-1.gif
.
In to, da tvoj nos nič ne zazna, ne pomeni, da zadeva ni nevarna, aka filtri trdih delcev za bencinarje.
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Nekaj bo treba počasi razjasnit: nikoli in nikdar ne bo obstajala stvar, kateri se reče "čisti dizl". Ne more. Dizl smrdi. Lahko smrdi malo, ali dosti. Ne more da ne smrdi. To je enako kot da bi rekel da bo nekoč obstajala nesmrdeča driska. Ne bo.
Saj to je jasno da samo malo farbajo folk z nekimi SW apdejti, ki jim bo smrdljive kante čudežno spremenil v dišečo smrekico

"Čist" je pri nas mišljen pogojno čist v smislu tak ki bi trajno dejansko na cesti dosegal tiste pred kar nekaj leti sprejete EURO6 normative. Že zdaj se jih mende (po slavnem ameriškem testu sodeč) enih par junakov najde ki v tem smislu čisti pripeljejo iz tovarne. Kaže pa da večina fabrik tega zdaj še ni sposobna, ker so si morali izlobirat dodatno prehodno obdobje. Še manj pa se jim očitno zdi verjetno, da bi avto v okviru limit zdržal 10+ let, z razumnimi stroški vzdrževanja po dosedanjh kriterijih. To sicer ni apriori nemogoče, se samo zdi nemogoče glede na zatečeno stanje.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.197
5.584
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Nekaj bo treba počasi razjasnit: nikoli in nikdar ne bo obstajala stvar, kateri se reče "čisti dizl". Ne more. Dizl smrdi. Lahko smrdi malo, ali dosti. Ne more da ne smrdi. To je enako kot da bi rekel da bo nekoč obstajala nesmrdeča driska. Ne bo.
Saj to je jasno da samo malo farbajo folk z nekimi SW apdejti, ki jim bo smrdljive kante čudežno spremenil v dišečo smrekico
Dizli z adblue lepo delajo in ne svinjajo - tole pišem za ZDA trg, kjer mb in bmw prideta skozi okoljske teste.


Cigani iz VW koncerna (vw, audi, škoda, seat), so druga zgodba.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
2
18
Stvar je dokaj preprosta, pogledano v praksi. Dovod zunanjega zraka v avto v 98% primerov zapiram, ko je pred mano dizel. Ne iz načelnega nasprotovanja, ampak zato, ker sicer iz oblaka saj, ki jih prenekateri dizli ob pospeševanju izpuščajo, v moj avto prihaja tisti smrad po nafti, ki ga vsi poznamo. Tista preostala 2% predstavljajo pa do konca zgonjeni bencinci, katerih izpuh je na račun olja, ki ga kurijo, modrikast.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.438
4.545
113
Potem imaš pa res veliko dela na cesti s konstantnim zapiranjem in odpiranjem. Upam, da tako pozorno tudi gledaš na cesto kot se ukvarjaš z zračnikom in smrdenjem.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
901
52
28
Ja, za kak dan ali pa dva... Koliko pa misliš da je tistih (na pamet govorim) 10-15 g oglja sposobno absorbirat ?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Nikakor ne maram traktorjev in tudi ne odobravam omenjenih testov na opicah. Ampak v tem videoposnetku pa ta tip izpade kot en navaden zafrustriran VW hater in čisto nič drugega. Ko je začel trenutno vodstvo VW-ja primerjat s Hitlerjem, je prestopil vse meje dobrega okusa. Poleg tega pa niti ni raziskal in dobro razložil, kaj se je dogajalo pri teh testih (da jih je izvajala neka tretja firma na podlagi združenja več proizvajalcev avtomobilov, med katerimi je bil pač tudi VW).

PS: Res ne maram traktorjev! Ampak ta tip je (tako kot sam rad pove) totalni asshole.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Nikakor ne maram traktorjev in tudi ne odobravam omenjenih testov na opicah. Ampak v tem videoposnetku pa ta tip izpade kot en navaden zafrustriran VW hater in čisto nič drugega. Ko je začel trenutno vodstvo VW-ja primerjat s Hitlerjem, je prestopil vse meje dobrega okusa. Poleg tega pa niti ni raziskal in dobro razložil, kaj se je dogajalo pri teh testih (da jih je izvajala neka tretja firma na podlagi združenja več proizvajalcev avtomobilov, med katerimi je bil pač tudi VW).

PS: Res ne maram traktorjev! Ampak ta tip je (tako kot sam rad pove) totalni asshole.

Naceloma ima prav... Tip je opisal zgodovinski kontekst zakaj bi prav VW moral biti ekstra obcutljiv na te zadeve... Ce zgodbo zacnes na sredini (brez Hitlerja) zgubi vse skupaj smisel za vse tiste ,ki ne poznajo zgodovinskega ozadja.

Tudi Holden ranti vkljucujejo avstralsko "ozadje" zgodbe tako da ni res da je samo se en VW hater. Pa rant o Opel prodajnih stevilkah, itd, itd.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Ja seveda... zato, ker je bil Hitler ustanovitelj VW-ja, morajo sedaj vodilni točno nadzirati, kaj počnejo vsa podjetja, ki so kakorkoli povezana z njimi. Da ne bo slučajno kdo naredil nekaj, kar je za par tisoč drugih pojetij čisti vsakdan, ampak za VW, ki ima nacistične korenine pa čisti no-go. A BMW in Daimler pa lahko opice postavita v plinsko celico? Kaj pa vsa farmacevtska podjetja? Lahko izvajajo poskuse na živalih? Ameriška ja, nemška pa ne?
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Koliko pa smrdi čisti EV z elektriko iz teša? Koliko smrdi elektrika pridobljena iz panelov? Vse smrdi