VW goljufal pri emisijah NOx v US

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.380
113
40
Lj
Zakaj pa sploh mislite, da so avtomobili še vedno kakšna prihodnost? Avtomobili nimajo prihodnosti, pa tudi če so električni.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.918
5.461
113
Zato ker nam velikim pomenijo svobodo...neodvisnost....užitek (izleti...dirkanje...etc)...ne pa neko nujno zlo....nadlego...kot tebi ki te (iz napisanega) lajf očitno dolgočasi
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.918
5.461
113
Zato ker nam velikim pomenijo svobodo...neodvisnost....užitek (izleti...dirkanje...etc)...ne pa neko nujno zlo....nadlego...kot tebi ki te (iz napisanega) lajf očitno dolgočasi
smile-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
...premium luksuzne limuzine VW ne sme imeti.
Če se prav spomnim, je zaradi Phaetona letel nekdo od vodilnih, mogoče tehnični direktor, ne vem več. 😱
Konkurenca (A8) v hiši ni dovoljena.
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.814
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Zadeva je simpl ko pasulj.
Nafte bo zmanjkalo.
Elektriko se da pridelati na 100 in en način.
Edini trenutni problem, je skladiščenje velikih količin elektrike v samem avtomobilu aka baterija.
Sam električni avto brez baterije je skoraj zastojn in z nekajkrat manj škodljivega materiala, kot povprečen dizel ali bencinar.

Če bi bilo tako simpelj kot ti pišeš bi bil svet mnogo lepši
wink-1.gif


Na koliko načinov zdaj leta gospodovega 2017 pridobivamo elektriko? (da je kaj efekta ..seveda).

In na koliko način jo ti sam pridobivaš?
Ker tisti, ki se trenutno vozi na elektriko, je okoljsko cca. enako sporen, kot če se vozi na fosilna goriva...ker glavnino elektrile (še vedno !) dobimo iz termolektratren kjer se cmazdi premog..samo OK...k sreči je ta locirana 'tam nekje', kjer tebe ni zraven pa te boli briga, aneda
grims-1.gif


Če že, bi bilo treba usekat po žepu one, ki delajo..ne vem...več kot 15 tisoč km letno..kar je nek socialni vzdržni minimum, da vsakdo lahko opravi vse svoje potrebe...ker taki ne glede na vrsto goriva nadpovprečno onesnažueujo okolje (s porabo goriva, olja, filtri, gume, izrtošenost vozil in nabava novih...itd itd itd).
Se (še) strinjaš ?

Najlaže je gledat iz svoje ozke perspektive in srat po vsem možnem..a realnost je malo drugačna (pošteno drugačna). In pol ko pride do nje, spet klasiki jamravčki in hejterji še bolj jamrajo in hejtajo.

Družba je usmerjena k enormni porabi energije..take in drugačne in bi bilo potrebno povsod delat na zmanjšanju porabe, kar bi se odrazilo za manjši potrošnji fosilnih goriv (ki trenutno poganjajo svet) in s tem na čistejše okolje. Ker omejevat se že izključno na samo promet, iz znotraj tega na dizle je malo ne smešno.

Če bi rad bil eko, dokaži: da nimaš avtomobila in uporabljaš javni promet.

Če ga imaš....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ker tisti, ki se trenutno vozi na elektriko, je okoljsko cca. enako sporen, kot če se vozi na fosilna goriva...ker glavnino elektrile (še vedno !) dobimo iz termolektratren kjer se cmazdi premog..samo OK...k sreči je ta locirana 'tam nekje', kjer tebe ni zraven pa te boli briga, aneda
grims-1.gif

To enostavno ni res, torej če gledamo samo uporabo vozila.

CO2 elktrike je v vsakem trenutku dokaj točno znan, lahko spremljaš preko net v živo (je bil link pa ne najdem).
Druge škodljive emisije je pa veliko lažje nadzorovati na nekaj dimnikih TE, kot pa na miljonih vozil, ki so v povprečju 10 let stari.

Drugače imaš pa prav, vsaka poraba energije bo imela posledice na okolje, ampak se je treba tudi zavedati, da je nekje teh posledic manj drugje pa več.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Citat:
Uporabnik fujtajksel pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
VW engineer sentenced to 40-month prison term in diesel case

http://www.reuters.com/article/us-volkswagen-emissions-sentencing-idUSKCN1B51YP

Tipično, obsodijo enga žrtvenega inženirja ker je slepo sledil ukazom šefov. Šefov pa ne
cheer.gif

Nope: https://www.reuters.com/article/us-volkwwagen-emissions-idUSKBN1AK1OY

Citat:
DETROIT (Reuters) - Volkswagen AG (VOWG_p.DE) executive Oliver Schmidt pleaded guilty on Friday in U.S. District Court in Detroit in connection with a massive diesel emissions scandal that has cost the German automaker as much as $25 billion.

Under a plea agreement, Schmidt will face up to seven years in prison and a fine of between $40,000 and $400,000 after admitting to conspiring to mislead U.S regulators and violating clean air laws.

Schmidt will be sentenced on Dec. 6.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Končno smo dosegli raven gostilniških debat
cheer.gif
.
Dej za foro naredi tole: čist bel robček napopaj na oba avtomobila (izpušno cev, nekaj podobnega kot kondom
grin1.gif
) in ju zaženi ter naj delata 1 minuto, pa vmes malo pohodi po plinu. Pa objavi fotke za dokaz.
In to bo dokončni dokaz, čeprav je lahko vmes še 1000 spremenljivk (od zjeb... avta, itd.) in seveda testi v akreditiranih laboratorijih ob identičnih razmerah za gostilniškim šankom niso vredni nič.
hysterical-1.gif

Velja le fotka enega usranega dizlarja in seveda izjava nekoga, da njegov DPF cut off avto pa itak nič ne smradi in svinja, ker je cel čist (morda zato, ker ga vsako uro briše, tisti na fotki pa izgleda, kot da že par let ni videl pralnice).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Res bom s tabo o tehniki ja.
hysterical-1.gif


Sam razloži zakaj je na volviču vse črno, avto je kupljen v Slo in servisiran samo pri pooblaščencu od novega... nič ni treba o tistem brez DPF.
smirk-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Pojma nimam, morda je DPF crknil, morda so na pooblaščencu napačno olje noter vlili. In morda ne boš verjel, tudi novi avti se kvarijo.
Ampak ti na podlagi enega avtomobila sklepaš o nečem, kar so recimo potrdili stručkoti z meritvami v identičnih razmerah in ustrezno opremo. Sam vem, komu bom verjel, ostali naj se pa sami odločijo ali bodo verjeli trolarijam ob šanku ali stručkotom.
Tako da, ti se kar smej naprej in nabijaj o tvojem DPF off čistem avtu, ter kaži s prstom na tega. Lool.
 

su35

Pripravnik
8. jun 2013
39
0
6
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik su35 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
saj je prvi mož vw-ja dve leti nazaj lepo povedal, da njih ne zanima nič drugega kot postati največji proizvajalec avtomobilov.
Bil je pa to odgovor zakaj ni novega Phaetona v ponudbi, ki bi malo preztiža vnesel.

Namesto Phaetona imaš Arteona.

Arteon ni niti približno v istem rangu kot je bil Phaeton.

Glede na to, da se Phaeton nikoli ni uveljavil kot neka prestižna stvar (ampak je bil smao največji VW z naj tehnologijo), in glede na to, da je notranjega prostora praktično enako, je kar primerljiv. Pri VW so pač pametno dojeli,d a premium luksuzne limuzine VW ne more imeti. Ima pa lahko Arteona.

To da se ni dobro prodajal nima nobene povezave z nivojem opreme, izdelave in opcij modela. Ni bil uspešen v Evropi na Kitajskem pa se je kar konkretno dobro prodajal - vsaj za takšen rang vozila.
Oprema v Arteonu je zelo podobno tisti ki jo dobiš v Passatu, da motorne palete sploh ne omenjam ker se konča pri 4 valjih za razliko od Phaetona, ki je imel vse od V6 do V10 in W12 motorjev.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik fujtajksel pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
VW engineer sentenced to 40-month prison term in diesel case

http://www.reuters.com/article/us-volkswagen-emissions-sentencing-idUSKCN1B51YP

Tipično, obsodijo enga žrtvenega inženirja ker je slepo sledil ukazom šefov. Šefov pa ne
cheer.gif

Najprej preberi, zakaj je bil obsojen, pol pa piši neumnosti ... V ZDA šefov pač ne bodo mogli obsodit, ker niso bili oni tisti, ki so vede lagali EPA in ostalim državnim inštitucijam.